*Mina pov*
Életem egyik legfontosabb napja a mai. Ma kezdjük el az első videóklipp forgatását. Nagyon izgulok, de várom, hogy elkezdjük.
A szokásosnál hamarabb keltem fel. Halkan felálltam az ágyamból, hogy nehogy felkeltsem Momot és Sanat. Elmentem a konyhához és kerestem valami ennit.
Mikor végezztem a reggelim(szendvics) elfogyasztásával leültem a kanapéra a telefonom társaságában. Átfutottam a szövegemet azért a biztonság kedvéért és belehallgattam a dalba. A dolgomat a mobilom pittyegése zavarta meg. Mark írt.
Mark: Jó reggelt Mina! Fighthing a forgatáshoz, tudom ügyes leszel.😍💕
Mina: Neked is jó reggelt! Köszönöm a támogatást, ígérem mindent bele adok!!❤✊
Mark: Úgy legyen! Elsők közt szeretném látni, a barátnőm debütálását!❤❤
Mikor elolvastam mit írt, a szívem hevesen kezdett verni.
Most már mégtöbbet bele fogok adni, hogy Mark ne csalódjon bennem!
- Jól van Mina, nyugi, ügyes leszel, csak bízz magadban. - Mondtam magamnak.
- Ahh*. Mina Unnie jó reggelt. - Jött a nappaliba DaeHyun.
-Neked is. - Mosolyogtam. - Izgulsz?
- Kicsit, de jók leszünk! - Beszélt magabizztosan.
- Remélem is, nagyon sokat jelentene nekem. - Suttogtam konkrétan inkább magamnak.
- Tessék? - Nézett rám DaHyun.
- Semmi! - Vágtam rá azonnal.
Vállat vont, majd a távirányítóért nyúlt és bekapcsolta a TV-t.
- Nem kéne készülődni? - Pillantottam rá.
- De. Megyek felkeltem ChaeYeont és Tzuyut. - Állt fel és ment a közös szobájuk felé.
Én is így tettem és mentem felébreszteni a Japán line másik két tagját.
- Lányok jó reggelt! Gyertek hasatokra süt a nap, ma van a forgatás. - Léptem be az ajtón.
- Mina-yah!!! - Nyávogott Sana. - Még 5 perc.
- Nincs 1 perc sem Unnie, gyerünk pattanj ki az ágyból, vagy én szedlek ki! - Vettem szigorúra.
- Hiszem, ha látom! - Majd átfordult a másik oldalára.
Hát te akartad Sana.
Megfogtam a bokáit és lerántottam takaróval együtt.
- MINA!!!!! - Ordította el magát, mire nevetve kirohantam a szobából.
Momo csak nevetve nézte végig az akciómat.
- Hol van? Én elkapom és megfojtom!!! - Unnie hangjától zenget a ház, így felkelt Nayeon Jeongyeon és Jihyo.
- Mi ez az ordibálás? - Nézett körbe értetlenül a leader.
- Az, hogy Mina lerángatott az ágyamból! - Dühöngött Sana még mindig.
- Csak, mert nem voltál hajlandó felkelni első kérésre. - Száltam be a vitába.
- Na, befejezni. - Állt közénk Jihyo. - Mina, te ne húzd le Sanat az ágyról, Unnie, te meg legközelebb kelj fel, mikor keltenek.
- Na, most, ha mindenki lenyugodott készülődjünk, mert mennünk kell a helyszínre, Papa már biztos vár ránk. - Szólt közbe Nayeon.
- Igazad van Unnie. - Értett vele egyett Momo.
Gyorsan mindenki elintézzte a reggeli rutinját, majd mentünk is a JYP-hez.Miután odértünk,mint a rakéta, úgy rohantunk, hogy egyezztessünk Papával.
- Jóreggelt, elnézést a késésért! - Sajnálkozztunk.
- Semmi baj, nem késtetek. -Nevetett Jinyoung Papa. - Na, és várjátok, hogy forgassunk egy jót? - Kíváncsískodott izgatottan.
- IGEN! - Kiabáltuk nevetve.
- Akkor menjünk a helyszínre. - Indultd el Papa boldogan az ajtó felé, mi meg furán nézve, de követtük.
Miközben mentünk ki benéztem egy próbaterembe, ahol a fiúk melegítettek be. Mark pont akkor nézett oda és alig észrevehetően intett egyett, mire mosolyogtam és hasonlóan cselekedtem, követtem a többieket.
Visszaszáltunk a furgonba és a forgatás helyszínéig meg sem álltunk.
- Nos, Itt is volnánk! - kiáltott Papa vidáman.
- Wao! - Szált ki Sana elösször a furgonból. - Ez valami gyönyörű! Nézzétek milyen sokan vannak itt, hogy támogassanak minket! Már csak egy kérdés. Hol vannak a zombik? - Kémlelt körbe kíváncsian.
