30. Ten Vadim je snad všude?!

43 2 2
                                    

"Tak že teď jdu do svého by... eeee... omlouvám se že jsem vás nějak vyrušil.... ale mohl bych jet do patra 5? Prosím?" Řekl Vadim. "Jasně že můžeš" usmál se Jirka. Cítila jsem jak moje tváře nabírají červenou barvu. Tohle bylo sakra trapný. Vadim si stoupl vedle mě a koukal se na svoje nohy. "Co kdybych natočil to že jsem vás náhodou potkal? Můžu?" Řekl najednou a udělal psí oči na Jirku a mě nevěnoval ani jeden jeho pohled. "Okey žádný problém" odpoví hned Jirka a já neprotestovala. "Hele lidi koho jsem tu náhodou potkal" řekl Vadim a usmál se na nás. "Čaaaau" řekl Jirka. "Ahoj" řekla jsem celkem potichu a přilepila se na Jirku. On sebou jenom cukl a šibalsky se usmál. Jeho pohled mi automaticky říkal že to dnes večer schytám. "Nechtěně" jsem zavadila o jeho... ehm stehno a on ztuhl. "Tak dík já teda vystupuju zatím ahoj" zamával nám Vadim a odešel. Jirka jenom čekal než se dveře výtahu zavřou. Když se zavřeli tak mě přitiskl ke zdi výtahu. "To si přehnala kočičko" chytl mě za zadek a přitáhl si mě k sobě. Začal mě líbat. Ale já ho jako správnej Satík (😈) od sebe otrhla. Jirka se na mě nechápavím pohledem podíval. "A co mu uděláš?" Dotkla jsem se prstem špičky jeho nosu. "To ještě uvidíš." Dveře od výtahu se otevřeli a Jirka mě vzal na záda. Já mu pěstmi bušila do jeho ramene. "Jirko dej mě dolů" smála jsem se jako lachtan. "Na to zapomeň" řekl nahlas. Otevřel nás byt, odložil všechny věci do předsíně a utíkal se mnou do ložnice. Ten byt byl luxusně zařízený. Zajímalo by mě kde na to všechno Jirka vzal. Odhodil mě na postel. Přešel ke mě a začal mě znovu líbat. Já se opatrně položila na postel a užívala si chvíle s ním.

*Áno vím krátký... 🐳❤ Vaš Meloun 🍉 popřípadě se omlouvám že ta to část už jednou vyšla ale nějak se to nenačítalo 😞😭*

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 01, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Splněné snyKde žijí příběhy. Začni objevovat