Bugün günlerden Pazartesi.Sabah Kalkınca Televizyonu Açtım.Bütün Televizyon Kanallarında;
Avrupa Ve Amerika Ülkelerinde Bir Virüs Var.Bu Virüs İnsanları Değişik Yaratıklara Dönüştürüyor.
Ben Dalga geçer bir biçimde
-Haberlerin %70'i yalan
Dedim.Tost'umu Yedikten Sonra Televizyonu İzlemeye Devam Ettim.Saat 07.09 idi.
Bir son dakika haberi ile karşınızdayız.Bu Virüs Tüm Türkiye'ye yayılmış durumda.Uzmanlar evlerinizden çıkmamanız gerektiğini ve stok yapmanız gerektiğini söylüyor.
Hemen Okula gittin.Okulda Sadece 30 kişi ve birde 4 öğretmenim vardı.4 üde bir biriyle evlilerde.Öğretmenlerimin Adları;Melis,Kaan,Selim ve Seçil idi.Sadece 3 kişi ile arkadaştım.Semih,Beyazıd ve
Çınar idi.Birde Bekçi Mehmet Emmi.Uzaktan Bir Sürünün Geldiğini Gördük.Bunlar Benim Kitaplarda gördüğüm ZOMBİLER idi.Hemen Herkese içeri girmesini söyledim.Arkadaşlarım ve Melis Hoca ile Kaan Hoca beni dinleyip içeri girdiler.Diğerleri "Salak" diyip dışarda oynamaya başladılar.2 Dakika 28 Saniye Sonra Zombiler Kapıdan içeri girdiler.Mehmet Emmi zombilere Jopla vurmaya başladı.Ama Hiçbir Etki Etmiyordu.Sonra Mehmet Emmiyi Yediler.Ilk önce karnını yarıp bağırsaklarını yediler.O sırada Biz Okulun Kapılarını Zincirleyip Arkasına Öğretmenler Odasındaki bulduğunuz her şeyi yığdık.Ve Diğer Kapıyı da Zincirledik.Okul 4 Karşı İdi.Ilk Kat Müdür,Müdür Yardımcıları,Öğretmen Odası Ve Tuvaletler Vardı.2. 3. Kat Sınıflardı.Son Kat ise Kantindi.Biz Önce Kantine Ve Yemekhaneye Gittik. Kantindeki Tüm İşe Yarar Yiyecekleri Aldık.Sonra Onları Yemekhaneye Taşıdık.Bezleri Bezleri Dikerek Yorgan Yastık Yaptık...ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIN UMARIM SEVERSİNİZ...