15

421 26 0
                                    

Lepas makan..

Baek:huargh *menguap* kenyangnya.

Shin:suho,sehun..korang dh maafkan aku kan??*buat puppy eyes..

Exo-m:kyaaa~kyowo shin-ah

Shin;hehehe..gomawo

Suga:dah ada fanboy queenka kita ni..

Shin:aku bukan queenkalh..ish

Suho:aku tak kisah pun sebenarnya..

Sehun:aku pun..

Shin:*senyum*thanks

Chanyeol:baek..last question kau apa?

Baek:lupa pulak..

D.o:haah kan..kenyang pun boleh buat orang lupa..

Semua:*ketawa

Shin:so..apa question kau?

Baek:apa yang buat kau tak nak dedahkan identiti sebenar kau?

Suho:soalan ni baru patut ditanya..good

Shin:ok..camni citer dia....aku..aku pernah ada namchin..nama dia jun ho.aku dulu tak sekasar ni..macam gigirl lh jugak...aku bagi semuanya kat dia..duit..kereta dan macam macam lagi..

Jimin:jadi kau dh tak virgin lh?

Semua:pabo!!!!

Shin:gila ke nak buat kerja camtu..takdenya..haish..dengarlh citer aku dulu..

Jimin:mianhae

Baek:dh..teruskan citer kau

Shin:dah lapan bulan kitorang couple..satu haritu..aku call dia..tapi bukan dia yang angkat..tapi sorang yeoja..aku tanyalh..mana tau tu kakak dia tapi perempuan tu kata jun ho tu ...jun ho tu namchin dia...lepas aku tau yang jun ho tu mainkan aku..aku mintak putus..then dia taknak..dia bagi aku janji manis dan aku tertipu lagi.satu malam tu dia ajak aku makan malam kat sebuah hotel ni..aku terkena ubat tidur dia..aku bangun je aku kat dalam sebuah bilik..pastu aku nampak jun ho keluar dari tandas..kitorang bergelut...nasib baik time tu aku dh dapat red belt..so aku berjaya keluar dan suruh pengawal campak dia dalam lokap.

R.mon:macamtu je dia masuk lokap?

Shin:kan ada cctv..

R.mon:ye tak ye jugak kan?hehehe

Baek:so..sebab ex tulh..

Shin:yes..

Jin:so apa jadi kat semua yang kau bagi kat dia?

Shin:aku halal kan jelh..nanti orang kata buruk siku..lagi pun aku terhutang budi kat dia.

Suho:apa yang dia buat sampai kau rasa terhutang budi..?

Shin:aku dapat satu pengalaman yang membuatkan aku supaya menjadi lebih baik..

Semua:maksud kau?

Shin:aku takkan tertipu dengan orang lagi sebab aku akan berfikir lebih matang dan aku akan berhati hati dalam setiap tindakan aku..

Semua:*tepuk tangan..

Shin:well.. ada hikmah disebalik peristiwa tu kan?

Mereka berborak..

Kul 8 malam.

Shin:korang..jom balik..lagipun esok sekolah..

Mereka semua pulang ke rumah masing masing.

Kat rumah shin

Shin:appa!!shin dh balik.

Appa:so how?

[C]Best Queenka Ever!!!Where stories live. Discover now