"Chanyeol sakin ol .Onlar sevgili.Yediğin haltlardan sonra konuşmaya hakkın yok"
Evet bu Chanyeolun iç sesiydi.Ve sadece söylenmekle kalmıştı.Chanyeol ne mi yaptı?
Kanepede Lay gibi iki gamzesiyle şirince gülen kızın yanındaki çocuğun kolunu çekerek kendiyle stüdyoya sürüklemişti.
" Ne yapıyorsun Chanyeol ?Bırak kolumu dengesiz herif!"Baekhyun nefret ettiği odaya bakarken Chanyeol onun yüzündeki iğrenmişlikten ilk kez rahatsız olmuştu.
"Herkes içerideyken mi yapmak istiyorsun ?Hoşgeldin ,seni becermeyi özdim seksi falan mı yapacaksın?"
"Hayır,hayır yanlış anladın.Sadece o kızın yanında oturman sinir bozucu.Hem sen o kızdan daha güzel duruyordun."
"Saçmaladığının farkında mısın ?"
"Hayır ama yine de oradaya gidemezsin.O kızla konuşmazsın.O kıza gülemezsin ..."
"Neden senin küçük fahişen olduğum için mi ?Sana fahişe olmadığımı söylemiştim.Sana o gerizekalı sevdiğin adamın tam bir fahişe olduğunuda söylemiştim.Rahat bırak beni!Senin gibi bir piç ile işim olmaz."Baekhyun sinirle dönmüş kapıya ilerlemişti ki Chanyeol onu bileğinden tutup kendine çekerek dudaklarını birleştirmişti
Sevmiyordu bu emindi sadece alışmıştı ve gitmesini istemiyordu.
Baekhyun uzayan öpücükten çırpınarak kurtulamayacağını anladığında uzun olanın bacak arasına dizini sertçe geçirince
Chanyeol acıyla geri çekilmek zorunda kalmıştı. Baekhyun suratına bakmadan sertçe ayaklarına basarak odadan çıkıp kapıyı çarpmıştı." Lanet olsun çok seksi"kelimeler uzun olanın dilinden dökülürken Baekhyun sinsice sırıtarak içeri geçmişti .
Akşama kadar bölüm atmam herhalde Pamuk Götlüme bölüm yazmalıyım.😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex In Studio IV [Chanbaek Texting ]
FanfictionHer şey Chanyeol için gruba giden üye yerine Baekhyunun alınmasıyla başladı. "İsteklerime karşı çıkmazsan Exo senin cennetin olur ama en ufak bir hatanda diri diri gömüleceğin Cehennemin olacağına emin olabilirsin."