- Sana drágám, azok az emberek, jobban mondva a statiszták lesznek a zombik. - Fogta meg kacagva Papa a vállait.
- Oooo, értem. - Nevetett boldogan Unnie.
Besétáltunk a stábhoz, hogy megbeszéljük mi hogyan, és miképp lesz, utána mentünk is az öltözöbe, ahol megkaptuk azokat a ruhákat, amiket még fotózáskor vettünk fel.
Mindenkit kisminkeletek, és ahogyan a mondás tartja: It's Show Time!
- Akkor elöbb szerintem vegyük fel a koreográfia részeket, utána az egyénit. - Vázolta föl ötleteit a producer.
Mi csak bólogattunk.
Elsőnek a szobás, utána a tetőtéri, majd a vidámparkos/buszos részeket vettük fel. Esküszöm többet táncoltuk el itt, mint bármelyik próbán.
Most jöhetnek a lazább részek, ahol vagy nem kell a koreo, vagy csak egy részlet belőle.
Mire végezztünk beesteledett.
Az egész MV felvételt az esti jelenetekkel zártuk.
- Köszönjük szépen a sok segítséget! - Tapsoltunk, és közben meghajoltunk.
- Akkor Jinyoung, pár nap és küldöm az anyagot. - Szólt a rendező Papának.
- Rendben, és köszönjük! Tudtam, hogy rád lehet számítani barátom. - Fogtak egymással kezet.
Elmentünk az öltözőig, és összeszedtük a holmiainkat. Végül elbúcsúztunk, és mentünk is egy étterembe ünnepelni.
- Lányok, úgy gondoltam, ezen a vacsorán minden JYP banda részt vesz, hogy együtt gratuláljunk a sikeretekre, ami lesz. - Vigyorgott Papa. A többiek bólintottak, de én kicsit feszengtem, mert attól féltem, hogy nem tudom normálisan eljátszani, hogy utálom Markot.
Negyed óra elteltével, már a családias kis étterem parkolójában vártuk többi bandát. Nem kellett annyira sokat várni, kb 10 perc után egy kisebb felvonulás szerűen jöttek egymás mögött az autók.
Jött a Miss A, 2PM, Wonder Girls és a GOT7.
- Jó estét kivánunk! - Köszönt mindenki kórusban.
Lopva Markra néztem, és láttam, hogy ő is ezt csinálja. Küldött egy halvány, de bíztató mosolyt.
- Amondo vagyok, hogy menjünk be, mert már farkas éhes vagyok. - Fogta Jackson a hasát.
-Te, mindjárt kizáratlak az étteremből! - Vágta tarkón Papa, de közben nevetett.
- Bocsánat nagy Jinyoung Papa. - Borúlt térdre a rapper, mire mindenki elkezdtett nevetni.
- Istenem, mire vállalkoztam? - Nézett JYP az égre, és inkább befele indult. Mindenki előre csődült, csak Mark és én maradtunk hátul.
- Na, és milyen volt az első hivatalos forgatás? - Nézett le rám mosolyogva, mire nekem enyhe pír szökött az arcomra.
- Nagyon izgalmas volt, nekem tetszett. - Pillantottam fel rá. - Már csak azt remélem, hogy mások is így fognak rá reagálni. - Zártam le.
- Ahjj, Mina, ne feled, ha másnak nem, nekem tuti tetszeni fog tudod miért? - Fordult szembe velem, majd körbenézett, hogy lát-e valaki minket, majd az épület egyik oldalához húzott, majd alkarját a falnak támasztotta, így elzárva tőlem minden menekülési rendszert.
- Mert benne vagy, és tudom, hogy mind a kilencen roppant tehetségesek vagytok. - Zárta le a mondatot, majd közelebb hajolt, és ajkait enyémnek nyomta. Tudom, már nem egyszer csattant el közztünk csók, de még is mindig sikerül elterelnie a figyelmet mindenről, és mindenkiről, hogy csak rá gondoljak.
Elmélyűlve, szinte már faltuk egymást, amikor valaki kiabálása zavarta meg a pillanatot.
- MARK, MINA, HOL VAGYTOK??? - Kiáltott Yugyeom.
- Aish, ilyen nincs. Menj gyorsan aásik oldalra hátulról kerülve, én, addig bemegyek, ezzel elterelve Yugyeom figyelmét, oké? - Puszilt meg utoljára.
- Oké. - Mutattam "o" jelet az ujjammal, majd megöleltem a másik irányba.
Mark POV.
- Maknae, miért vagy itt, ilyen hidegbe? - Bújtam elő "odumból".
- Hyung, miért voltál ott? - Mutatott oda, ahol az elöbb voltam.
- Hívott a természet. - Hazudtam.
- De, hát odabent is van mosdó. - Kezdett nevetni.
- Tudom, de már nem bírtam ki. - Húztam fel a számat.
- Minát nem láttad? - Kérdezett barátnőm hollétéről.
- Haggyál már Minával, honnan kéne tudnom, hogy hol van. - Életem talán legnehezebb szavait mondtam, de muszáj, mert még nem mondhatjuk el a mi kis titkunkat. - Inkább menjünk be, mert éhes vagyok, és fázok. - Toltam befelé Yugyeom-ot. Oldalra néztem, ahol láttam Minát kukucskálni. Rákacsintottam, mkre zavarba jött, de a végét nem láttam, már beértünk.
Leültün az asztalhoz, majd kb 2-3 perc múlva betoppant szerelmem is.
- Bocsánat, hogy eltüntem, csak a szüleimnek elmondtam, hogy ma vettük fel klippet. - Ült le Sana mellés, és velem szembe.
- Semmi baj, de rendeljünk, mert Jackson eléggé furán méreget mindenkit. - Intett azonnal Papa.
Leadtuk a rendelést, és amig vártunk Minával megtaláltuk a lábainkat, és elkezdtük alig észrevehetően rúgni egymást, persze csak játékból.
Míg a felszínen szinte elküldtük volna egymást a francba, addig belül, vagyis lent úgy viselkedtünk, mint két tini szerelmes pár, akik vígan élik a szerelmes pillanatokat.
Végre megérkezett az étel is. Be kell vallanom éhes voltam......nagyon is.
Egész nap szinte semmit nem ettem.
Papa megengedte kivételesen, hogy fogyasszunk egy kis alkoholt, de, azért ne rúgjunk be, illetve BamBamnek és Yugyeomnak meg sem engedte. A lányok, alapból nem ittal volna, így miattuk annyira nem kellett aggódni.
Elkezdtünk enni, illetve inni.
- Szeretnék köszönetet, illetve, sok szerencsét kívánni a mi kilenc csodás lányainknak, remélem minél nagyobb silereket értel el, ebben a pár évbe, és, hogy jó minkát végeztek. - Mondott pohár köszöntőt, mahd mindenki a poharával koccintott egyet, majd, aki tehette lehúzta az italát.
A hangulat jó volt.
Ettünk, beszélgettünk.......és ittunk.
Talán nem kellett volna olyan sokat innia senkinek. Szerencsére, én megpróbáltam minél kevesebbett "piálni", mert még a végén kimondtam volna dolgokat.
Ahogy észrevettem tőlünk inkább csak Jackson ivott, mint a gödény.
JB, mint leader nem ivott, szinte egy kortyot sem.
Jinyoung, ugye alapból nen olyan ivós fajta, max egy kis bort ivott, neki annyi bőven elég volt.
Youngjae-al is kb ez a helyzet.
A két maknae nem ihatott.
Nekem meg nem szabad.
A vacsora végére Jacksont úgy kellett felkaparni.
Nagy nehezen felállítottuk.
Valamit nagyon motyogot, de abból senki nem értett semmit.
Papa rendezte a számlát, utána mindenki vonult ki.
Odasétáltunk, illetve mi húztuk Jacksont a minifurgonhoz, majd egy egyszerű mozdulattal bevágtuk a csomagtartóba, ha esetleg hánynia kell ne minket, vagy a kárpitot borítsa be a hányás.
Elbúcsúztunk, majd mindenki indult a dormjához. Miután hazaértünk mindenki vonult a szobájába, egy jó éjt kíséretében.
Én még írtam Minának, majd letettem a telefonom, és elhelyezkedtem kényelmesen, majd mielött elaludtam volna, eszmbe jutott valami.
Jackson a csomagtartóban maradt...Na, sziasztok!
Jézusom, de rég írtam részt, amiért ezer bocsánat, csak a nyolcadik nem épp kegyelmező most. Annyit kell főleg most tanulnom, hogy az valami hihetetlen, de, hát ez a kötelességem, ha ki akarom járni az általánost, és viszonylag szép bizonyítvánnyal menjek beiratkozni. De most itt a rész, és remélem, hogy tetszik.
Próbáltam szerelmet és humort is beleírni, aztán, hogy mennyire sikerült, azt rátok bízom. Ha tetszett csillagozzatok, illetve hozzá is szólhattok, én meg kívánok további szép hétvégét kívánni.💗💗💗💗💗
By:Dina2323
YOU ARE READING
Twice és a Got7
FanfictionJYP Entertainment-nél két banda " Egymásra talál". A Twice mint lány banda és a Got7 fiú bandaként. JYPark felfedezetjei. Kíváncsi vagy mi történik velük? Akkor tartsatok velem!!! I <3 Got7