Yanlızca herhangi biri olarak yaşayıp sıradan biri olarak ölmek istemeyenlerin kendini gerçekleştirme yolunda atacağı adımlara öncülük edebilmek amacıla yazılmış acemi bir kişisel gelişim kitabıdır.
Bu konuda benim hayatımı değiştiren efsane adam Erdal DEMIRKIRAN'ın kitaplarını okumanızı da şiddetle tavsiye ederim. Saygılar...
Baştada bahsettiğim sıradanlık konusu benim için oldukça önemli çünkü dünya üzerinde milyonlarca insan 'ben herkes gibi sıradan olmayacağım' derken bile herkesle aynı sıradanlıkla tv karşısında vakit öldürmektedir. Herkesin bir hayali vardır. Kiminin dünyayı değiştirebilecek çılgın hayalleri vardır... Kimininde piyangoda büyük ikramiyeyi kazanmaktır en büyük hayali.. işte sıradan insanlarla sıradan olmayanlar arasındaki büyüük fark buradan gelir. Çünkü sıradan olanlar asla büyük şeylere cesaret edemez zorluklarla baş edemez onlar. Hiçbir iz bırakamadan çekip giderler bu dünyadan. insanın isterse yapayacağı şey olmadığını bilmezler ~ölüleri diriltmek, geleceği görmekten filan bahsetmiyorum. Lütfen konu başka yerlere kaymasın.~ Ayrıca hayalleri büyük olan sıradanlarda vardır. Onlarda hayalleri gerçekleştirmenin inanmak ve çalışmaktan geçtiğini bilmezler. Sadece otururlar ve gerçekleşmesini beklerler. Ve o bekledikleri sihirli deynek asla gelmez. Bunu anladıklarında ise çok geç olduğunu düşünürler. Yada hiç anlamazlar. Sadece hayalleri olanlar, hayallerine inananlar ve gerçekleştirmek için elinden geleni yapanlar başarılı olur. işte onlar hiç unutulmaz ve insanlık o alanda ondan başarılı biri doğana kadar heryerde onu anlatır. Çünkü hatırlanmak bunu gerektirir.En iyi olmayı...
En iyi olmak, hatırlanmak, ya da en azından kendini gerçekleştirmek istiyorsan inan çalış ve başar!! Çünkü dünyanın sana ve senin gibilere ihtiyacı var...
Bu kitapta amacım 1 kişinin dahi olsa kendini bulmasına yardımcı olabilmektir. Okumak sana kalmış yazmak bana :D Okuduğunda karşı olduğun, yanlış bulduğun, beğendiğin ya da merak ettiğin şeyler varsa (ki elbette olacaktır) yorum yaz mutlaka hatta özelden yaz ve her türlü eleştiriyesonuna kadar açık olduğumu unutma!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN Olma Yolunda..
RandomHerkesin hedefleri, hayalleri vardır. Kiminin küçük, kiminin kendinden büyük.. işte onları gerçekleştirebilmek senin elinde.. Kendini bulmak, kendini gerçekleştirmek üzerine düşüncelerimi paylaştığım bir kişisel gelişim kitabıdır.