Kapitel 10

568 20 0
                                    

(Min synsvinkel)

"D/N er du ikke sød at åbne?" Råbte hans mor ude fra køkkenet. "Jo da" råbte jeg tilbage og gik ud i gangen. Jeg åbnede døren. Der stod Harry med en buket røderoser.

"Her de er til dig" smilede han og gav mig buketten. "Hvor er du sød skat. Tak" smilede jeg og gav ham et kys. Jeg gav slip på ham og lod ham så komme ind. "Øh Harry forresten min mor kommer om en time og henter mig" sagde jeg. "Vent lidt....mor skal vi bruge bilen i aften?". "Nej det tror jeg
Ikke". "Okay så kører jeg D/N hjem" råbte han tilbage til sin mor. "Ja det gør du bare så". "Harry det behøver du altså ikke". "Nej men jeg vil gerne" smilede han og gav mig et kys. Jeg gengældte hans kys. "Vil du ikke have dem i vand?" Spurgte han. "Jo tak". Han fandt en vase til mig og fyldte noget vand i den. "Tak". "Alt for dig min skat". "Skal vi så ind og pakke dine ting en eller hvad?". "Ja".

Vi gik ind på hans værelse og pakkede de ting jeg havde haft med her over da jeg havde sovet her. Vi snakkede og pjattede i mens vi pakkede så tiden fløj af sted.

"Nå men det er vist tid til at køre" sagde jeg og skulle lige til at tage min taske da Harry tog den først. "Du skal vel også sige farvel til de andre". "Ja da" smilede jeg. Vi gik ind i stuen hvor jeg sagde farvel og satte os så ud i bilen.

"Hvornår ses vi igen?". "Øh hvad med lørdag hjemme ved mig?" Spurgte jeg. "Okay lørdag hjemme ved dig hvornår skal jeg komme?". "Lige så snart du kan" smilede jeg. "Okay". Harry hjalp mig ind med tingene og jeg tog roserne. "Vi ses og tak for roserne". "Alt for dig min engel vi ses" sagde han og gav mig et kys inden han satte sig ud i bilen igen. Jeg vinkede farvel og gik så ind til min mor.

"Hej mor". "Hejsa". Jeg gav hende et kram og satte mig hen til bordet hvor maden allerede stod klar. "Har du så hygge dig ovre hos Harry?". "Ja" svarede jeg og rødmede. "Okay hvor kommer roserne fra?" Grinede min mor. "Hvad tror du selv?" grinede jeg og tog en bid mere af maden. "Han er da en sød fyr". "Ja mor nu ikke mere snak om det". "Jo jo fortæl lidt mere om ham". "Mor jeg har fortalt dig en hel del men jeg kan sige han har talent han synger virkelig godt". "Nå nå det kan være du har skaffet dig en million da du lærte ham at kende" grinede hun. "Haha jeg elsker ham og jeg har alt hvad jeg skal bruge for jeg har dig og jeg har Harry". "Det var godt vil du hjælpe med opvasken i aften?". "Okay så" sukkede jeg. "Åhh tak mus". Da vi færdig satte vi os ind i stuen og så film indtil vi blev trætte og gik i seng.

(Harry's synsvinkel)
*to dage senere*

Klokken var 8:30 da mit vækkeur ringede. Det var fredag og jeg skulle lige på arbejde 2 timer enden jeg så skulle over til Kate.

Da jeg endelig var havde været på arbejde tog jeg hjem for at klæde om og hentede bilen. Jeg tog bare et på sorte jeans og en skjorte på. Hurtigt satte jeg mig ud i bilen og drønede der ud af.

Jeg parkere i indkørslen og bankede på. Døren blev åbnet og der stod Kate. Hun lignede en der havde brugt rimelig lang tid foran spejlet for at se perfekte ud men mine øjne var der kun en som var perfekt og det var D/N.

"Hejsa Harry" smilede hun. "Hej". Hun gav mig et kram og lod mig så komme ind. Jeg havde aldrig været her før så det var lidt mærkeligt. "Luk øjne" kommanderede hun. "Sådan" sagde jeg og lukkede øjne. Hun tog min arm og førte mig ud i køkkenet. Der duftede nu ret godt. "Nu må du godt åbne dem" sagde hun. Alt det lækreste mad stod på bordet så det var vist ikke kun sig selv hun havde brugt lang tid. "Sæt dig ned" sagde hun og satte sig. Jeg satte ned overfor hende. "Bare spis". "Tak Kate. Hvad var der så galt?"

Kærester eller fjender?Where stories live. Discover now