10.rész Mint egy kis család

1.4K 60 0
                                    

Reggel nagy nehezen sikerült fel kelnem a fürdőbe vettem az irányt meg csináltam a napi rutinom viszont hiába tettem fel sminket Jungkook keze nyoma ott virított az arcomon .Fel vettem egy farmert egy bordó felsővel fel kaptam a cipőm a telefonom meg a táskám és indultam is a suliba. A suli előtt álltak a fiuk cigiztek. Látván hogy ott van Jennie Jiminnel és Jisso asszem Jinnel akik egy más kezét fogták oda sétáltam.
-Hercegnő már nem is köszönsz a hercegednek. mondta Kook aki hátulról meg ölelt.
-Oh bocsi nem láttalak. De hogy hogy nem cigizel .
-Allergiás vagyok rá nem emlékszel .Viszont gyere velem van egy meglepetésem.
-Oké mehetünk.
Meg fogtunk egymás kezét és el indultunk mikor asszem RapMonster utánunk szólt.
-Ne hogy megint kezet emelj rá értetted nem érdemli meg ez a szépség.
-Rendben hyung tudom mit csinálok. válaszolt.
Ezután be mentünk egy üres osztály terembe . Majd egy pici kis puszit adott az ajkamra . Magához fordított és egy rózsát adott.
-Sajnálom a tegnapi napot de leg főképpen a pofont nem tudom okból tettem lehet hogy az apám miatt tegnap kicsit össze kaptunk de tud hogy szeretlek.
-Énis szeretlek nyuszim de igérd meg nem emelsz rám kezet.
-Ígérem. De gyere menjünk órára .
-Rendben .válaszoltam majd egy kis puszit adtam a puha ajkaira de rég nem csókoltuk meg egymást.
Az órarend szerint matekekel kezdtek míg vártuk a tanárt a fejem Jungkook vállán pihentettem erre ő egy puszit adott az piros arcomra.
Órák után haza mentem fel mentem a szobámba és Jimin hívott mit akarhat ez meg.
Telefonon beszélgetés
Mond Jimin .
Szija Beki azért hívtalak hogy szóljak hogy holnap lesz egy buli Sugánal gyere el.
Köszi hogy meg hívtál de még meg látom.
Rendben szia mindenképp jelez ha jösz.
Oké szia Chim Chim.

Le tettem a telefont de anya be nyitott a szobámba. Azzal hogy menjek le segíteni Jungkooknak és Lisanak fel hozni a holmijukat. Le siettem a lépcsőn és pont el csíptem a lényeget. Azaz Jungkook és Lisa ide költözik két hétre mivel Mrs Jeon és Mr Jeon el mennek .
-Sziasztok jó napot Mrs Jeon és Mrs Jeon.
-Szia Rebekkaaa. köszönt Lisa majd a nyakamba ugrott .
-Neked is szia Lisa.
-Nos akkor mi megyünk vigyázzatok magatokra. És köszönjük hogy két hétig vigyáztok rájuk. Ezzel el is mentek .
Én meg muttam Jungkook húgának a szobáját ezután be mentünk a szobámba ahol beszélgettünk nevetünk mikor a húga be jött és közénk bújt.
-Ez most úgy jön ki mintha egy kis család lennénk. mondta nevetve Kook.
-Ja .nevetem fel enis .
Le mentünk vacsorázni utána mindenki a szobájába vette az irányt .
-Jungkook Jimin hívott hogy Sugánal lesz egy buli meg kért hogy menjek el ha tudok.
-Tudom hogy mondta de meg beszéltem vele hogy majd máskor el megyünk .
-Rendben jó éjt édesem.
-Neked is Hercegnő.
Ezzel feküdtem aludni Jungkook pedig át karolt .
*Jungkook szemszöge *
Rebekka el aludt majd mikor
énis .Olyan éjfél körül Lisa jött be hozzánk.
A vállam rázta majd ki nyitottam a szemem.
-Mi az kicsim menj aludni.
-Oppa nem tudok el aludni rosszat álmodtam.
-Na gyere menjünk aludni.
Be mentem vele a szobájaba és le feküdtem mellé a karjaimban aludt el .
*Rebekka szemszöge *
Reggel arra keltem hogy Jungkook nincs melletem majd be mentem Lisa szobájába ahol meg láttam hogy alszanak együtt istenem olyan édesek.
Le mentem reggelit készíteni erre le jöttek.
-Hmm mi ez a finom illat egyébként jó reggelt. szólalt meg Jungkook .
-Palacsinta és nektek is gyertek egyetek és utána pedig nézünk valami jó filmet.
Meg ettünk a reggelinket majd be tettünk valami filmet nem is tudom már hogy mit egész nap hülyeléskedtünk majd este még beszéltük hogy Lisa velünk alszik.Aki nagyon örült neki. És tényleg olyanok voltunk mint egy kis család.

Annyeonghaseo.
Végre itt van az új rész lehet kicsit unalmas lett de azért remélem tetszeni fog . olvasást .És köszönöm hogy ennyien olvassátok .😀💓

Bad Boy  (Jungkook FF) BefejezettUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum