Kat kelas soo..
kelihatan soo sedang bergaduh dengan seorang budak perempuan..mereka main tarik tarik rambut...
Shin:SIAPA NEUL RIN?!!!!!
Semua yang sedang menyaksikan pergelutan antara soo dengan yeoja tu tertumpu kearah shin
Soo:ni..betina ni*masih tarik rambut yeoja tu..a.k.a rin
Shin segera kearah mereka lalu meleraikan pergaduhan tu.
Soo:unnie!!
Pang!!!
Shin menampar muka rin..a.k.a budak reporter sekolah..
Shin:berani kau sentuh adik aku..parents kitorang tak pernah cubit pun dia even aku ..kau pulak, orang luar berani nak buat macam tu..
Semua orang terkejut dengan kenyataan shin termasuk budak kelas shin yang ada kat situ..
Rin:..dia yang serang saya dulu..saya tak sempat explain apa pun..*air mata mula bertakung
Shin:apa yang kau nak explain?!!dah viral dh pun.
Rin:saya kena paksa..
Shin:siapa yang paksa kau?!!*pegang bahu rin kuat kuat*
Rin:..
Shin:lebih baik ko cakap siapa..sebelum kau yang kena..explain sekarang!!..
Shin merenung kedalam anak mata rin.mata shin pula dah dihuni dengan air mata yang bertakung..
Shin:cakap!!!
Rin:g..gd..*tunduk
Shin faham dengan situasi rin lalu memeluk rin..yelh..siapa tak takut kalau lelaki ugut kita..dahlah dia budak lagi..semua terkejut sekali lagi dengan tindakan shin..
Soo:unnie???
Shin:*peluk rin..*kenapa kau ikut cakap dia??hah?
Rin:dia..dia ugut saya..kalau saya tak tulis pasal unnie dia akan halau ayah saya dari company ayah dia..saya taknak sebab saya takut ngan unnie.
Shin:lain kali jangan dengar cakap dia..kau jangan risau..aku akan protect kau*lepaskan pelukkan*mianhae tampar kau..aku tak boleh nak kawal perasaan aku tadi waktu kau bergelut ngan adik aku..sorry..
Rin:takpe..salah saya jugak sebab ikut cakap gd..
Shin:nae..*tepuk kepala rin* lain kali tulis benda yang ada bukti..siasat dulu sebelum tulis and..jangan ikut je cakap orang tu..fikir lebih matang.kau boleh report kat orang yang diorang nak aniyaya tu dulu..or pihak sekolah faham?*senyum.
Rin:nae arrosso..*senyum..
Tiba tiba pengawas sampai
depan pintu kelas..P.1:aek?takde papepun?
Kai:lambat..dorang dh selesai kan pun masalah diorang.
P.2:oh..so setle lh ni?
D.o:hmm
P.1:kalau camtu..semua balik kelas masing masing..
Semua:nae..
Mereka pulang ke kelas masing masing..
Rin:unnie..
Shin:wae??
Rin:gomawo sebab dengar penjelasan rin..
Shin:no problem..soo kita setle kat rumah..
Shin menuju ke kelasnya.
Mujurlh ssam belum masuk kelas.
YOU ARE READING
[C]Best Queenka Ever!!!
ФанфикKisah seorang gadis yang baru sahaja berpindah ke seoul. Pada hari pertama, sudah ada perkara buruk terjadi disebabkan olehnya. Dari saat itu, dia menjadi salah seorang yang degeruni di sekolah, iaitu seorang Queenka ...