Partyyyy (+6)

160 11 4
                                    

P.o.v. Fleur

Oke. Drinken. Check. Eten. Check. Muziek. Check. Boxen. Check. Tafel. Check. Lichten. Check. Versiering. Check. Moeder weg. Check. Oke ik ben ready!!! Snel maak ik een instagram foto. Ik plaats hem en loop dan naar boven. Ik pak de outfit die ik al klaar had gelegd.

Ik doe ook nog een beetje make-up op en bekijk dan het resultaat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe ook nog een beetje make-up op en bekijk dan het resultaat. Ik ben het feestvarkentje vandaag. Ik ga naar beneden en hoor de bel. Ik doen de deur open. Als eerste zie ik Link staan. Ik bespring hem en geef hem een lange kus. "Happy birthday!" Zegt hij als ik hem eindelijk losgelaten heb. Ook Joost geef ik een knuffel en Harm geef ik een hand. Ze wensen me allemaal een gelukkige verjaardag en we gaan naar binnen.

Ondertussen zijn er al heel wat mensen. Link, Joost, Harm, Margaux, Mila en Felix. Alleen Jeremy moet nog komen. Ik hoop niet dat er tussen hem en Link een gespannen sfeer gaat hangen.

Inmiddels is het al 23:00 en meerdere mensen hebben een biertje op. We spelen op dit moment waarheid, durven of doen. Joost is aan de beurt. "Waarheid." Zegt hij. "Oke, wie in deze kring, van de meisjes, vind je het leukst." Hij kijkt ons aan. We zijn maar met 3 dus vele keus heeft hij niet. "Mila." Zegt hij zelfverzekerd. Ze begint te blozen en al snel gaat het over naar de volgende kandidaat. Mila. "Doen." "Zoen Joost." Ze twijfelt geen moment en zoent hem volop. Die zijn dus duidelijk flink dronken. Zo gaat het nog een tijdje door, tot dat ik op een bepaalt moment naar toilet moet. "Dans allemaal maar even ofzo ik ga even naar toilet." Ik loop de gang op en ga naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel, alles nog helder. Natuurlijk ik drink namelijk niet. Geen alcohol voor mij.

Als ik terugkom zie ik iets waar ik al bang voor was. Link en Jeremy. "Jij moet met je poten van haar afblijven!!!" Link is dronken en kwaad op Jeremy. Oh gosh. Waarom haalt niemand die 2 uit elkaar? Owja, iedereen is dronken. Zatlappen. "Luister Link, ik wil geen ruzie. Het enige dat ik wil is Fleur gelukkig zien. Maakt niet uit of dat met jou of met mij is." Nou hij klinkt nog redelijk nuchter. "Ach hou je bek toch!!! Jij wilt alleen maar mijn vriendin aflebberen om mij te kloten!!!" Ik stapt dreigend op Jer af.
O god nah, dit komt niet goed. "Link, ik zweer het je ik..." Voor ik het weet ligt Jeremy op de grond. Half bewusteloos. Ik ren naar hun toe. "Link jij vieze klootzak!!!!" Het ziet er waarschijnlijk raar uit omdat ik een kop kleiner ben. "Fleurtje, wees blij. Geen last meer van hem." Hij kraamt allemaal onzin uit, maar dat maakt niks uit voor mij. Hij had dit niet moeten doen.
"Rot op uit mijn huis Michael, ik hoef je niet meer te zien!!!!" Hij lijkt het niet te snappen en slaagt zijn armen om me heen. "Bui-ten!!!" Snauw ik hem toe. Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik wil me losmaken uit zijn omhelzing maar hij houdt me stevig vast. "Fuck off Michael!!!" Schreeuw ik zo hard ik kan wanneer eindelijk fucking adem krijg. Hij lijkt het niet te snappen maar de rest wel. Joost komt naar ons toe en haalt ons uit elkaar. Hij brengt Link, waarschijnlijk, naar buiten. Ik neem men kans en ren naar Jeremy toe. Ik voel aan zen pols. Gelukkig. Hij ademt nog.
Ik schud hem zachtjes door elkaar. Niks. Ik ren naar de keuken om een glas water te halen. Ik verwacht niet dat een van die dronkaards mij zal helpen dat ik zal het allemaal alleen moeten doen. Ik ren weer terug naar de woonkamer waar sommige nog vrolijk aan het dansen zijn. Ik schud men hoofd en kniel naast Jeremy neer.
3... 2... 1... plons.
Hij schiet recht en ademt snel. Ik slaak een zucht van opluchting. "Wat is er gebeurt?" Vraagt hij wanneer hij weer een beetje op adem is. Ik trek hem recht en neem hem mee naar de keuken. Waar het tenminste een beetje rustig is. We gaan zitten en ik begin te vertellen.

"Hij was dronken, hij kon er niks aan doen." Zegt hij na afloop. Wat!? Vergeeft hij hem nu gewoon? "Jer, hij hij je knock-out geslagen!!! Je gaat hem nu toch niet 123 vergeven?!?" "Hij houdt van je en hij doet het om je te beschermen." Hoe de fuck kan hij zo rustig blijven!? "Beschermen voor wat? Voor jou? Wat zou jij me aandoen?!" Hij kijkt naar de grond. "Bang dat ik je afpak." Zijn stem klinkt zacht. Breekbaar. "Ik hoef die klootzak niet meer hoor. Hij mag stikken in een Fleurtje." Hij lacht even en dan kijken we elkaar aan. Steeds dichter komen onze gezichten bij elkaar. Totdat onze lippen elkaar raken. Het voelt goed. Anders dan bij Link. Het voelt meer vertrouwelijk. Alsof we elkaar al jaren kennen. Het voelt geweldig.

Na een tijdje hoor ik ineens een vaag geluid ik. Ik trek me terug en draai me om. "Ik, Uhm, Link is boven." En Joost loopt weer weg. Ik kijk naar Jer en hij kijkt zovan: f*ck. " "Ga maar." Zegt hij. Ik knik en ga naar boven, waar Link ligt. Hij heeft wat water gedronken en een paracetamol genomen zo te zien.
"Sorry voor daarnet." Zegt hij wanneer ik zit. Ik zeg niks terug en kijk hem alleen maar vals aan. "Luister Fleur, ik was dronken en ik wist niet wat ik deed." "Dat is geen excuus om iemand in elkaar te slaan." Zeg ik bot. "Ik zei toch: ik wist niet wat ik deed!" Hij klink wanhopig. En dat moet hij ook zijn. "Had je maar niet zoveel moeten drinken." Ik kijk weer uit het raam en hoor Link zuchten. "Lisa, ik hou nogsteeds van je." Ik kijk hem weer aan. Hij komt naar me toe en zoent me stevig. Zo snel als ik kan trek ik me terug. "Nee Link. Ik heb je nogsteeds niet vergeven!!" Weer zoent hij me. "HOU OP!!!" Schreeuw ik. "Fleur, jij en ik!!! We zijn voor elkaar gemaakt!!!" "Als je nu niet mijn huis verlaat zal het je beste dag niet zijn." Ik loop dreigend naar hem toe. Maar hij ziet er niet bang uit. Hoe zou het komen? Owja, ik ben een meisje en een kop kleiner dan hem.
"Je neemt het op voor hem hé? Jullie hebben stiekem al een relatie achter mijn rug om hé!" Ik kijk hem verbaast aan. "Hoe durf je dat te zeggen!? Ik hield van je!!! Waarom zou ik dan vreemdgaan?!?!" Nu ben ik echt kwaad. En blijkbaar schreeuw ik ook hard. Want Jeremy komt al snel de kamer inlopen.
"Het is denk ik beter als je gaat Link." Zijn stem klinkt rustgevend en lief. Hij is echt bezorgd. "Als er iemand moet gaan ben jij het wel." Link loopt naar Jeremy toe maar ik hou hem tegen. "Laat me los." Sist hij naar me. "Link, weg. Nu." "Jij moet je kop houden Jeremy. Niemand mag je en je bent hier enkel om je vriendinnetje te beschermen. Veel plezier samen." Hij rukt zich los en loopt langs Jer heen. De kamer uit.
Verslagen blijf ik achter. Het is dus uit? Ik zak op de grond. Tranen ontsnappen en ik voel me schuldig. "Het is mij fout." Fluister ik door de tranen heen.
Jer komt naast me zitten en slaagt een arm om me heen. "Het is niet jouw schuld. Link is gewoon jaloers. Dat waait wel weer over." Hoe kan hij zo rustig blijven? Hoe kan hij zo aardig blijven? Waarom is hij zo perfect?
Ik ga tegen hem aanliggen en val al snel in een dromenloze slaap...



Weer even een lang hoofdstunkie! Ik heb geprobeerd om het zo emotioneel mogelijk te maken! Dus ik hoop dat het gelukt is 😂
Bedankt voor het lezen dus! En dan zeg ik nog maar 1 ding en dat is,
Later, later ❤️

The Non Fangirl [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu