Chapter 1

2 0 0
                                    

„Dobré ráno Madison"řekla mamka když vešla do mého pokoje.„Dobré"zamumlala jsem.Dnes je pondělí a já mám narozeniny.Bude mi 18.Oslavu s kamarády mít nebudu,protože žádné nemám.Nechodila jsem do školy.Moje rodina je bohatá takže jsem se učila doma.Moji učitelku jsem neznášela byla totiž hodně přísná a musela jsem se chovat slušně.Jak už jsem říkala moje rodina je hodně bohatá a máme tradici.V 18 se musí holka vdát.U kluků je to jinak,ale u holek je to takhle.Proto tenhle den neznáším.

„No tak klidně ještě spi,ale v 13:30 buď u kostela budeš si vybírat manžela.„Mami já nechci!!"vyskočila jsem z postele.Oblékla jsem se a potom jsem udělala hygienu.Mamka mě ignorovala.

Sešla jsem dolů na snídani a sedla si ke stolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem dolů na snídani a sedla si ke stolu.„Tak dneska je tvůj slavný den a tak jsem ti udělala speciální snídani"„Aha a to je co?"😒.„Špagety!"řekla a donesla mi je na stůl.„....Tak teda moc děkuju"pustila jsem se do jídla.Byly moc dobré,ale jestli si myslí,že mi tím spraví náladu tak to se plete.Nic mi dneska už nezlepší náladu.Představte si,že si budete muset někoho vzít i když se neznáte a nemáte se rádi.Možná se mi někdo bude líbit,ale rodiče tam pozvou jenom bohaté rodiny.Což už si dokážete představit.Myslím si,že polovina z kluků tam bude namyšlená.„Jo a takhle tam nepůjdeš tatínek ti donese šaty.”Ughh,oni ví,že já šaty nenosím!Neodpověděla jsem jí.Ona moc dobře ví co si teď myslím.Nepotřebuju aby k tomu měla zase ty její komenty.Mám svoje rodiče ráda,ale tohle mě dokáže naštvat.

Vzala jsem si šaty a odnesla jsem si talířek.Šla jsem do svého pokoje kde jsem se převlékla.

Šla jsem do svého pokoje kde jsem se převlékla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cítím se jako kdybych měla svatbu.Ty šaty jsou strašně těžké.„No mami tak jdeme?Už je 13:15 a než tam dojedeme."řekla jsem a šla na chodbu kde jsem si musela dát ty stupidní boty na podpatku.Mimochodem ty taky neznáším.„Jo,jdeme."řekla mamka a šla si nahoru pro kabelku.
Nastoupily jsme do auta a jeli jsme do kostela.Uznávám,že kostel byl krásný,ale doufám,že nečekají,že se hned za někoho provdám.To už by mi ruply nervy.Bylo tam hodně kluků a rodin.Jsem celkem nervózní.
★★★★★
Taaak máme tady zase nový příběh 😂😂Jaksi mě to začalo bavit.Tentokrát v CZ.Snad se líbí první kapitola a omlouvám se,že je tak krátká.Nikdy nevím kdy to stopnout 😂.Ok tak nebudu to dál okecávat a vy se můžete vrhnout na další kapitolu kterou jdu psát😂.
Vaše Niori🌈

I Love You...OK?Kde žijí příběhy. Začni objevovat