Chapter 3 : Satan's Voodoo Doll
-Domnisoara Allison,cred ca va indreptati pe un teritoriu prea periculos,spuse putin incordata doamna Argon.
-Nu imi pasa,va rog,unde il pot gasi?
Privirea dansei imi comfirma ca voi primi ce-mi voi dori,dar ceva imi spunea ca nu va fii de bine.
-Domnul Styles poate fii gasit seara de seara la clubul ''Dark Lips" ,un loc plin de infractori,barmani si curve acompaniate de striperite,spuse serioasa aceasta.
Mmm,nu e asa de dur pe cat spunea Jhonson.
-Daca vei dori sa-l si observi si sa si supravietuiesti in locul acela mizer,vei avea nevoie de altirelia grea: Mojito.
Hm? Asta nu era o bautura?
-Mojito? intreb eu curioasa.
-Pestele fetelor de ocazie de la "Dark Lips''. O brazilianca foarte frumoasa deopotriva,si prietena mea apropiata.
Deja lucrurile incep sa devina incetosate pentru mine.
-Ce vreti sa spuneti prin pes-,incerc sa intreb impacientata,dar dansa ma opreste brusc cu un ras cristalin.
-Oh,pentru numele lui Dumnezeu,Allison,nu la asta ma refeream!
Uh,e bine atunci,nu am chef sa devin jucaria erotica a lui Styles.
-Dar,daca vrei cu adevarat sa ajungi sub pielea domnului Styles,va trebui sa faci niste sacrificii.
-Adica?
-Va trebui sa devii dansatoare. Dansatoare la bara,Allison.
Ce!?!
-Voi discuta personal cu Mojito sa primesti un loc de munca acolo,platit chiar,daca iti asumi riscul. Voi vorbi cu ea,daca nu vrei,nu vei trece mai departe in aceasta afacere,tot ce trebuie sa faci tu este sa-ti asumi riscul,spuse aceasta sorbind tacticos din ceasca din portelan de cafea.
Aveam de ales. Sa fac asta,sa primesc bani buni de la sectie si in plus de la club,sa-l fac pe Tom mandru,sa primesc poate si o marire de salariu,sau,sa las cazul,sa revin la look-ul anterior,sa-l dezamagesc pe Tom,si sa ma intorc in America.
Siii,aleg prima varianta. Iubesc cum imi sta cu parul mov!
-Doar da-ti-mi informatiile si voi fii acolo.
###
Ora 10:30. Agh,imi amintesc de parca ar fii fost ieri. Tremuram din cap pana-n picioare,simteam ca o sa cad pe jos in orice moment,si nici nu intrasem in clubul ala blestemat!
Stateam si asteptam,de parca salvarea avea sa-mi pice cu una cu doua in cap.
Dar,nimic.
Imi facusem curaj si intrasem in club.
Un loc spatios,plin de lumini,oameni la tot pasul,dansatoarele agatate de acele bari ciudate,fetele lui Mojito fiecare in poala cate unui barbat,dupa look,sigur plini de bani.
YOU ARE READING
Satan: Love To Don't Know How To Love {Harry Styles F.F.}
Fanfiction" -Te rog,nu se poate,nu ai cum sa nu ma iubesti,te rog,spuse el cu ochii deja inlacrimati. Sirenele masinilor de politie se auzeau deja, Tom era pe aproape. -N-nu pot,i-imi pare rau...spuse ea parca cu o urma de regret in glas,plecand si lasand...