Do nitky premočení sme sa vrátili do hradu, už tam našťastie nikto nebol pretože fakt by sa mi nechcelo vysvetľovať, prečo mi tečie voda z budny.
Keď sme prišli k obrazu tučnej pani, James povedal heslo a dvere sa otvorili.
"Dámy majú prednosť," povedal a šibalsky sa na mňa usmial.
Ja som vošla dnu a rozbehla som sa hore po schodoch do svojej izby.
Dom tam sedela na posteli a držala v ruke nejaký list.
"Aimee neuveríš čo sa st-" no zastavila sa keď sa na mňa pozrela.
"U dobrotivého Merlina čo sa ti stalo?!" V šoku sa ma opýtala.
"Tri krát hádaj, kto sa tam objavil." vyhŕkla som na ňu.
"Nie, nie, nie, nie, nie." Zvískla.
"A čo on na to keď vás uvidel?" dodala keď to predýchala.
"Keď prišiel k našemu stolu Rolly tam už nebol, nevšimol si ho. Aspoň dúfam, že si ho nevšimol."
Dom sa zase usmiala.
"Tak čo potom znamená toto?" Premerala si ma od hlavy po päty.
"Keď som odtiaľ odišla, tak som mala pocit, že ma niekto sleduje, ten niekto bolo James, potom do mňa hodil Alex snehovú guľu, ja som ju hodila priamo Jamesovi do tváre a tak sa to začalo."
Dom sa v nemom úžase na mňa pozerala. Ja som sa iba chabo usmiala a zavrela som sa v kúpelni.
Dala som všetok to premočené oblečenie zo seba dole, napustila som si vaňu a ľahla som si do príjemne teplej vody.
Na druhý deň ráno, keď som raňajkovala niečo ma pošteklilo pod rebrami.
Jemne som zhíkla a otočila som sa za seba. Nikto tam nebol, tak som sa otočila naspäť. Fred a Alex sa na mňa nechápavo pozreli.
Ja som iba mykla plecami a pustila som sa do jedla.
Zase ma niekto pošteklil. Znova som sa otočila ale nikoho som nevidela.
Zrazu som zistila o čo ide. Načiahla som ruku do vzduchu a schamtla som to niečo neviditeľné. V tom sa mi v ruke objavil neviditeľný plášť.
"James no toto je veľ-" zrazu som začala vrieskať ako sprostá. Všetci sa na mňa pozreli.
Pod plášťom sa totiž nacházdala Rose!!
S obrovskou radosťou sme sa objali.
"Rose tak si mi chýbala." Povedala som jej a stisla som ju ešte silnejšie.
"A ja som ti nechýbal?" Ozval sa spoza Rose James. Bol totiž pod tým plášťom s ňou.
"Prepáč, ale ani nie," milo som sa naňho usmiala, on iba pokrútil hlavou a sadol si vedľa mňa.
"Rose, poď sem, sadni si sem," potľapkala som na voľné miesto vedľa mňa. Z opačnej strany ako sedel James.
Po škole sme sa s Rose rozprávali aspoň 4 hodiny v kuse. Povedala som jej o tom čo sa stalo s Rollym a Jamesom.
Rose sa na mňa šibalsky usmiala.
"Takže ty a James." Povedala.
"Nie Rose, žiadne ja a James."
"Aimee ako dlho to budeš ešte popierať?"
"Nie je čo popierať." odvetila som.
"Aimee, ale ako už ma naozaj štveš." Ozvala sa zo zadu Dom.
"Takto sa ťa spýtam, aká je jeho obľúbená farba?" zničoho nič sa opýtala.
"Modrá." Odvetila som bez zamýšlania. Ani som si neuvedomila že som to povedala.
Merlin odkiaľ to viem?"A ty sa ma snažíš presvedčiť,že o nič nejde."
"Merlin prestaňte naozaj o nič nejde!" Zvýšila som hlas.
"Takto," začala Dom, "opýtam sa ťa ďalšiu otázku," zhlboka sa nadýchla:
"Vedela by si si predstaviť svoj život bez neho?" vážne sa spýtala.
"Merlin Dom to čo je za otázku jasné že-"
"Nie! Neodpovedaj!" Prerušila ma.
"Porozmýšľaj o tom."
Povedali a vyšli vo z izby.Ja som si sadla na posteľ a zamyslela som sa.
Merlin jasné, že si viem predstaviť život bez neho.
Či?
Aimee porozmýšlaj o tom. Aj keď si to nechceš priznať chýbal by ti. Chýbali by ti jeho nahodné prekvapenia, jeho otravovanie.
Aj keby áno, to neznamená, že by som nevedela bez neho žiť.
Naozaj Aimee, porozmýšlaj o tom.
Ani som si neuvedomila kedy, zaspala som.
.....
"Aimee miluješ ma?" Opýtal sa.
"Pravdaže ťa milujem, zistila som to vtedy keď si odišiel. Prečo si to vôbec urobil, myslela som si že si ma nadobro opustil, vieš ako som sa trápila?" Pomaly sa mi hrnuli slzy do očí.
"Ale no tak, Aimee, neplač, už som tu, už ťa nikdy neopustím." Povedal a privynul si ma k sebe.
"Sľubuješ?" Opýtala som sa.
"Sľubujem," povedal a dal mi pusu do vlasov.
"Aimee, Aimee, vstávaj!
.......
No ták vstávaj, je päť hodín poobede nie je čas na spanie."
Pomaly som otvorila oči a uvidela som ako nadomnou stojí James a milo sa na mňa usmieva.
Vedľa neho stála Rose."Čo? Čo sa stalo?" Opýtala som sa ich.
"No, my sme odišli a ty si zrazu zaspala, a keď sa chcel prísť James so mnou sem porozprávať tak ťa tu uvidel a zobudil ťa." vysvetlila Rose.
Pozrela som sa naňho a vyzeral úplne inak ako predtým.
Vyzeral normálne.
Úprimne povedané som prekvapená aký spôsobom ma zobudil. Čakala by som od neho že ma prebudí s vedrom vody. A možno to neurobil pretože tam bola Rose.
A možno to neurobil len preto, že nechcel. Táto možnosť ti nenapadla?!
"Tak teda je piatok poobede, čo budeme robiť?" Opýtala som sa ich a sadla som si.
"No, dnes je to špeciálne kino," povedal James "Myslel som, že by sme si všetci mohli kuknúť nejakú komédiu."
"To je dobrý nápad, a aký film by sme si pozreli?"
"Hmm, a čo tak Alica Majorová? To je úžasná komédia." Povedal.
Ja som sa v šoku naňho pozrela.
"Ja ten film úplne zbožňujem, tam sa človek smeje od začiatku do konca."
Rose a Dom súhlasili.
"Dobre, dohodnuté, ešte to poviem Fredovi a Alexovi a o 18:00 sa streneme v klubovni dobre?"
"Dobre." Odpovedali sme všetci zborovo.
ESTÁS LEYENDO
Oh, Shut Up Potter! (HP- fanfiction Next Generation)
Fanfic"Héj!! Vráť mi to!!" Kričala som popri naháňaní toho prekliatého Jamesa Siriusa Pottera. "Ten denník je môj! Vráť mi ho inak ťa zmením na červíka!" Kričala som naňho. Ja niesom zlý človek iba on tak provokuje že sa neviem ovládať. Ale nikdy som si n...