Κεφάλαιο 11

62 14 9
                                    

-Άλεξ;

Δε μπορώ να πιστέψω αυτό που βλέπω. Όχι, αυτό δε γίνεται. Κάποιος μου κάνει πλάκα.

-Συγγνώμη Katherine, την άκουσα να λέει.

-Για ποιο λόγο μου ζητάς συγγνώμη; τη ρώτησα ενώ την κοιτούσα σοκαρισμένη, μη μπορώντας ακόμα να συνειδητοποιήσω τι έχει γίνει.

-Που δε σου μίλησα τόσο καιρό. Που σε άφησα σε αυτή την άγνοια, ενώ η ζωή σου κινδύνευε. Τώρα όμως δε θα αφήσω να πάθεις τίποτα. Είμαι εδώ για να σε προστατέψω και να σε βοηθήσω, θυσιάζοντας ακόμα και την ίδια μου τη ζωή.

-Ελπίζω να μη χρειαστεί αυτό, είπα μουρμουρίζοντας

Πως ξεκίνησε όλο αυτό; Πως ήξερες ότι είσαι ο προστάτης μου; Ποιος είναι ο ρόλος σου;, συμπλήρωσα

-Θα σου εξηγήσω τα πάντα. Πάμε κάπου να καθίσουμε;

-Αν είμαστε ασφαλείς γιατί όχι.

Προχωρήσαμε προς το πλησιέστερο παγκάκι.

-Σε ακούω

-Έμαθα την ταυτότητα μου πριν περίπου ένα χρόνο. Η μαμά μου η Cara ήταν αυτή που μου εξήγησε την όλη κατάσταση και με μύησε για να γίνω ο προστάτης σου. Η μαμά μου ήταν παιδική φίλη με τη δική σου. Όταν ήταν στο κολλέγιο έπεσε στην αντίληψη τους μια οργάνωση που εκτελούσε μαύρη μαγεία και θυσίαζε αθώα άτομα στο σατανά. Με τον καιρό η κατάσταση ξέφυγε και τα θύματα ολοένα και αυξάνονταν με γρήγορους ρυθμούς. Ώσπου η μαμά σου κατάλαβε ότι το παιδί που θα γεννούσε θα πολεμούσε την οργάνωση, της οποίας οι ρίζες βρίσκονται αρκετά χρόνια πίσω. Με τον καιρό τα μέλη της ομάδας, που παλιότερα ξεπερνούσαν τα 30, άρχισαν σιγά σιγά να μειώνονται, είτε λόγω θανάτου, είτε επειδή μετάνιωναν και ήθελαν με κάθε δυνατό τρόπο να αποχωρήσουν. Έτσι σήμερα έχει μείνει η αρχηγός και κάποια άλλα πιστά μέλη που τη βοηθούν στις αποτρόπαιες πράξεις τις, όπως το ζευγάρι που βρέθηκε δολοφονημένο. Το όνομα της είναι Gabriela Thompson και είναι η γυναίκα που με είδες να τις επιτίθεμαι στο πάρκο, εμποδίζοντας την να κάνει αυτό που ήθελε. Έχει ήδη μάθει για εσένα και θα κάνει ότι είναι δυνατό για να μη σε αφήσει στη ζωή. Ευτυχώς όμως δεν ξέρει ποια είναι η δύναμη σου. Γιαυτό πέρα απο όλα τα άλλα πρέπει να κάνουμε ότι περνάει απο το χέρι μας για να αποτρέψουμε να το μάθει. Όταν είσαι προετοιμασμένη θα πρέπει να την αντιμετωπίσεις. Αλλα αυτό αργεί ακόμα.

Άκουγα με προσοχή τα λόγια της. Οι πληροφορίες που έλαβα μέσα σε ένα λεπτό ήταν πολλές, κάνοντας με να κοιτώ σαν ηλίθια την Alex, περιμένοντας να τελειώσει

Το όραμαOnde histórias criam vida. Descubra agora