•15•

229 22 1
                                    

Budím se na cizím gauči.Leknutím se vyšvihnu do sedu.Nevím co si mám myslet,nic si nepamatuju.Tak si to shrneme.Nacházím se v bytě nevím koho.Nepamatuju si nic a nemám pojem o čase.To jsem teda dopadla pěkně co?Taky si říkám.Do hlavy mi vystřelí hrozná bolest.,,Au":automaticky si dám ruku na čelo.,,To jste teda dopadly".,,Kdo to jenom?",,Jé Martine,čau co tady děláš?".,,To by jsem se já měl ptát vás?",,Nás"?Pootočí hlavou o pár stupňů a já se otočím taky.Na posteli sedí Lily,na tváři má taky takový bolestný výraz.,,Ehm,co se to"?,,Hele nic,jsem vás obě objevil opité v baru"!!!!!vraždí mě pohledem.,,Které z vás to byl nápad?!?Tak vy se jako jdete opít?V šestnácti?To si ze mě děláte prdel ne?

,,Přestaň!!!Co ti je do toho vůbec co my děláme"!!!:vyjela na něj Lily.Nechtěla jsem,aby se kvůli mě zase hádali,ale nechala jsem to být.,,Čí to byl nápad".Teď už jsem to nemohla nechat.,,Můj":řekla jsem sebevědomě.Doslova na mě zíral,ale v očích jsem mu viděla radost,z toho,že to nevymyslela Lily.Ta na mě házela jeden nechápavý pohled za druhým.,,Ahm":odkašlala si.Ne,prosím ať neudělá nějakou pitomost.,,To my obě":zatřásl se jí hlas.Těď jsem pro změnu házela ty pohledy já po ní.Po prohození pár pohledů jsme se celkem uklidnily.To však přerušil opět Martin.,,Víte co se mohlo vůbec stát"!!!Nějak přehnaně starostlivej ne?Když jsme mu asi půl minuty neodpovídaly,šel do kuchyně a hodil nám nějaké prášky.

,,Tady máte,je to na kocovinu".:ozval se podrážděně.,,Na,kocovinu?":zopakuje Lil.No to si snad děláte srandu?Ona mě pozve do baru,a ani nepomyslí na to že se člověk může po alkoholu opít?To musí být nějakej hodně velkej joke,jinak jsem asi ztratila svůj mozek.A pak to zase začalo....,,Neuvědomujete si následky!!":Martin už mě s tím začíná opravdu štvát.,,Drž už hubu":ukončí Martinovy kecy osoba stojící u dveří pokoje.Stojí tam Sam.Předtím jsem si ho vůbec nevšimla,co ten tady dělá?,,Martine,přestan":ozve se už s klidným hlasem.,,A jak asi??Ty taky nepřemýšlíš??!"Myslela jsem,že se navzájem snad poperou.,,Víš co!!!Kašli na to!!!Tobě bylo taky šestnáct!!!A navíc,proč si měl tady zrovna ty prášky proti kocovině?!Hmm,no co ty na to??!Může ti bejt úplně u prdele s kým skončí v posteli opilá,není to tvoje věc!!!"

Vztek se v něm začal hromadit,poznala jsem mu to na tváři.Takový proslov jsem od něj dlouho neslyšela,takže je nad věcí,že na něj čumím s polootevřenou pusou.Když si to však uvědomím,ihned ji zavřu,nechci přece vypadat jako blbec.,,Dík":pípnu.Než se stihnu nadít,ocitnu se v jeho objetí.,,Neber si jeho kecy osobně,však ho znáš".:pošeptá mi tak,aby jsem to slyšela.Pustili jsme se a já se mu koukala do očí.Chvíli jsem myslela,že má něco za lubem,ale pak se otočil na Lilu a Martina a tak nějak ten nápad,nebo šanci o něco zahodil.Asi by to nebylo zrovna vhodný.

Chvíli jsme všichni seděli na pohovce,ale pak jsem pomyslela na mámu a začalo se mi dělat špatně.Lila to poznala a hned se mě začala vyptávat.,,Jull,si v pohodě??"Všichni se na mě otočili.,,Má-ma":vykoktala jsem.Sam poznal jako první co se děje,v rychlosti se postavil z gauče a z kabelky mi hodil můj mobil.Kývnutím jsem mu poděkovala,protože jsem se v tuhle chvíli nezmohla ani jediné slovo.Jako druhá tuhle situaci pochopila Lila,a hned se jí udělalo stejně nevolno jako mě.A jako čtvrý-a poslední to pochopil naštvaný Martin.Trochu se uklidnil a podal Lile její mobil.Šla jsem do rohu místnosti,aby máma neslyšela kdo tady všechno je.Na první pípnutí mi to vzala:

,,Kde si byla???Užmáš být dávno ve škole!!!Báli jsme se o tebe!!!",,Mami promiň,neuvědomila jsem si,že už byla neděle a šla jsem spát k jedné kamarádce a je mi nějak blbě".Tahle ,,taktika,,na ní vždycky zabere.,,No dobře,ale zítra už do školy budeš muset jít,do večera ať si doma".Jo!Poskočila jsem si.,,Jasně mami,tak čau.",,Čau".Zavěsila.Lila se taky netvářila do telefonu zas tak špatně.Když dokončila svůj hovor s mámou,řekla,že jí sdělila něco podobnýho,jako mě.

Dneska se toho už moc dělat nedá,ale odpoledne jsme si objednali pizzu a nějak tak polehávali.Někdy jsme narazili na opravdu hodně zajímavá témata.Asi v pět jsme vyrazily s Lilou vlakem domů,Sam musel už bohužel jet jiným.

Večer jsem se osprchovala a nachystala si věci na nejhorší den v životě a to úterý strávené ve škole.

The Youtube Crush FF/CZKde žijí příběhy. Začni objevovat