birinci bölüm

24 1 11
                                    

Aşırı hız günler .. hızlı gerçekleşecek daha olması gerektiği

Biz bu arada küçük ve bizim çocuk bizimle oynuyor hayatımızda olacağını düşündüm .. ama benim hayallerim aptallar sana olan aşık .. batırılmış yasını Mahalleye bugün oturup bana Takngueni gibi hissediyorum Ahtamk arasında hayallerimin kalıntılarını kaldırmak için yeteneği .. Alqoatin Ah canım eller! Takngueni ve aşk için ağlarım ..

Bana cennet ve dünya arasında sıkışmış terk niye bilmiyorum! ..Ama sen benim uzuvları ve seni yaşamak fark

senin kadar (Aziz) ..

(Ben olması gerekenden daha size daha fazla sevdi ve az ben hak daha beni severdi)

Bir daha Neptdi mümkün olduğunu düşünüyoruz .. Ancak yeni başlangıçlar yalnızca bir yalan .. yalan yalanladılar ve bu bizim karanlığı aydınlatmak için yeni bir umut yaratmak inanıyoruz yeni bir iddia hayata başladığını olasılığı sadece anestezi acımızı yaşamak ve dinlenmek için kendimiz enjekte değil.
Ben hiç hayal kırıklığına sonra tekrar seninle başladığını kereden fazla çalıştı ..Her kapris tüm durumuyla sonra .. ben açmak yine başka bir beyaz sayfa .. grafik kaprislerine ve süresi geçerse ve aksiliklere olmadan yeni hayatımızın çizgilerle bir .. ama biz Nbetdi yine .. bizim alışkanlıklarını kendilerini uygulama asla ve biz aktif uygulamalar aptalca göz vardır .. ve devam etmek benim parçaları toplamak için çalışıyordu yeni olarak istem hayatında. Karakteri ve renk ve aynı eski rutin ..

Ben geçici olarak kendimi dinlenmek için bu yeni başlangıçlar Bmorvin kendime enjekte, ben hasta ölmekte oldu ..Ağrı kesici Hasta çare ağrı Şafi Venclh Kalite tarafından merhametli bir ölüm ya da iyileşme uyku beklerken komaya düşmek.
Hiç kimse sevgili ile yeni bir başlangıç ​​başlar. İnce Kzjajh Ah canım .. şişe strep kolaydır Aşk, bir şişe çizilmeye şeyin peşine normale dönmez.
Bana gece (aşk sadece iddiayı) anlattı. Aşk için sizin bakış üzülmemiş. Ama bugün bizi tanımlar, standartlar ve vizyonları üzerinde karışık olan arasında zamanlar ne kadar düşünüyorum.seni seviyoruz olsun, sevgili iddia. Bir yalan olsun ?! . biz dava bir parçası olmak için (aşık!) Biz bunun bir parçası olmak istiyorum Ttalpsna istediği için Talpstna durumda .. Bilmiyorum! Bu beni Bilmiyorum bunca yıldan sonra söylemek üzüyor.
Sana gün bilmiyordum gibi oluyorum. Duygularım eski mahkumiyet çöküşü üzerine karışık ve soru işaretleri değiştirilir ve Cevap cevap vermedi ünlem edilir.
Bugün tekrar dönmek gerekir.Ben bir yol içinde karanlık yürümeye zorladı beni aydınlat çünkü belirsiz Slot gerek .. benim için çevirmek için, bana geçmişi açıklamak için geri gitmek gerekir, ama yapacağız sanmıyorum ..
Sen, sevgili .. ben hala böyle devam yapmaktan daha bir an için korkmadan Sevdiğin bir kadın ile bir erkek manipüle farkında değiller, farkında değilsiniz biliyorum! .. size doğru kendimde bütün kampanya rağmen beni manipüle nasıl! ..Canım onu ​​sevdiği bir adam değil miydin, sen nasıl kendini manipüle ve bu resimde ne yaptık yapmak edilmesine izin verdik, ben dahil dünya vardır ?!
Ben Shakk memnun etmediğini söyledi eğer Bit artık sadece size .. ne olup bittiğini bitirmek için yalan rüya! Ama bir karınca ezmek için neredeyse yapamaz, sen karıncalar ezmek aşk noktasına bitkin, hep Allah Siequbk kahkaha Hdeghik doldurmak söyleyecektir diyor ki: Hala Tsedkin biz karıncalara açmak, karıncalar bizi mahçup .. GERÇEKBu dünyada yaptıklarından üzerine Penaltı?
ceza hesaplama, ceza mantığının çok yararlanın ve ödül!
Bir gün .. hesap döken ne olacağına dair düşünmeyin ne umurunda bile her şeyi yapma .. her şeyi uygulamak olacağını düşünüyorum .. Her şeyden çok hesap gün daha kilitli ve Dela Cruz azaltır bu konfor bölgesi, çok fazla inanç beni ifade verdi ve onu bekliyor.
Ben bekliyordu çünkü sert olduğumu düşünüyorum ve bunu bana karşı yaptıklarından dolayı cezalandırılacağını umut mı ..? ..Ben haksız kin bana Tanrı'nın adalet için benim isteği görüyoruz. ?? .
Bazen sana acıyorum ve sizinle bile her şeyi olsa .. değil kısa günler ve bunu daha iyi bir adam olmaya geleni hakkında Otawany değildi .. Tanrı çuval cerrahi uygulama iyileşmek için lütfen kindar bir kadın yüzünden gördüğünüz .. ben amansızca bir kadınım hep söyle. . Ben en küçük çünkü .. büyümeye devam hazırdıOnlar başarılı başarısız olduğundan, Obo çünkü parlamaya ..
Her gece uyku ve ben elimden geleni yaptım eminim ..
Ve her gece uyumak ve bir hata yaptı ve böylece gözleri bağlı af Stopy senin yerini çünkü yazık .. sen ne bazılarını hak olmadığını anlamalısın! Eğer hayatınızda ve Rabbin elinde günahı tahsil edilecektir çünkü sana acıyorum ve aşkım yazık .. Size teşekkür hayatımın geri kalanını affetmeyecek olsa ..Sana acıyorum, hayatım, ama yine de seni affetmeyeceğim! ..
***
Robert bana meşgul sipariş geliyor ziyarete demenden ben seni sevmiyorum
Son .. ben gelip bana sor neden bilmiyorum ve ben çok iyi bildiklerini
Gözlerinde ve başka bir şey için vaktimi geçirecek! .. Eğer biliyorsanız ne kadar
Sıkıldım hissediyorsun ve önümde derslerinizi daldırma .. Robert usta Kanadalı oldu
fazla beş yıl süreyle evinin eşi ve odanın köşesinde arkadaşlarıyla gambles yaşayan kim ..Ben senin derslerini gözden meşguldü ..
Ama beni öldürmek için neredeyse sıkıldı ..
Nadettk: Aziz ..
Ojptna: Huh! ..
Aziz!
Huh !! ..
Aziz ??!
Haaaaaaaaaah?
Yorgun ..
Ben senin kartlarından başınızı kaldırın olmadan anlattı: Okumak!
Hiçbir ruh hali okudum çünkü ..
Hepsini yaz ..
Bana hiçbir ruh yazma çünkü ..! ..
Düşün ..
Ne ?!
Beni!
Abdaezzzzzzzzziz ..
Ha?
onlarla oynamak mümkün?
Bana ve gözlerinizin Chaan öfke doğru başını kaldırdı ..
Ne korku fısıldadı: Kumar .. ..!
Ben kötüyüm ..! ..
İnatla söyledim: Ben kötüyüm ..
Gerçekten! ..Ben kızlara kötü işler sevmiyorum çünkü .. Bu sorunun ..
Grev ve sessizlik .. dolgu ve öfkemin kaynatma .... zamanki görmezden!
***
Hala Chajrna o çalışmanın .. ben ben biliyordum çünkü günü hatırlıyorum
.. Bütün bu olmadı terk olmaz eve, bir yıl ve ay içinde çalışmalarımı bitecek ve nihayet eve gidecek ..
Sen vatan kalkış beni sevdiğini olmamak için cezai vardır? .. canım olabilir .. o olabilir ..
Geri uzun .. çok uzun bu şekilde biliyordu ..Jumana, duyun: Chajrna gün, ne bana dedi .. çalışmanın seyri kötü ve işleri çok iyi değil çünkü misyon yoksun olacağını söylemiştim! .. Açıkçası, ben geri gelmez .. Burada istikrar düşünmek ..
Vic haykırdı: Ne benim hakkımda .. Ben ..?!
Basitçe omuzlarınızı sallayın, bize benim jumana devam edelim! .. İstersen bize benimle devam edelim ..
Size ne oluyor, canım ..?! ..
Seni seviyorum, ve seni istiyorum ama Taatvhman yoktur.
Her zaman ben anlamıyorum çağırmak.Gün sizce (anlayış) olunacağını anlamadı! Ben anladığı sanmıyorum .., olunacağını canım bilmiyorum.
***
Geç o gece o kadar canım, Voiqztna Patti şafak alarmı:
Jumana arkadaşınız henüz .. olduğunu henüz
Neredeyse haykırmak: değil arkadaşım Patty, o benim arkadaşım .. ..
onlarla birlikte oturacak beş yıl önce, sevgili, bizden sonra birlikte oldukları için ne anlam anlamadı ve telefonunuz her haftanın sonunda her zamanki gibi gece kapalı ise biz .. birlikte değiliz .. Ben senin evine sürdü ve ağlıyorum ..onlar bunu bana neden anlamadı.
Sana ve toplam aşağılanma bekleyen oturdu .. Robert bana dedi ki: jumana Üzülmeyin! .. sevgili aşkım ..! .. Jumana İnanın, gençliğimde .. Qltsola Patti Aziz gibi ..
Kalbimde, İnkılap Hey Bob Hist içinde bağırıyordu ..
.. bizi ilgilendirir sen Aziz .. gecikmiş ..: Ben sendeledi geldi ayaklarınızı Ktkulai esir sürükleyerek .. Vic Bob Matba bağırdı
cevap vermedi, Banzvae bana baktı ..Ben bana yaklaştı ve önümde yere oturdu ve dizlerimin üstüne başını vurmak: Jumana ben uyumak istiyorum!
Neredeydin, neredeydiniz ?
Ben uyumak istiyorum .. Tükendim ..
Abdülaziz ..! ..
ağlıyorsun Doğru ve .. I love you .. Lütfen ..! ..
Ben yatağa kampanya, yetiştirilen Bob ve sen elimi tut ..
Gözlerin uyku Tdamaan, ben ışığın sabaha kadar senin yanında oturdu
Birinden için profillerine bakmak ama ondan nefret ama ben seviyorum ve ona sevgimi nefret bir adam bulamadım ..O kadar çok nefret ..!
