Bab 2(DSGB)

110 10 0
                                    

Msih Flassback

Wooshin jgn lh muncungkan mulut tu.. Nnti Sya Sruh Cikgu Hyuna Cium Awk.. Kata Bitto.Bnyk lh kau punya Cikgu Hyuna Mrah Bitto.

Yah ada apa Wooshin Sebut nma Cikgu ni?? Kata Ckgu Hyuna dgn Tiba²

Wooshin Bitto Yerin Eunha Serta merta terdiam Sambil menahan ketawa mereka dripda meletus..

Errk Errk sya kata sya tak ingat kerja apa yg cikgu bgi minggu lepas sbb tu lh sya mention nma Cikgu.. Kata Wooshin sambil tersenyum menampakkan giginya yg putih bersih..

Owhhhh jgn lupa buat erk klau lupa awas lh.. Hehe Cikgu pergi dlu Bye U All Kata Cikgu Hyuna....

1 2 3 Hahahahahahahaha pecah ketawa  Bitto Yerin Dan Eunha..

----------------

Oppa Oppa OPPA!!!!! Jerit Yerin Geram Kerena dri tdi dia memanggil Wooshin tetapi Wooshin tetap tdk mendengarnya

Ahh Wae Wae tnya Wooshin gelabah setelah Menyedari yg Yerin memanggilnya..Mian Rin Oppa tak dengar tdi apa yg Rin katakan tdi??? Tnya Wooshin kembali

Rin ckp Rin Nak Oppa Jemput Rin Esok sebelum kita pergi ke sekolah esok.Nae Oppa akan sentiasa jemput Rin Oppa Tak pernah lupa apa tanggungjawab Oppa Pda Rin..
Yerin Senyum gembira sebelum kluar dri kereta Yerin sempat memberikan ciuman sekilas di pipi Wooshin..

Aneoyeong Oppa..

Yerin memerhatikan Wooshin sampai lh kereta yg dipandu Wooshin hilang dri pandangan..Yerin pon msuk kedlm rumah Dian Dan Eunha

Eunha Unnie dh blk jerit Yerin..
Eunha ada kat Dpur ni Unnie.. Jerit Eunha lantang dri dapur.. Wahhh Eunha masak apa hri ni tnya Yerin setelah pergi kedapur.

Eun msk Jjmyung kimbab dan Jus Oren utk minuman kita mlm ni.. Dh Unnie pergi mndi lepas tu kita makan sma² Ok.. Kata Eunha.. Nae Unnie mndi dlu dan jgn makan sebelum Unnie trun klau tak Unnie merajuk dgn Eunha.

Yerin segera berlari meninggalkan dapur trus menuju ke blknya utk bersiap sedia utk mndi..
Setelah 10minit berada dlm blk mndi Yerin merasakan kepala amat skit sehingga menyebabkan sukar utk bejln... Yerin perlahan²  berjln kearah katilnya setelah berjaya kluar dri blk mndi..

Ahhh skitnya kepala ni..Eunha Jerit Yerin Kuat sebelum jatuh menyembam lantai.. Eunha yg berapa di dapur terdengar jeritan Unnienya segera berlari menuju kearah blk Unnienya..

Unnie!!!!!Jerit Eunha Sambil menepuk nepuk pipi Yerin.. Wajah Yerin Kelihatan pucat... Unnie jgn tkutkan Eunha Unnie.. Melihat Yerin tiada riaksi utk bangun Eunha memcapai Phonenya yg berapa di dlm kocek seluarnya dan trus mendail nombor ambulance..

---------------
TBC

Don't Say Goodbye(SLOW UPDATE)Where stories live. Discover now