❤Μερια Sophias❤
"Εισαι καλα;"με ρωτησε το αγορι που επεσα πανω του.
"Μια χαρα...εσυ;" τον ρωτησα γιατι πιστευω οτι επεσα με πολυ δυναμη πανω του..
"Θα ζησω" μου ειπε και χαμογελασε."ελπιζω να μην σε πονεσα.."του ειπα και τον κοιταξα στα ματια.."Δεν με πονεσες...απλα δεν περιμενα να πεσεις πανω μου μια τοσο ομορφη κοπελα" μου ειπε και αμεσως τα μαγουλα μου εγιναν κοκκινα...
"Υπερβαλεις..." του ειπα και εκεινος αμεσως ακουμπησε τα χερια του στο προσωπο μου...
Τα χερια του ηταν ζεστα..μπορουσα να τα νιωσω και αυτο εκανα...ακουμπησα τα δικα μου πανω απο τα δικα του.
Αμεσως μετα τον κοιταξα...τον εβλεπα να με παρατηρει... καθε σημειο του προσωπο μου..
"Δεν υπερβαλω καθολου..μην σου πω οτι ειπα και λιγα.." μου ειπε.
Εγω χαμογελασα και αμεσως μετα σκεφτηκα οτι ειμασταν στο σχολειο και γι 'αυτο τραβικτηκα μακρια.
" Ωχ ,συγνωμη δεν ηθελα να σε κανω να νιωσεις αβολα..." μου ειπε.
"Δεν πειραζει, δεν φταις εσυ απλα ειμαστε στο σχολειο και ο μπαμπας μου ειναι ο διευθυντης..." του ειπα και χαμογελασα..
"Ωχ" ειπε...
"Τι εγινε;" τον ρωτησα και χαμογελασα..
"Αυτον πρεπει να βρω τωρα... πρεπει να μου πει για τις επιλογες ως μαθημα σε ποιο ειμαι".
" τι ειχες επιλεξει?" Τον ρωτησα..
"Ιστορια Τεχνης...νομιζω" μου ειπε..
"Το ιδιο με εμενα...!!" Του ειπα με χαρα.
"Ωραια, τωρα ειμαι σιγουρος οτι θελω να παω εκει" ειπε και χαμογελασε.
Τοτε θυμηθηκα οτι δεν του ειχα πει το ονομα μου...ιιι..
"SOPHIA" ειπα δυνατα για να με ακουσει..
"ΜΑΧ"ειπε αυτος με τον ιδιο τονο στην φωνη του.."οο μην με κοροιδευεις"του ειπα και χαμογελασα..."δεν σε κοροιδευω απλα μου αρεσε ετσι οπως ειπες το δικο σου και γι'αυτο ειπα να κανω το ιδιο.." μου ειπε και μετα κοιταξε εντονα απο πισω μου.
"Max ελα" ακουστηκε μια γυναικια φωνη και γυρισα να δω την κοπελα.
Δεν την ηξερα...πρεπει να ειναι καινουρια οπως ο Max."Συγνωμη αλλα πρεπει να φυγω" μου ειπε και προχωρησε προς την κοπελα..
"Καλα τι κανεις τοσι ωρα" του ειπε αυτη και εφυγαν μαζι..Τοτε χτυπησε το κουδουνι και καταλαβα οτι επρεπε να φυγω και να παω στην ταξη μου...
Προχωρησα προς την ταξη μου και μολις μπηκα μεσα ειδα τον Taylor να καθετε στην καρεκλα του και να διαβαζει ενα βιβλιο.
"Τaylor" του ειπα και αμεσως αυτος σταματησε να διαβαζει το βιβλιο του και με κοιταξε.
"Ωπ τι εγινε" ειπε αυτος και αφησε το βιβλιο στο θρανιο.
"Καλα ειμαι εσυ;" τον ρωτησα..
"Καλα ειμαι...δεν με βλεπεις" μου ειπε ειρωνικα..
"Εμαθα οτι χθες πηγες στο σπιτι της Crystals..ειναι αληθεια;"του ειπα και αυτος με κοιταξε.
"Ναι πηγα...αλλα μακαρι να μην πηγαινα.." μου ειπε.
"Την αγαπας;" τον ρωτησα....
"Δεν θελω να το συζητησω..." μου ειπε και αμεσως κοιταξε αλλου
"Το ξερεις οτι πρεπει να κανεις κατι , σωστα?"..του ειπα και αυτος κοιταξε το βιβλιο..
"Ναι... οτι λεει και το βιβλιο... να την αφησω..." μου ειπε..
"Τι;;" ειπα εγω σοκαρισμενη και πηρα το βιβλιο...
Τα παιδια ερχοντουσαν σιγα..σιγα μεσα στην ταξη.Εγω ανοιξα το βιβλιο στην σελιδα με τους χωρισμους και στο τελος εγραφε οτι αμα η κοπελα σας δεν σας θελει ή θελει να φυγετε απο την ζωη της, αυτο πρεπει να κανετε..να φυγετε και να μην κοιταξετε ποτε πισω.
"Τι βλακειες ειναι αυτες;" τον ρωτησα..
"Δεν ειναι καθολου βλακειες..το ειδα αυτο χθες στο βλεμμα της...δεν με θελει πια...γι 'αυτο αποφασισα να σταματησω...δεν προκειται να την ξανα ενοχλησω ..
"Ναι, πολλα πραγματα λεμε αλλα τιποτα δεν κανουμε... μην ακουω βλακειες..." του ειπα...
Αυτος πηγε να μου απαντηση αλλα τοτε στην ταξη μπηκε η Crystal με την Emily."Δεν μπορω να σου απαντησω τωρα" μου ειπε ο Taylor και κοιταξε τον πινακα.
Εγω κοιταξα τα κοριτσια....αχ ρε Crystal ..γιατι???
BẠN ĐANG ĐỌC
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...