***
Bu çalışma, Eylül yirmi üçte ilk toplantı oldu
Bizim ulusal bayram .. sonradan kalıcı hale cafe, girilen .. ben göreceksiniz
Eğer .. bir şal olarak boynumda (Chmagh) taşıyan zıt tek bir köşede yalnız okuyorsanız, ben masaya oturdum.Jzbk (görünüşte) Yashmagh Votalt bana bak, ben senin boynuna elini ve yüksek sesle İngilizce olarak bana soracak ve: ev Iqmek Ofkadin?
Arapça Ojpetk, bunun utanılacak Oevtkdk vatan ..?
Gülümsedi:! Sen hazırcevap vardır ..
Ben dikkatsizce söyledim: Eğer nankör ..
Tjahltinay: Nasıl ben Arapça biliyor musunuz? .. ben İngilizce sormak ..
O konuşmak olmadan bunu okumak Arap kitapta .. anılacaktır ..Bunu sana söylemedi özelliklerinizi çok Arap.
Sonra bir sessizlik dedi: Abdul Aziz, bir birleştirici olarak benim adıdır.
Ben Jumana.
Provoke bana soracak: bir peri olarak?
Ben görmezden geliyor ve bana çantamı, ele alınacak: Neden koyarak shmagha, are sen bir erkek fatma?...
Kafama sen şaşkın kaldırdı: Evet..?!.
Bir kız mısın? lezbiyen..?
Soruyorum size: bir kız gibi mi görünüyorum?
Ben masum: Hayır, ama nedenini soran.
İlk görüşmemizde, Aziz, gerçekten kışkırtıcı nasıl kendimi bir adamla ilk birkaç dakika önce iterek var!.Bizim diyalog çok önemsiz oldu ..
inancimla o kendisini çok ona iman Mustafa Mahmoud, inandığı gibi (çünkü en önemsiz tanıtımları en ciddi sonuçlara yol mümkündür), ama neden ondan öğrendiklerini unutmak küçük Kalmshorh arkasında Ansagt yapılmış ..?! ..
Bilirsin, sevgili ..! .. Hep bir adam hiçbir iyi memleketini nefret sigortalı ..Boukark içinde neden inanıyoruz ..?! Neden gecenin inanıyorum şeyi göz ardı ?! Neden canım ..?! ..
***
Ben Riyad için seyahat ve iki yıl önce ailemle birlikte yaz geçirmek için karar verdiğinde .. ben nezaketle beni rezervasyonu, ama aileni görmek için benimle uçmak Lapite ..
benimle seyahat için çok şey Rjotk, ancak reddetti kızgın bir sürü, bu yüzden veda etmedi ve uçağa bindi ve yüzünde ve yaramaz gülümseme benim koltuğun yanındaki bana koltuk sürpriz yapmak .. Gözyaşlarımı karşı ..Ben saatinize sevk: gecikmeli ve Okhrtina, biz bekliyorlardı?
Kzatk Bmrfiqi için diye fısıldıyorum: Burada ne işin var?
Kzatna için:! Bu Geçici üst değil ..
Güldüm ve avuç içi Alqoatin kucakladı arasındaki sevgi avuç öptü: Korkuyordum, ama dönmek, bu yüzden benimle dönmek garanti.
Çekti elim: doğumlu ..! .. yolcu salonunda görmedim nasıl ..? ..
Gözlerin Bhqaoh parlayacak: Seni gördüm ..Ama sana mümkün olduğunca gizlemeye çalıştı ..
Ben senin varlığına dikkat etmedi!
Evlendiğimiz zaman bir balayı geçirecek Jumana, fikrini ..: Size kemerini bağlarken söyledi?
Mm. Mauritius ..! ..
Wink: Kız Ojamilat Mauritius vardır ..?
Sevgilim uyaranlar
Eh, Mauritius bizim balayı geçirecek ..
Londra'ya gidene kadar saatlerce Trthurna .. gezi çok uzun oldu
Ne zaman biz sol Riyad gidene kadar Heathrow omzunda büyüdü ..Ben .. kalbim canım dokundu Kişisel endokardit karını kapsayacak şekilde gelip ev sahipliği sorulduğunda ben yarı uykulu haldeydi ..
Hatta beni uyandırdı .. uykuda kaldığını ne kadar bilmiyorum:! Aşkım .. Uyanık .. ..
Ne?
Biz erişim eteklerinde bulunmaktadır ..
SO?
Kız! .. bariz havaalanına Otnzlen?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

                                            ŠKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin