6.Kapitola

4 1 0
                                    

Z pohledu Edwarda
Sekám mečem tam jak jen mohu. Kolem mně se žene Alpha a seká mečem do generála Stínových. Ano je to ta Legendární Alpha.
Deltu jsme nenašli.
Hned se na nás pustí Stínová těhotná žena. Hluchá a slepá a seká tyčí dobou. AU. Bouchla mně silně do kotníku. Na to že je slepá a hluchá je moc dobrá. Panebože. To je generálka Alonie .
Nejlepší stínová bojovnice.

Přidá se ke mne a Alphě jeden Nebeský bojovník. Kristian.
Švihá tyčemi do všech stran a karate mu pomáhá likvidovat ostatní. Zároveň chrání Alphu.
Chrabím pokusem sekám po Alonii. Ale ozve se rána a oba pohlédnene do vzduchu. Děti zřejmě dostali za úkol pohřbít Kairu a Clare. Divoce se oženu po Alonii a sprintuji k hrobům. Právě pouštějí Kairu do hrobu . Je ve svátečním. Sluší jí to. Vydán proslov pro sestru když ji spouští.
„Naše milá Clare. Nyní k tobě nemluvím jako k Legendě a její nositelce , ale jako k milované mladší sestřičce , kterou jsem zbožňoval nejvíc na světě hned po Celestě a Melanii. Díky tobě má Celesta sestřenici. Nikdy na tebe nezapomeneme. Přeji krásnou cestu do nebe. Má milá Clarinko. Spinkej v pokoji a podpor mně v boji!“ přednesl jsem to tak úchvatné že mi děti tleskání.

Zase se vracím do boje. Vidím na zemi Melanii.....

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat