,,Crrr ccrr"
,,Ach bože,proč!!!"
Chmatnu po budíku a schodím ho na zem.Ten ale pořád nepřestává přehrávat tu nesnesitelnou melodii klasického budíku.,,Grr".Vyhrabu se z postele a vypnu ho.Tyhle rána jsou hrozný,nesnáším školu.Dohrabu se do koupelny a dám si krátkou sprchu,poslední dobou ji vážně potřebuju,abych se vůbec probrala a začala trochu myslet.
Vylezu ze sprchy a stoupnu si k umyvadlu a hledím na sebe do zrcadla.,,Tak co se mnou dneska?":povídám si sama pro sebe.Vyčistím si zuby,udělám si neutrální make up a rozčešu si své vlasy,které následně stáhnu do menšího drdolu.Vyjdu z koupelny a přejdu k veliké bílé skříni.Vytáhnu z ní bílé tričko s černým nápisem ,,me,,.Fakt zajímavý dneska...A obyčejný černý džíny.Jo,to by mohlo stačit.Nebo spíš bude muset.Dneska nějak nemám náladu na hudbu,takže notebook ani nezapínám,nic moc bych na něm ani nedělala.Pak se podívám na hodinky...,,7:45!!!To si děláte srandu!!!
Takže kašlu i na snídaňi a neberu si ani svačinu,něco si koupím u nás v bufetu,není to tam zas tak drahý.V rychlosti si obuju tenisky a přehodím si teplou mikinu,aby mi nebyla bez bundy zima.Rychle zamknu dveře a letím na zastávku.
,,No skvělý,tohle mi ještě chybělo".Autobus mi ujel přímo před nosem a další jede až za půl hodiny,fakt super.Čekám tedy na zastávce a když je po půl hodině,nastupuji do dalšího autobusu.Ono by ani zas tak o nic nešlo,zmeškám tak nanejvýš jednu hodinu,ale dozví se to máma,protože mi to bude muset omluvit.
Ani se nedivím,že je většinou když přijdu domů naštvaná,skoro každý den provedu něco špatnýho,ale s tím přece každej počítá ne?Teda moje máma asi ne.Mám být slušná vychovaná holčička,to já si ale nemyslím.
Do školy dorazím,samozřejmě na konci první hodiny.Do třídy bych chtěla dojít tak pár minut před zazvoněním,aby to nevypadalo až moc nápadně.Hodím si nějaké věci do skříňky a jdu po schodech až do patra,kde mám třídu.Ještě chvíli stojím před dveřma a vydýchávám se z těch prokletých schodů.Asi po jedné minutě se konečně odhodlám zaťukat.Ozve se tiché dále.Vstoupím do třídy a hned jsem terčem veškeré pozornosti.
,,Dobrý den,omlouvám se,ale já zaspala."Tohle vždycky zabírá.Od mala do školy chodím včas,do té doby,než jsem začala vyvádět všelijaké hlouposti,takže by mi to mohla odpustit.Jeden blbý pozdní příchod,no to se toho stalo.
,,Tak se posaď".Cestou k mé lavici ještě na sobě cítím pár pohledů,ale jakmile si sednu ustanou.No nazdar,první hodina je chemie,ještě že už za chvíli bude zvonit.Celý den ve škole jsem už tak nějak protrpěla.
Sedím v autobuse cestou ze školy a poslouchám hudbu.Když vystupuju začíná pršet.Dneska je obzvlášť znuděný den,zkrátka nic,co bych vám zrovna doporučovala zažít.Dojdu domů a hodím svou školní tašku do rohu.
Dost se nudím,asi půjdu na Youtube.99 678 792 odběratelů,jako by to dneska nemohlo být už horší.Někdy se mi motá hlavou,co jsem vlastně vůbec od youtube čekala,když jsem začínala natáčet.Bylo mi tak čtrnáct,takže jsem mohla klidně ostatním youtuberkám závidět slávu,ale ona to není zrovna procházka růžovým sadem,jak si někteří myslí.
Večer jsem si dala večeři a už jsem taky přemýšlela,jak to odhalení uskutečním.No,přišel mi do toho jeden nemalý problém a to,že to budu muset asi nejprve říct kamarádům,které znám z youtubu.Když jim to řeknu já sama osobně,je tam ještě možnost,že mi odpustí.
Sice malá,ale pořád tu je.Kdyby se to dozvěděli z nějakého přihlouplého časopisu nebo z internetu,asi by se mnou už ani nepromluvili.
Usuzuji hlavně podle sebe,teda podle toho,jak bych se v dané situaci zachovala já a co bych udělala.Je mi jasný,že každý se nemusí zachovat úplně stejně jako já,ale beru to s nadsázkou.
ČTEŠ
The Youtube Crush FF/CZ
FanfictionOn byl můj svět,ale já nebyla ten jeho. Moon FF Cover by Skedaddler