kaza

10 3 0
                                    

Hani bazı insanlar vardır. Kimseye hayır diyemedikleri için hep canı yananlar. Onların her istediklerini  sırf mutlu olsunlar diye yapıp da; sırtından vurulanlar. Onlar hep alttan alanlar,  hep canı yananlar, hep ağlayanlardır. Bazıları vardır bir de hep acıtanlar ,sırf isine yarıyor diye karşısındaki ni kullananlar. Hep acıtanlar diğerlerini umursamayanlar

  Hayat bazen tatlıdır bazen acidir . Karşısındakini  kaybetmemek için yone işlerini yapmayı  , canının acımasını umursamıyorsan eğer sen mutlu taraftasındır . Kendini mutlu diye kandıranlardansınızdır.
Hayat bir sınavdan ibarettir. Cennette herkesin hayalini kurduğu bir yerdir ,yanlız!
Oraya yanlızca iyiler gider.........
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Üvey kardeşinin  patırlıları Haziran ın odasının icinde yankılanıyordu . Yine Rüzgarın sesleriyle uyanmıştı. Rüzgar  Haziran ın küçük üvey  kardeşiydi . Birde Yasemin vardı . Rüzgarın ablası.  Haziranla hic iyi geçinemezlerdi.

Haziran uykusu kaçtığı için  yataktan kalktı ve aşağıya inmeye karar verdi.  3 katlı yalılarının merdivenlerden yavaş yavaş  iniyordu.  Çok dalgındı. Yarın arkadaşı  Pınar la birlikte  dışarı çıkacaklardı. Pınar önceki gün okulda  Haziran a çok önemli bir şey söylemek istediğinden bahsetmişti.  Acaba ne diyecek ti . Bu düşüncelerle iniyor du merdivenlerden.  Sonra koşma sesleri doldurdu kulaklarını.  Rüzgar dı . Aile de babasından sonra  onu seven tek kişiydi.   Koşarak merdivenlerin başına geldi. Haziran ı görünce sevinip daha hızlı kosmaya başladı. 
-Rüzgarcım  yavaş ol bir yerine bir şey olacak
Rüzgar  onu dinler mi  daha da hızlı inmeye başladı merdivenleri.  Ah hayır Haziran ın korktuğu başına geldi. Rüzgar hızını alamadı ve ayağı takıldı . Yuvarlanıyordu . Kendisini babasından sonra  en çok seven kişi  şuan merdivenlerden aşağıya  Yuvarlanıyordu.  Kendisini babasından sonra  en çok  seven kişi  şuan  kanlar  içinde yerde yatıyordu. 
Haziran ne yapacagını şaşırdı.  Olduğu yerde kaldı kaldı.  Kıpırdayamıyordu sanki .
Oluşan gürültü ile bütün  aile  fertleri  oraya toplanmışlardı. Evin en küçüğü Rüzgar  orada kanlar icinde yatarken herkez  donup kalmıştı adeta.  Haziran ın üvey annesi Sinem  bozmuştu sessizliği.  Ağlıyor du . Hemen Rüzgarın yanina indi  .
-Hemen ambulansı arayın hemen . Ne duruyorsunuz hadi.
Bu sözlerin ardından  evin 15 yıllık hizmetçi si Neriman  kapının yanında belirdi.
-Sinem hanım  merak etmeyin ben ambulansı aradım . 5 dk ye  geliyorlarmış.
Sinem Hazirana bakmaya başladı  ve ;
-Benim masum oğlum  sana ne yaptı da ona böyle bir şey yaptın. Seni cani kız.  Tahir bak
Kızım, gururum dediğin  kıza bak. Tek oğlumuzu ne hale getirdi.
Ateş fışkırıyordu gözlerinden  Sinem in .
Haziranı zaten sevmeye Sinem için  bi iyi bir fırsattı . Sinem her zaman bir olay çıkarır  Haziran ı babasına  kötülemeye çalışırdı kızı ile birlikte. 
Yasemin de bu olayı fırsat bilip bağırmayı başladı:
-Sen nasıl bir insansın 5 yaşındaki  çocuğu öldürmek için ne gibi bir hirs vardı içinde.
Hic mi için acimadi. Merhametsiz sey seni .
Aslında suan şok içindeydi.  Hekez şaşkın ve üzgündü . Sinem ve Yasemin de kötüler di . Ama kötülük bu iste . İnsanın içine bir defa isledi mi bir daha kolay kolay  iyi olamazlar

