26. peatükk - Tähistamine

200 24 1
                                    

[toimetamata]
26. peatükk – Tähistamine


„Harry," ütlen naeratusega näol, mida ma ära ei suuda hoida; või siis ka seda viisi, kuidas mu kõhus olevad liblikad, mis kõditasid mind ja panid mind naerma tahtma.

Ta on siin! Ja ma ei suuda uskuda kui elevil ma selle pärast olen.

Harry naeratab mulle eredalt kui ta lähemale liigub ja mina ei suuda seda teha; ma saan vaid teda jõllitada ja lollakalt naeratada. Selleks ajaks kui me olime üksteise ees, puperdab mu süda peaaegu et mu kurgus ning hingan sügavalt sisse, et end maha rahustada.

Harry ei proovi mind emmata nagu Carl seda tegi, kuigi ma olen kindel, et ma poleks temaga samamoodi reageerinud. Kes teab? Võib-olla ma oleks paanikasse läinud kui ma oleks näinud, et ta üritab mind embama tulla. Ma pole kindel, kas ma olen selle üle õnnelik, et ta ei üritanud mind emmata, aga selle asemel ta hoidis oma kätt minu poole ja ma võtsin selle vastu; ta tõstis seda õrnalt enda poole ning asetas pehme suudluse mu käeseljale. Pole vaja mainidagi, et liblikas mu kõhus läksid segaseks ja ma pean oma huul tugevalt koos hoidma, et mingeid imelikke häälitsusi mitte teha. Lisaks, ta vaatab mind hoolikalt, nii et ma pean iga oma reaktsiooni pärast ette vaatama.

„Kas sul on siiani hea päev olnud?" küsib ta ning hoiab veel õrnalt mu käest kinni. Muidugi ma märkan seda, kuidas siis mitte?

„Jah," vastan jätkuva naeratusega. „Isa ja Timmy üllatasid mind hommikusöögiga voodis. Nad naersid mu soengu üle," lisan ja ta naerab.

Vaatan alla meie käte poole ja kui Harry näeb, et ma olen märganud, et ta veel hoiab minu oma, laseb ta lahti. Ma kahetsen, et vaatasin, sest et ta tõenäoliselt arvas, et mul on ebamugav või midagi sellist, aga tegelikult ma olin tema tegevuse peale üle lummatud.

„Noh, ma loodan, et sul on praegu aega, sest et mul on meie jaoks terve päev planeeritud," ütleb ta ja ma naeratan, üritan mitte välja näidata, et ma loodan, et ta võtaks uuesti mul käest.

„Lähme siis," vastan ja ta naeratus on armas, nii ilus.

Ma märkan alles siis, et tal on kaasas veel mõned asjad, niisiis kui me autosse sisse istume, teeb ta kindlaks, et ta asetab sinna ka korvi. Jah, korvi; sellise, millega tavaliselt piknikul käiakse. Kui see tema plaan on, siis see on väga armas. Ma pole väga pikka aega piknikul käinud. Kui ma väike olin, siis ema korraldas meie aias piknikke, sest et see nägi filmides alati nii armas välja ja mina tahtsin seda proovida. Ma alati armastasin neid.

Harry palub mul minna tagasi järve äärde, nii et ma järgin ta instruktsioone ja jätame auto kaugemale ning ta viib mu dokile.

„Ma loodan, et sulle maiustused meeldivad," ütleb ta ja asetab korvi puidust dokile ja võtab välja punase laudlina. „Ma pidin altkäemaksu maksma kokale, aga tegin kõik asjad ise, mis ma siia tõin."

Olin imestunud; hoian oma silmi vaid suuremana lahti kui ta hakkab korvist võileibu, puuvilju, limonaadipurke ja ühe väikese karbi – mille sisu ma ei näe – välja võtma.

„Kuna see on su lemmikkoht, siis ma mõtlesin, et oleks tore kui me teeks siin pikniku," ütleb ta ja ulatab mulle oma käe, kutsudes mind samuti linale istuma. „Tule ka siia, palun."

„See näeb maitsev välja," ütlen ja mõtlen seda tõsiselt. See pole uhke, aga see on nii tore, et ta selle ise tegi selle asemel, et köögist asju haarata. „Aitäh sulle."

Harry naeratab ja pakub mulle võileiba ning avab ühe purkidest enne mulle andmist. Silman uuesti karpi; see on lihtne, veidikese pitsiga ja ta märkab, et ma vaatan seda.

Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora