"Dick benim."
"Bruce?Ne oldu?"
"Yolda mısın?"
"Evet az kaldı."
"Eve gelme lunaparkın önünde buluşalım."
Lunapark mı dedi o?Bruce ve lunapark...İnanılmaz.
"Sen ve lunapark mı?"
"Jason'nın alışmasına yardımcı olur."
"Tim geliyor mu?"
"Tabikide."
"Tamam 10 dakikaya oradayım."
Dedim ve kapattım.Bu işte bir iş var.Bruce ve lunapark olamaz,yada Jason için...Her neyse...******
Lunaparka saat 21:30'da geldim.Beni lunaparkın önünde bekliyorlardı.Arabamdan inip kilitledim.Yanlarına geldiğimde Jason ve Damian'nın suratı asıktı."Eeee?"diye sordum.Bruce "Ben Alfred ile biraz dolaşırken siz dördünüz beraber eğleniceksiniz.Ayrılırsanız almak istemeyeceğiniz cezaları veririm."dedi ve ortalıktan kayboldu.
Tim konuyu açtı."Korku tüneli?"Jason cevap verdi."Böyle bo***n şeyler beni korkutamaz."Ben başımı olur anlamın sallarken gözler Damian'nı gitti."Tamam.Pffff..."Dedi.Trene bindik.Jason "Şu saçma maketlere ba-(önümüze ayı kadar bir maket çıktı.Ben sopalarla,Tim bataranglarlarla,Damian
Kılıçla,Jason ise silahları çıkardık Ve gözlerimiz kapalı saldırmaya başladık.)
Hepimiz "GEBER!!!!AAAAAAA PİS CADI!!"diye bağırırken çıkmıştık.Çıkışta herkes birbirine sarılmıştı Ve elimizde silahlarımız vardı.Bruce bize Alfred ile bakıyordu."Arabaya."dedi,ben en sonda titreyerek yürürken bana seslendi."Dick!Sen kal.Alfred,şu gerizekalılarla beraber arabaya git."Dedi.Alfred cevap verdi."Efendim ağır konuştunuz."Bruce bağırdı."Gidin!Biz Dick'in arabasıyla geliriz."Alfred başı ile onayladı Ve beni kenara çekip su verdi."Sen onların en büyüğüsün Dick.Ama az önce yaptığın çok çocukçaydı."dedi Bruce."Özür dilerim Bruce.Hatalıydım."dedim.Bruce elini omzuma koyup "Anlıyorum Dick.Şu son 1 ay hiçbirimiz için iyi değildi."dedi.Sonrasında biraz moral kucaklaşması ile arabaya binip eve gittik.
Ne kadar Bruce ile sarılmış olsakda...Gözüm mordu ve kaşım patlamıştı,kanıyordu.Bruce beni bırakıp şirkete gitti.Kapıyı çaldım.Alfred kapıyı açtı."Efendi Dick!"
İçeri girdim. Üç manyakda başlarını telefondan kaldırıp bana baktı.Jason yanına koştu."Ne oldu?!Tim su getir."Madem soru sordu..."Bruce'dan ceza aldım o kadar.Hepinizin cezasını aldım."Damian ben suyu içerken kahkaha attı."Salağın tekisin Grayson!Hahaha!Neden bunu yaptın???!!Hehe!"Damian güldümü??Bu sinirimi bozdu.Jason ve Tim ona kızgınca bakarken Alfred ilk yardım setini Jason'na verdi.Jason patlamış kaşımı dikmeye başladı."Aww!"Canım yanıyor..."Affedersin Dick.Elim biraz ağırdır."dedi Jason.Sonrasında baya sustuk.
Ben biraz uyudum.Uyandığımda bir odaya girdim ve...Damian ve Tim birbirlerine yaşlanmış uyuyorlardı.Alfred'i çağırdım."Oh tanrım Alfred!Bunu görmen gerek!"
Alfred ile bir fotoğraf çekip odadan çıktık.Alfred mutfağa gidiyordu o sırada arkasından seslendim."Jason nerde?"Alfred cevabını kibarca Ve gülümseyen bir yüz ifadesiyle söyledi."Siz uyuduktan sonra Batcave'e indi efendim."Alfred'e teşekkür ettikten sonra esneyerek Batcave'e indim.Yavaş yavaş yürümeye başladım.Batcomputer'ın önüne geldimğimde Jason koltuktaydı,uyuyordu.Üstüne birşey örttüm Ve saçını okşadım."İyi geceler kardeşim."dedim ve kafamı bilgisayara çevirdim.Batman'nin maskesinden çekilmiş bir video vardı.Onu oynatmaya başladım.O günden kalmaydı...Büyük kavgadaki konuşma ve anlar...
Video
Joker'in kafasında Jason'nın silahı vardı.
"Neden?Sana Penguen'ni,Scarecrow'u veya Dent'i öldür demiyorum!Ondan bahsediyorum!Sadece ondan, bunu istiyorum çünkü(duraksadı)çünkü o beni senden aldı!
Video aniden kapandı.
Koltuğa baktığımda Jason klavyeye uzanmıştı Ve videoyu kapamıştı."Neden bunu izledin?"diye sorduğumda konuşmaya başladı;
"Sadece pisliklerimi görmek içindi."Biz konuşurken Tim,Damian ve Bruce geldi.Damian'nın kucağında kedisi vardı.Jason koltuğu iterek kalktı Ve Bruce'un yanına geldi onu yere yapıştırdı."Amcaın ne?!"diye bağırdı Bruce ve ayağa kalktı."Dick'e zarar veremezsin!Çok saçma bir hareketti!"diye bağırarak çıkıştı Jason!Ben Jason'nın omuzundan tutup geri çektim."Sakin ol Jay.Sana önemli olmadığını söyledim.Dert etme."Damian bu sefer başladı."Aslında Todd haklı."Tim devam etti?"Haklı."dedi ve Batcomputer'dan arama geldi.Acaba bu kimdi daha fazlasını öğrenmek için oylarınızı göriyim.İyi geceler ❤❤