Su anın etkisiyle . Tam kendilerinde değillerdi.   Bu hallerini nedeni üzüntüydü belkide ...
Haziran hala iyimser düşüncelerinin içinde  boğulurken bi yandan da üvey annesi ve üvey kardeşi  tarafından iftiraya uğradığı  için çok  üzgündü.  Yıllar boyunca   Haziran a kötü  davranmalarına rağmen   araları daha da açılmasın diye Haziran  onları  hep alttan aldı.   Tabi bu onları  daha da sinirlendiriyordu.
Haziran simdi de öyle yapmayı planlıyordu ama bu çok  ağır bir iftiraydı.
Onlar böyle kavga ederken ambulans geldi ve Rüzgar ı hastaneye götürdü.  Sinem ambulans la birlikte gitti . Digerlerini ise tahir arabası ile  götürürdü hastahaneye.
Şimdi  herkes  sabırsızlıkla Rüzgarın ameliyat tan çıkmasını  bekliyor lardı .
Polisler de geldi. Olayın  nasıl  olduğunu  öğrenmeye çalışıyorlardı.
Bir bu eksikti  gazeteciler de buradaydi . Bütün aile  harap olmuş  durumdaydı gazeteciler ise habire soru soruyor lardı.
Ünlu Tahir beyim oğlu  merdivenlerden düşmüş  muydu yoksa biri mi ittirmişti ?
Kim yapmiştı  ?
Bunu neden yapmışlardı ?
Gibi sorular la aileden yanıt bekliyorlardı .  En son Tahir bey çok  sinirlendi  ve ortalığı  birbirine katmışı .
  Polisler zorla çıkarmışlardı gazetecileri hastahaneden. 
Aile fertleri  hala sabırsızlıkla bekliyorlardı .
O sırada  Haziran ın telefonu çaldı. 
Arayan Selin di . Haziran ın  tek dostuydu o . Haziran  tum sırlarını ona verirdi.  Çok  güvenirdi ona . Can dostuydu o . Rüzgarın hastehanede olduğunu öğrenince   Haziran ı yanlız  bırakmadı ve  hemen hastehaneye  geldi .

1 saat oldu ve sonunda ameliyathanenin kapısı açıldı.  Doktor :
-Hastamiz çok kan kaybetti ona acil 0 rh +kan bulamassak hastayı kaybetme riskimiz var
Doktor bunu dedi ve gitti . Hepimiz  donup kalmıştık  . Aramizda kimse 0 rh +değil di ki . Rüzgar  dedemize cekmiti (  Haziran  Tahirin öz  kızı  Yasemin de Sinem in öz  kızı  Rüzgar ise Tahir  ile Sinem in  oğlu )
Hepimiz çok  korkuyorduk  bu kadar  kısa sürede 0  rh + kanı nereden bulacaktık ?
Ah Rüzgar  nasılsı simdi çok  canı yanıyor  mudur  simdi? Asıl  soru biz kanı bulup Rüzgarın  ölmesini  önleyebilecek miydik ? 
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Merhaba  arkadaşlar . İnşallah  hikayemi begenirsiz  . Bundan önce bir kitap yazmaya çalıştım  ama olmadı  yarım  bıraktım simdi buna devam edcegim.   Yanlış larım mutlaka vardır.  Lütfen  bana bunları bildirin ki hikayem kusursuz  olsun .
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum
Hepinize şimdiden  çok teşekkür ler  ;););)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

acımasız hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin