Selam ben geldim evet biraz geç geldi bölüm ama bu aralar hiç yazasım yoktu. Ve sınavlarım yeni bitti. Neyse umarım bölümü beğenerek okursunuz. Bu arada vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen...SibelAydoan YaseminMee Damlakayaaaa ithaf ediyorum umarım beğenirsiniz..
Zeynebin ağzından
Sabah Uyandığımda yanımda keremi gördüm. İlk başta dün olanları hatırladım. Daha sonra yataktan kalkıp salona gittim. Daha fazla düşünmemek için elime kitapçıkta bir kitap alıp okumaya başladım. Okudum okudum. Ama bi çaresi olmadı hızla evden çıkıp sahil boyu koşmaya başladım. Benim artık canım yanıyor. Annemin ve abimin acısını artık iliklerime kadar hissediyorum.
Tahminimce üç saat kayalıklarda oturup sakinleşmemi bekledim. Daha sonra gözümdeki yaşları silip büfeden ekmek alıp eve gittim.
K' Zeynep! Nerdesin sen?
Burdayım kerem ekmek almaya gitmiştim.
K' Gittin sandım.
Ben senden hiç gitmem ki. Gidemem
K' Zeynep ben dün yaptığım saçmalık için özür dilerim. Ne olursa olsun yanında olmam gerekirdi.
Bundan sonra beni yanlız bırakma olur mu?
K' Asla asla seni yanlız bırakmıycam.
Kerem. Ben acıktım.
K' Ben onca güzel laf ettim sen bana acıktım mı diyorsun?
Evet. Hem en son dün sabah yemek yedim.
K' Doğru hadi gel güzel bir kahvaltı hazırlayalım.
Daha fazla oyalanmadan ikimizde mutfağa geçip güzel bir kahvaltı hazırladık. O kadar acıkmışız ki kahvaltı boyunca hiç konuşmadık.
Kahvaltı bitince de masayı toparlayıp koltuğa geçtik.Aşkım.
K' Efendim güzelim.
Ya ben diyorum ki bu gün evi temizleyelim mi?
K' Ya Zeynep ben ne anlarım temizlikten. Hem birini çağırırız gelir temizler.
Keremcim hangi parayla çağıracağım ben birini.
K' Tabi ki de bizim paramızla.
Kerem benim maaşım belli anca diğer masraflara yetiyor. Ve senden gelecek parayı da kabul edemem.
K' O ne demek Zeynep? Sen ben mi var?
Kerem yapma. Hem temizlik yaparken daha fazla vakit geçiririz.
Hadi oyalanmadan buraları temizleyelim ben daha işe gidicem.K' Peki hadi başlayalım...
Yarım saatin sonunda ev pırıl pırıl oldu. Tabi kerem devamlı söyler durdu.
Aşkım al bakalım.
K' Hakettim mi kahveyi?
Hakettin aşkım. Ya kerem sen burda kalacaksın ya artık.
K' Evet canım.
Ben düşündüm de yan odayı senin için hazırlayalım mı?
K' Neden? Ben yerimden gayet memnunum.
Kerem aşkım. Doğru olanın ne olduğunu sende biliyorsun. Hem benimle uyudun diyelim yatak tek kişilik rahat edemeyiz ki.
K' O zaman yatağı değiştirelim sadece. Diğer odaya da ileride doğacak çocuğumuz için hazırlarız.
Sen benimle evlenmeyi mi düşünüyorsun?
K' Tabi ki önce bir okulu bitirelim daha sonra da evlenelim.
O işler o kadar kolay değil kerem bey.
K' Ya Zeynep uzatmadan evlenelim işte.
Olmaz ben daha sana naz yapıcam.
K' İyi yap bakalım ama çok abartma.
Dedi ve ona sıkıca sarıldım. Umarım bir ömür bu kolların arasında olurum.
Akşam
Kerem hadi aşkım bırakta yemeği hazırlıyım artık.
K' Ya Zeynep biraz daha böyle duralım.
Aşkım 4 saattir bu haldeyiz zaten hadi bırakta yemeği hazırlayayım.
K' Sen rahatsızsın herhalde sarılmamdan.
Yok aşkım ama biraz acıktım. Bu arada yarın okula gidecek misin?
K' İkimizde gidicez Zeynep.
Ya kerem benim yarın işe gitmem gerek o yüzden gidemem.
K' Zeynep okul mu önemli işin mi?
Kerem işim olmazsa bu evi geçindiremem anlamıyor musun?
K' Zeynep anlıyorum ama okulunu bitirmen gerekiyor.
Kerem şu anda bitirsem bile bir işe giremem ki.
K' Ya Zeynep en kötü ihtimalle bizim şirkette çalışırsın.
Kerem anlamıyor musun ben birine bağlı yaşamak istemiyorum. Özellikle senin ve kendi aileme karşı.
Dedim ve keremin kollarından kalkıp mutfağa geçtim. Sinirden ellerim titriyor. Biraz sakinleştiren sonra devamlı kullandığım sinir ilacını alıp içtim.
K' Zeynep o hap ne için?
Önemli bişey değil. Basit bi sinir ilacı.
K' Zeynep sen iyi misin?
Kerem korkulacak bişey yok. Sadece tedbir amaçlı içtiğim bişey bu kutudan sonra bir daha kullanmayacağım.
K' Peki güzelim. Neyse şey hadi beraber yemek hazırlayalım.
Daha fazla konuşmadan yemeği hazırlayıp yemeye başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamadım
Teen FictionSiz hiç doğduğunuz da annenizi öldürmek zorunda kaldınız mı? Yaşamı doğduğu günden beri berbat olan bir kızın hikayesi. Babasız büyüyen bir kızın hikayesi...