/Peyton/
-Shawn Mendes?
-Shawn Mendes.
-Az a Shawn Mendes?
-Az a Shawn Mendes.
-Az a barna hajú gyerek?
-Igen az a barna hajú viszont nem gyerek.
-Jeremy mondd,hogy viccelsz!-kérleltem,mert nem tudtam elhinni,hogy ez az a marha nagy ötlete.
-Peyton most mégis mi a baj?Ez a fiú óriási tehetséges és a dalai nagyon jók.Írhatnátok egy közös számot és amikor megjelenik mindenki harapni fog rá.Te mondta,hogy egyedül nem tudnád megcsinálni és így nem kell majd megvárnod amíg eljut az emberekhez az információ miszerint vissza tértél.Ez a duett robbanna!-Győzködött.
-És miből gondolod,hogy képes lennék együtt dolgozni vele?Még sosem írtam dalt párban és fiatalabb is nálam.
-Hey!Én tudom,hogy mi mindenre vagy képes rendben?Bízom benned.
-Jeremy ez az ötlet akkor is...
-Ne agyalj ennyit.Én most vissza hívom Robbiet,hogy mit beszélt Shawnnal és utánna újra hívlak.
-Még meg sem beszéltétek a gyerekkel?!-akadtam ki,mert hát ez azért így elég gáz.Mivan ha én belemegyek,de ez a kölyök lepattint?Elég szánalmas lenne.
-Még nem.Na mindjárt vissza hívlak!-Mondta és már le is rakta.Dobbenten ültem a nappaliba és azt vártam,hogy újra hívjon.A hasam ismét korgott egyet,elfeledkezdtem arról,hogy még nem is ebédeltem,pedig már vacsora idő van.Kimentem a konyhába és a hűtőből elővettem egy mirelit pizzát és beraktam a sütőbe.A telefon csörögni kezdett.
-Na?-Kérdeztem köszönés nélkül és a szívem,majd kiugrott a helyéről.Nem tudom,hogy milyen válasznak örülnék.Sok kedvem nincsen együtt dolgozni a sráccal,de ahogy Jeremy felvázolta a tervet elkezdett érdekelni a dolog.
-Belement.Nehezen,de belement.
-Hogy érted,hogy nehezen?-akadtam fent a dolgon,mert végülis neki örülnie kéne annak,hogy vele dolgozhat.
-Hát ő is azzal jött,hogy még nem írt közösen dalt senkivel,meghogy te idősebb vagy,nem biztos,hogy megfogjátok érteni egymást.De aztán Robbie elmondta,hogy ez miért lenne jó mindkettőtöknek és végül belement.-Hadarta boldogan Jery.Igazaból én is kicsit izgatott lettem.Azon járt az agyam,hogy milyen jó lesz újra dalt írni,újra mikrofon előtt állni és hogy milyen lesz újra énekelni.
ESTÁS LEYENDO
Míg Hollywood el nem választ/FANFICTION/
FanficVajon mi történik ha elfelejted,hogy honnan jöttél?Vagy ha elfelejted,hogy miért csinálod azt amit csinálsz?Vagy ha egy híresség elfelejti,hogy hogyan is lett híres? A válasz egyszerű.Újrakezdi. Peyton Koull napjaink egyik legfelkapottabb színésznőj...