- Abbahagynád egy pillanatra a pakolást?- hallottam meg Harry rekedtes hangját. Úgy tettem, mint ha meg sem hallottam volna, és tovább pakoltam be a bőröndömbe- basszameg Hanna, nem látod, hogy éppen meg akarnám beszélni veled a dolgokat, de te egy fikarcnyit sem segítesz, hanem még meg is nehezíted?- kérdezte idegesen, mire bedobtam a kezemben tartott pólót a bőröndbe és keresztbetett kezekkel fordultam felé.
- Mi akarsz még ezen beszélni Harry? Hogy egy bunkó seggfej vagy? Mert akkor kár az idődet vesztegetni, mert már réges rég tudom.
- Hát Hanna, te sem vagy a tökéletesség példaképe! Itt sértegetsz, pedig ugyanolyan bunkó vagy, de magadat állítod be áldozatként és engem egy utolsó szemétládaként!- túrt bele idegesen a hajába, majd leült az ágyra- mi lett azzal a szerelemmel, ami köztünk volt?- kérdezte halkan.
- Az egy fellángolást volt. Te is tudod jól- mondtam már én is halkabban, és leültem mellé.
- Pedig tényleg szerettelek- nézett bele mélyen a szemeimbe, mire a szívem gyorsabban kezdett el kalapálni.
- Én is- böktem ki nagy nehezen. Mert én nem csak szerettelek. Még mindig szeretlek.
- És Zayn mit mondott neked? És mikor?- nézett rám kérdőn.
- Amikor megérkeztünk a hotelba, kaptam egy sms-t tőle, hogy találkozzunk a halba, majd ott elmondta, hogy csak kihasználtál és átvertél egész kapcsolat alatt- válaszoltam, Harry pedig összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
- Tudod mi a fura?
- Mi?
- Zayn nekem is hasonló dolgokat mondott rólad- mondta, nekem meg a szemeim a háromszorosára nőttek.
- Szóval csak össze akart minket ugrasztani?- kérdeztem halkan, mire Harry aprót biccentett.
- Biztosan. Mert én tényleg szerettelek a kapcsolatunk alatt- nézett bele szemeimbe. A szívem a torkomban dobogott, és tudtam, ha Harry továbbra is ilyen közel fog hozzám állni, itt fogok szívinfarktust kapni.
- És rólam mit mondott Zayn?- kérdeztem, és büszke voltam magamra, hogy ki tudtam nyögni ezt a mondatot.
- Hogy a hírnévért jártál velem.
- Ez nem igaz! - vágtam rá, mire Harry halványan elmosolyodott és még közelebb jött hozzám, így éreztem mentolos rágójának illatát.
- Tudom- húzott magához, és a lepkék felébredtek a hasamban, ahogy megéreztem Harry ajkait enyéimen. Olyan régen volt az, hogy utoljára megcsókolt.
Felugrottam Harry derekára, és vadul faltuk egymást, majd Harry lassan, de biztosan az ágy felé vette az irányt. Úgy tett le az ágyra, mint egy porcelán babát addig éhes ajkaink elváltak egymástól, majd mikor már felettem volt, újra a jól ismert ritmust felvéve ajkaink megint összetalálkoztak. Harry el kezdte nyakamat apró puszikkal behinteni, mire nekem egy apró sóhaj hagyta el számat.
- Hanna- lihegte.
- Igen?- kérdeztem én is szapora lélegzettel.
- Sajnálom. Mindent.
- Szeretlek Harry- szaladt ki a számon, nem is reagálva az előbbi bocsánatkérésére. Harry elmosolyodott, majd megint a számat vette célba.
- Én is- motyogta, miközben apró puszikkal halmozta el mellkasomat.
***
Harry mobiljának csörgésére ébredtem, aki mellettem, mint aki meg sem hallotta volna, tovább szuszogott.
- Ne vedd fel!- szólt rám, pontosan tudva, hogy fel akartam volna venni a mobilját. A kijelzőn Paul neve volt, és rögtön leesett, hogy vajon miért keresheti.
- Basszus Harry, neked interjúd lett volna!- pattantam volna ki az ágyból, de Harry visszarántott.
- Nem érdekel- mászott rám és mélyen belenézett szemeimbe, mire a pillangók újra heves csapkodásba kezdtek a hasamban.
- Harry, Paul le fog cseszni. Szerintem legyél most túl rajta, mint később, amikor sokkal dühösebb lesz- mondtam, Harry pedig rájött, hogy igazam van, így lemászott rólam, és a mobiljáért nyúlt, és miután tárcsázta, csak ezt hallottam a beszélgetésből:
- Szia, Paul... Nem, nem raboltak el az idegenek... Ne haragudj, elaludtam... Sajnálom... Igen... Jó, majd utána kibelezhetsz... Oké... Szia!- rakta le, én pedig nem bírtam tovább visszatartani a nevetést- látom, jól szórakozol a helyzeten. Sebaj. Paul rögtön levágta, hogy veled vagyok- mondta, én pedig éreztem, hogy a színem inkább egy paradicsom színéhez hasonlított, mint egy normális egészséges emberéhez. Harry felnevetett, majd megint felettem volt...
Love_Story_Reader_
YOU ARE READING
You Kill Me Harry Styles✔️
FanfictionTe mit csinálnál, ha a Balaton Sound-on egy híresség testvérével találkoznál? Nem tudod, ugye? Hát, igazából én sem. Talán, selfie-t csinálnék vele, aztán kérnék egy autogrammot. De mi van akkor, ha az a bizonyos testvér megadja a telefonszámát, ma...