''Asla!'' dedi Phoenix, mutfak masasının diğer tarafından babasına ters ters bakarak. ''Ben yaz tatili boyunca hiçbir yere gitmiyorum. Hele Rose'la asla!''
Doktor Wainwright, iç çekti ve çatalıyla bıçağını masaya bırakarak sandalyesine yaslandı.
''Rose'la derdin ne senin?Cenaze töreninde sana karşı çok iyi davrandı , öyle değil mi?''
Phoenix babasına sert sert bakarak, ''Cenaze töreninde tabi ki iyiydi,'' diye mırıldandı. ''Herkes öyleydi. Fakat bu, Rose'la tatile çıkmak isteyeceğim anlamına gelmiyor. Nerdeyse hiç tanımadığım bir kızla altı hafta mı geçirceğim? Yapma baba! Nasıl olurda böyle bir şeyi düşünürsün?''
''Açıkçası duruma kuzenin açısından baktım biraz,''dedi Dotor Wainwright, ellerini kır saçlarında gezdirerek.''Rose, dört yıldır yurt dışındaydı ve kısa bir süre önce döndü. Yeni okulunda çok arkaaş edindiğini sanmıyorum. Bu nedenle bizimle tatile gelmek , onun da hoşuna gider diye düşündüm.''
Phoenix kaşlarını çattı. ''Peki, neden okuldaki arkadaşlarımdan birine, mesela Jake'e veya Sam'e teklif edemedim bunu?'' Tabağını yana itti. ''Acaba bu olanların sonu nereye varacak? Biz hiç tatile gitmeyiz, hemde hiç. Bu durum şimdi neden değişti ve neden bana son dakikada haber verildi?''
Babası kaşlarını kaldırarak , ''Çünkü senin pireyi deve yapacağını biliyordum,''dedi. ''Tıpkı şimdi yaptığın gibi...''
Bunun üzerine yüzü kızaran Phoenix, sakız bulmak için cebini yokladı.
''Bak,'' diyerek devam etti babası. ''Haklısın, daha önce hiç tatile gitmedik. Senin de bildiğin gibi, annen evden uzak kalmaktan hoşlanmazdı. Ama... şimdi durum değişti. Güzelce dinlenmek, bize iyi gelir diye düşündüm.'' Oğlunun solgun yüzüne baktı. ''Geçtiğimiz yıldan sonra bunu hak ediyoruz.''
Aralarında uzun bir sessizlik oldu.
''Neyse, gideceğimiz yer neye benziyor peki?'' dedi Phoenix sonunda. Adı ne demiştin?''
''Gravenhunger Malikânei. Güney sahilinde, Gravenhunger kasabasının birkaç kilometre uzağında kalıyor.''
Phoeneix gözlerini devirdi.
''İlk kez tatile gidiyoruz ve bunun için deniz kıyısında, daha önce adını hiç duymadığım eski bir yer seçiyorsun. Neden yurtdışına gitmiyoruz? Neden daha ilgi çekici bir yerde tatil yapmıyoruz?''
Burda bitireyim dedim. daha fazla bölüm yazmamı istiyorsanız yorumlarda belirtmeyi unutmayın . :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
malikânenin sırrı
Mystery / ThrillerKitap bir ailenin eskiden gerçekleşmiş olayların sonradan bir çocuğun merakı ile ortaya çıkmasını anlatıyo bakalım bu merak onları nereye götürecek. Ben bu kitabı okumuştum sizlerinde beğeniceğinizi düşündüm arkadaşlar.Bakalım kitaba nasıl bir ilgi...