Zkažený večer

40 2 0
                                    


Pátek

Už od rána jsem se na něj moc těšila. Doufala jsem, že vše vyjde a my si uděláme pěkný večer. Koupila jsem vše, co po mě Damon chtěl a já se už připravovala. Venku byla celkem zima, proto jsem zvolila upnuté černé jeany, černé tílko s bílými malými kvítečky, černé bolerko s dlouhým rukávem a svetřík, vše jsem doladila černými kozačkami s nízkým podpatkem a černým kabátkem. 
Už mi zbývalo jen zajít ven s mým pejskem a mohla jsem jít, ale jak jsem se tak procházela mi začal zvonit telefon. Usmála jsem se, když jsem zjistila kdo mi volá. 

Damon: Ahoj lásko, prosím tě nemůžeš už teď, pohádali jsme se se Stef, tak já jenom, že bych tě počkal tam, jak jsme se minule loučili a na hotel pojedeme spolu ju?

: Dobře, vrátím domů Maxe a zavolám taxíka, budu tam do půl hodinky. 

Damon: Dobře zlato těším se na tebe

Cestou na hotel jsme si povídali s řidičkou taxíku, byla velmi příjemná, ale stěžovala si, že při tom, jak dělají 24 hodin denně se nestíhá ani najíst. Damon jen přitakal něco ve smyslu, že to chápe a tím hovor skončil. 

Když jsme dorazili k hotelu, který patřil jeho kamarádovi, otevřela nám mladá paní, byla elegantní a zároveň vypadala přirozeně a mile. Mohla být zhruba o 10 let starší než já a prohlížela si mě celkem zkoumavým pohledem, poté nás odvedla do pokoje, ukázala nám, kde máme toaletu, dala nám klíč a zeptala se, jestli si něco dáme. Na Damonovi bylo vidět, že chce ať je to nezapomenutelný večer a proto objednal lahev šampaňského a sobě vodu a já si dala colu. 

Seděli jsme vedle sebe na pohovce a povídali si. Poté se nade mě naklonil a políbil mě, rukou mi projížděl vlasy a já ho hladila po tváři, když však začal ruku přesouvat přes má záda na zadeček, který náhle stiskl, vzdychla jsem do polibku, dobře věděl, co to znamená.

 Poté se nade mě naklonil a políbil mě, rukou mi projížděl vlasy a já ho hladila po tváři, když však začal ruku přesouvat přes má záda na zadeček, který náhle stiskl, vzdychla jsem do polibku, dobře věděl, co to znamená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Postavil se a mě vytáhl taky na nohy, podal mi skleničku šampaňského a ťukl si se mnou. Hrozně mě vzrušoval, ten jeho chtíč v očích. Vedl mě ke dveřím do ložnice, ale než jsme vstoupili mě lehce přitiskl ke zdi, vášnivě mě políbil, jeho oči plály touhou a já byla taky vzrušená, když v tom mě přestal líbat, zhluboka jsem se nadechla a podívala se do jeho očí, když najednou řekl:"Ještě můžeš utéct a říct ne, ale jakmile překročíš práh té ložnice už budeš jenom moje jasné?" jen jsem se usmála a kývla. 

Chytil mě za ruku a překročili jsme práh společně, začali jsme se líbat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chytil mě za ruku a překročili jsme práh společně, začali jsme se líbat. Měl něžně hebké rty a já měla pocit, že už nic jiného neexistuje, bylo to jako v jiné realitě. Pomalu mě začal svlékat a já nezůstala pozadu, když v tom přestal a odtrhl se ode mě. Až teď jsem si všimla, že mu zvoní telefon. Jen se na něj podíval a položil ho zpět na stůl. Bylo mi jasné že volá Stef. Opět mě začal líbat, když už jsme se svlékli a začali jsme se navzájem dráždit, když v tom znova telefon. Byla to ona, Damon to opět nevzal jen vypnul zvuk a vrátil se ke mě. Líbali jsme se a naše těla se o sebe třela. Podíval se na mě s pohledem, který se mě ptal, jestli může pokračovat jen jsem se usmála a přitáhla si ho k sobě k polibku, vzal ze stolku kondom a ve chvilce byl u mě, něžně jsme se začali milovat, když v tom zase zvonil mobil. 

Taxík mě odvezl do města do klubu Miami, pozdravila jsem Erika a šla se opít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Taxík mě odvezl do města do klubu Miami, pozdravila jsem Erika a šla se opít. Naštěstí tam přijel Derek a zase mi zachránil večer. Tancovali jsme a popíjeli. Bylo mi s ním skvěle, jako vždycky, ale také jako vždycky jsme než jako kamarádi vypadali, jako pár, jeden jsme se od druhého skoro nehnuli, pořád jsme tancovali a smáli se. "Ještě, že existuješ Dery," řekla jsem si a usmála se. 

Tak po delší době zase kapitola, snad se Vám bude líbit, protože teď už se dostávám tam k čemu jsem potřebovala, jen poslední dny, jsem neměla náladu ani inspiraci. V dalších kapitolách se objeví další postavy, proto přicházím s nabídkou, pokud máte nějaké otázky pište do komentářů a já Vám, co nejdříve odpovím. 

Stay Strong I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat