Jeg går bortover gaten. Det kommer en skygge, jeg forsvinner. Jeg ligger midt på gulvet i et gammelt hus. Jeg reiser meg. En skygge kommer gående ved trappa. Det er en gutt. Han har et arr over kinnet. Han går i svart hettegenser. - Hei Maddy. Sa han stille. Han gliste. - Hei. Svarte jeg stille. - Hvem er du? La jeg til. - Jeg heter......
så våknet jeg. Jeg var svett. Hva slags drøm var det?! Den føltes så ekte. Jeg slang fra meg tanken. Jeg finner fram en highwaist bukse, og en hvit crop- top. Jeg tar på meg de hvite kortsokkene mine. Jeg setter meg ved sminke bordet. Foundation, concealer, mascara og en vinrød leppestift. Til slutt tar jeg bryna. Jeg løper ned trappa. - Hei Maddy. Sier mamma og smiler. - Hei. Jeg smiler tilbake. Imorgen har jeg bursdag. Jeg blir 16. Jeg tar på converse skoene mine. Jeg tar på en olajakke ting. Så griper jeg Adidas sekken min. Også gir mamma meg Adidas kapsen til meg. Jeg setter den på. Jeg løper ut døra. Så skjekke jeg klokka. Faen! Klokka er 10 over 8! Den starter kvart over!! Det tar minst 5 min å LØPE herfra til skolen. Jeg spurter så fort jeg kan. Når jeg kom til skolen, så jeg venninnene mine. Jeg løp bort til dem. Vi snakket om at Isac Elliot skulle komme til Norge. Så kom en gutt i svart hettegenser gående forbi. Han smilte til meg. BARE meg.. - Hei. Sa han plutselig. Det er han!! Det er gutten fra drømmen! Genseren, ansiktet, arret, stemmen! Det er han! Jeg begynte å skjelve. Det ringte inn. - fin outfit! Sa Eline. I vennegjengen min har vi: Eline, Sara, Maddy (meg) , Malene, og Felicity. - Takk! Sier jeg å smiler. Vi går inn til kjemi time. Og jeg havner med Sara. Flaks at jeg ikke havnet med den ekle gutten. Rart at finnes på ordentlig. Han er merkelig. Hvorfor drømte jeg om han før jeg så han?!
Takk for at dere leste 1. Del! Gled dere til mer!❤ Sry for at den ble litt kort. Neste del blir lenger.