Kitana Öldü!

6 1 0
                                    

Adım Harmony ve size bu lanet olası dünyamda ne yaşadığımı birer birer anlatacağım..
2010 yılında büyük mü büyük bir olay yaşanmıştı.
25 Mart cumartesi akşamı evde tektim ve arkadaşımı bekliyordum. Birden dışarıdan bir çığlık sesi geldi ve "kim var orda" diye bağırdım ses gelmedi ayağı kalkarak camı açtım perdenin arkasından geleni geçeni kontrol ettim ve camı kapattım. 2 dakika sonra aynı çığlık sesi yine geldi, daha yüksek bir sestir bu. apartmanın dış kapısının açılma sesini duydum ve kapımın önüne sessiz adımlarla yürüdüm, delikten baktığımda siyah giyinmiş uzun boylu elinde bıçağı olan biri vardı anlam veremedim hangi katil apartmana elini kolunu sallaya sallaya girer ki? Hiç ses çıkartmadan onu izledim çok korkuyordum ve katil tam merdivenlerden çıkarken hemen arkasında arkadaşım belirdi benim kapıma doğru yürüdü ve "hayır! Olamaz" katil onu yaralamıştı. Ne yapacağımı bilmiyordum kapıyı açsam diye düşündüm açamazdım çünkü bana da zarar verebilirdi ve sessizce onun gitmesini bekledim nefes nefeseydim azımı sıkıca kapattım yere doğru eğildim ve ağlamaya başladım dişlerimi sıkıyordum büyük bir tramvaydı bu benim icin. Bir türlü sakinlesemiyordum. yaklaşık 1-2 dakika sonra koşarak gitti kapıyı açtım arkadaşımın koluna girerek kaldırmaya çalıştım onu. Ve bağırarak "Ambulans yok mu? Biri ambulans çağırsın hemen!" dedim ve daha sesli bağırdım "hayır Kitana ölme hayır! Ambulansı arayın lütfen " Diyerek bağırdım ama işe yaramadı hemen sesimi duyan komşular ambulans çağırsa ve hastaneye gitsek bile Kitanayı kurtaramamıştık. Kitananın ölmesini kendime yedirememistim ağlıyordum başıma birden ağrı girmişti nefes alamıyordum. Koltuktan kalktım ve Morga kadar tutunarak yürüdüm. Kitananın ölmüş bedeni uykulu gibi gözlerini kapatmış ve eli kalbindeydi her yer kan içindeydi onu öyle görünce bağırdım "Hani beni bırakamazdın" dedim ve birden yere düştüm elimi yere vurarak bağırdım "neden bıraktın beni gitme dedim sana gitme Kitana gitme dedim!" Ailem, doktorlar ve hemşireler beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. "Hayır bu olamaz bırakın beni!" Tek yaptığım şey ağlayıp bağırmaktı. Ve o gün bu gündür Kitanaya yapılan bu ihaneti kim yaptıysa onu öldüreceğimi yemin ettim!..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Katil Sensin! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin