Selamunaleyküm arkadaşlar henüz yeni yazmaya başaldığım bu kitabı umarım beğenirsiniz ;)
Besmeleyle başlayacağım bu hikayeyı inşaAllah hamdeleyle bitirmek nasip olur.
Bu arada henüz yeni ve ilk kez böyle bir adım attığım için hatalarım da çok olacaktır,lütfen eleştirilerinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin vesselam.....Hergün olduğu gibi sabahın ilk ışıklarıyla uyanıp hazırlandım.Alelacele giydiğim üniformamın altına beyaz spor ayakkabımı giydikten sonra evden çıktım.
Evden çıkar çıkmaz koşmaya başladım.Yaklaşık beş dakika sonra
bizden iki sokak öte de oturan arkadaşım Ezgi'ye uğrayıp ders notlarını bıraktım......
Otobüs durağına geldiğimde saate baktım ,henüz erken olduğundan ve toplu taşıma araçlarından hoşlanmadığım için yürümeyi tercih ettim.
Adımlarımın hızlı olması beni düşüncelerimden alıkoymuyordu.Dün gece gördügüm rüyanın etkisinden sıyrılamamıştım,bana çok garip gelse de bu rüya hiçbir anlam verememiştim.Karanlık bir yoldu yürüdüğüm yol...Etrafında hiçbirşey görünmüyordu,uçsuz bucaksız çöl misali..Ürkek ve endişe dolu adımlarla ilerledigim yolda birkaç metre ilerlemiştim ki bağırış sesleri işittim.Sesin geldiği yönü seçmek istiyordum ama çok karanlık olduğundan hiçbir şey göremiyordum..Biraz daha ilerledikten sonra ayağım aniden bir taşa takıldı,biraz sendeledikten sonra kendimi toparlayıp önüme baktım..
Gördügüm manzara karşısında şoka girmiş ve tüylerim ürpermisti...Mum ışığını andıran bir aydınlık,geniş ve bı o kadar da derin bir kuyu ve insanlardan bir grup da var kendilerini bu kuyuya atıyorlar..Ve sonrasında korkunç çığlıklar sanki kuyuyu delercesine...
Titreyen dizlerim,istemsizce akan gözyaşlarım ve kuyuyu işaret edecek şekilde havada kalmış işaret parmağım.
Ne olduğunu kavrayamadığım bu olay devam ederken bir ses daha "Rabbin sana darılmadı ve seni bırakmadı"(duha:3)...Bu düşünceler içerisinde okulun önüne nasıl geldigimin farkında değildim.Ancak Aylin'i görünce sıyrılabildim düşüncelerimden.
-Merhaba nasılsın Aylin.
-Nasıl olayım bildiğin gibi sen?
-Iyiyim çok şükür.
-Ezgi yok mu bugün?
-Rahatsızmış biraz bugün ders notlarını bırakmak için uğradım yanına.Bayagı solgundu yüzü.
-Okul çıkışı Sinem'i de alıp ugrasak mı acaba.
-Olur tabi
-Iyi hadi bakalım geç kalmayalım derse.