♠Ölümü diline dolamak♠

7.1K 349 520
                                    


🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘

♠15♠

Kalbimiz camdan bizim.
Yoksa bu kırılmışlıklarımızın
başka bir anlamı olamazdı.

kivircikbirdunya

(Onur Can Özcan-Gülümse kadın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Onur Can Özcan-Gülümse kadın)


"Yade telaşlanma"dedi Memet ağa. Çaresizliği hissetti. Berfe Yadenin eli kalbine gitti.

"Memet sen ne diyorsun?"

Yanında duran koltuğa oturdu güçlükle. Nefes alamadığını hissetti, soluğu yarı yolda bıraktı onu.

"YADE" dedi Memet ağa, çaresizliği hissetti. Elleri annesine gitti. Ama nereden bilebilirdiki bir sırrın, böyle bir çok canı yakacağını.!!

®

Bedirhan Ağa'nın söylediklerini hatırladı Afran . 

Beraber yürüyeceksiniz. Yolunuzda taşta olacak çukurda demişti.

Şuan ele ele yürüdüğü yollar çamurlu ve engebeliydi. Biri yorgunken bir diğeri taşıyordu şimdi birini.

Ne çalkantılı bir hayattı bu böyle.

Sanki herkes neler yaşayacaklarını önceden biliyor gibiydi.

Kürdan parmakları Afran'ın koca ellerindeyken çiftliğe varmışlardı.

Revin parmaklarının soğuduğunu hissetmişti. Gördüğü yeşil gözler beynini oyuyordu. Afran'ın sıcaklığı ise ruhunu. Çiftliğe girdiklerinde Afran'ın kaşları çatılmıştı. Revin, ormanda gördüğü adamdan dolayı olduğunu biliyordu ama bekledi,birşey demedi.

Büyük pencere açıktı. Oradan ıslak olan kıyafetleriyle salona girmişlerdi. Yağmur dinmiş, etrafı yağmurdan sonra o muazzam koku sarmıştı.

Revin harelerini Afranda sabitledi. Bir söz bekledi. Afran ise Revin'in ıslak  kıvırcıklarına, uzun kirpiklerine baktı.

Ne diyecekti şimdi. Ne anlatacaktı.

"Dinliyorum!"

Revin Afran'ı izledi. Ne söyleyeceğini merak ediyordu. Afran anlına düşen ıslak saçı geriye doğru yatırdı ince parmaklarıyla.

"Yarın resmi nikah kıyılacak, erken uyu!"

Arkasını dönerek odasına girdi. Kadın ise adamın arkasından bakakalmıştı. Titrediğinde ayaklarını sürüyerek odasına yöneldi.

REVİN (KAÇ - MA - K)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin