Shin:korang aku dh kenal.yang enam orang lagitu sapa?..aku rasa tak pernah nampak pun dalam kelas.
D.o:oh yelh..kau tak kenalke?
Kai:ish kau ni..nampak sangat kau tak ambil kisah pasal orang kat sekeliling kau kan.
Shin:biarlh..apa salahnya kalau aku tak ambik kisah citer orang?lantak dioranglh..bukanya dengan sibuk hal orang aku boleh berjaya...
(ikut lh perangai shin..or lebih tepat perangai author...author budak baik..ok nak angkat bakul kejap)Kai:yelh tu..aku tak caya..apa isu yang paling top kat sekolah sekarang ni?
Shin:manalh aku tahu..apa dia isu tu?
Kai:nak tau jugak rupanya..
Shin:semua soalan diakhiri dengan jawapan ok..so kalau aku tak dapat jawapan aku akan berusaha...apa lh isu tu?
Baek:isu kau ngan Gd..kingka and Queenka gaduh dan Queenka sekolah ada admire.
Shin:amboi...kauni memang nak jadi reporter sekolah kan..so aku ni famouse ke?
Chanyeol:yes...tapi dari segi negetif
Sehun:oi pompuan...kau datang sini bukan nak cari pasal kan..
Shin:aku ada nama ok...korang ingat aku ni jahat sangat ke?
Semua kecuali d.o dan kai dan exo-m kata yes.
Shin:hmmp...kenapa korang rasa aku jahat ae?
Baek:sebab kau flip aku..
Suho:kau kalahkan Gd
Sehun:kau jarang senyum.
Chanyeol:kau rapat ngan soo..
Shin:nampak sangat korang tak kenal aku..and...aku rapat ngan soo sebab kitorang kenal..
Sehun:so siapalh unnie soo
Shin:tak boleh citer..so yang enam orang lagi tu sapa?
?:xiumin imnida
?:aku chen
Dan dorangpun berkenalam.
Shin:so korang ni sunbaelh kan?
Xiumin:yup
Author cuma nak asingkan grup exo-m ngan exo-k
D.o:ish..shin dari tadi kau borak je..jom practise..
Shin:ah~nae jom..tapi kat mana?
D.o:dalam bilik tarian lh..jom.
Dorang pi bilik tarian bersama..
Bilik tarian
Shin:kita nak nyanyi lagu apa?
D.o:kau nak lagu apa?nak perform berapa lagu?
Shin:*senyum*kau pandai menari?
D.o:bolehlh..wae?...jangan cakap...
Shin:kita buat dua performance nak?satu santai and satu lagi yang ada tarian..amacam?
D.o:kau boleh menari?
Shin:tu lh workout aku setiap hari kalau aku malas nak gi art centre.
D.o:ouh..ok jugak..menarik...tapi aku tak yakin kita dua je cukup nak perform..
Shin:aku ada idea untuk yang tarian tu..kita buat tetamu undangan..dia pun pandai gak menari..hari ni kita practise untuk duet tu jer dulu..
D.o:ok..*senyum
YOU ARE READING
[C]Best Queenka Ever!!!
FanfictionKisah seorang gadis yang baru sahaja berpindah ke seoul. Pada hari pertama, sudah ada perkara buruk terjadi disebabkan olehnya. Dari saat itu, dia menjadi salah seorang yang degeruni di sekolah, iaitu seorang Queenka ...