Ανοιξα την πορτα με ενα χαμογελο κι ειδα την Μαρια τον μπαμπα μου και τον Αποστολη να περιμενουν να ερθω για να φαμε μεσημεριανο ....
* σκεψεις Αποστολη *
Μπαινει μεσα στο σπιτι με ενα τεραστιο χαμογελο στα χειλη της...ελαμπε ...τι να εγινς αραγε κι να ειναι τοσο χαρουμενη ;;;
Μπα : λοιπον κοριτσι μου γτ τετοιες χαρες ;;
Αυτη: λοιπον ,θα παμε 6 ημερη δτο εξωτερικο σε ολη την αδριατικη στο τελος του μηνα 😁😁😁
Κι φωτησς ακομα πιο πολυ το πρωσοπω της ....
Αυτη : μπορω να παω ;;
Μπα: εμ.. Ναι
Ειπε κοιταζοντας την μητερα μου ....
Απο: κι στην ιταλια ?
Αυτη :ναι...
Ηταν παρα πολυ χαρουμενη ,φαγαμε κι .ετα οηε στο δωματιο της ...Δεν ξερω γτ δεν χαιρομαι ;;; γτ ;;; αφου ειναι τοσο χαρουμενη...Αυτο σκεφτομουν ολο το μεσημερι ...Κατα της 6:30 μπαινω με ορμη στο δωματιο της .
Απο: θα κανεις με καποιον κατι στην εκδρομη κι εισαι τοσι χαρουμενη ;;;
Ειπα με πολυ θυμο μεσα μου ...Αυτη απο οτι φαινεται ξαφνιαστηκε ...
Αυτη: εμ...οχι ...εσενα τι σε νοιαζει ;;
Πηγα να ανοιξω το στομα μου να απαντησω αλλα ξαναμιλησε ..
Αυτη: κι συγνωμη κι ολας ,οτι θελω θα κανω !!!με ΟΠΟΙΟΝ θελω !!!
Ειπε τονιζοντας το οποιον και με πλησιασε κι αλλο νευριασμενη ...
Απο: νταξει νταξει... Αραξε τα βυζια σου ...
Ειπα κι την χαμογελασα πονυρα...για να σπασω τον παγο...
Αυτη: εεεεεεε....
Ειοε κοκκινιζοντας - πιανοντας τκ στιθος της - απομακρινοντας καπως απο εμενα...ε ναι πρεπει να το λαραδεχτω οτι εκανα τεραστεια βλακια ,γτ απομακρυνθηκε απο κοντα μου ...αλλα ηταν τοσο γλυκουλα που ειχε κοκκινκισει ....Δεν αντεξα κι την αροαξα απο την μεση κι την κολλησα απανω μου....Αυτη συννεχιζε να κοκκινιζει...σε καποια στιγμη νμζα οτι δεν επερνε ανασα η επαθε καποια κρηση και δεν....
Απο: τι εγινε ;;; ντραπικαμε ;;;
Κοκκινιζει κι αλλο
Αυτη: ααααααα...για να σε πωωωωω....
Την διακοπτω αποτομα κι ρην σφιγγω πιο πολυ κοντα μου
απο: τι ;;;
Κι πλησιαζω το προσωπο μου προς το δικο της ...
Αυτη ανοιγοκλεινε το στωμα της χωρις να βγαλει καμια λαλια ουτε εκεγε κατι...
Απο: τι ;;;
Την λεω με ενα ειρωνικο ηφος κι την πλησιαζω κι αλλο... Ξαφνηκα μπαινει μεσα ο μπαμπας της..την σμπροχνω απο πανω μου...κι αυτη χτυοαει το κωλομαγουλο της στο γραφειο...
Μπα: τι κανετε ;;; μιλατε ;;;; μιλατε ;;;
Απο: ε...ναι...ναι.
Κι την κανω νοημα με τα ματια μου
Αυτη: ναι...
Μπα : αντε καλα,εμ...ποσο ειναι το ποσο ;;
Αυτη : εε;;;;.
Μπα: για την εκδρομη
Αυτη: αααα Ναι
Μπα: καλα εισαι ;;
Αυτη : ναι απλα σκεφτομουν κατι...
Μπα: καλα
Ειπε κι εφυγε... Αυτη με πλησιαζει κι μου δινει μια σφαλιαρα
Απο: αααουυυ γτ ;;
Αυτη: με πονεσες ...
Ειπε κι επιασε το κωλομαγουλο της...
Απο: ααα μωρε ...να στο κανω μακια να περασει...
Την ειπα κι την επιασα απο την μεση και την εφερα κοντα μου...
Ειχε κοκκινισει...
Αυτη : θα σταματισεις να το κανεις ποτε αυτο ;;
Απο: ποιο ;;;
Την ειπα καθως την πλησιασα,και την χαμογελασα πονυρα και γλυκα ...
Με κοιτουσε στα ματια ...
Αυτη: αα...αα.αυτο ..
Απο: ποιο ;;;
Κι αλλο την πλησιασα ..
Αυτη: αυτο που με αρπαζεις απο την μεση...και...
Απο: κι ;;;
Ειμασταν πλεον σε αποσταση αναπνοης ,ενιωθα τον γρηγοραο χτηπο της καρδια της ..
Κατι καταλαβα...αλλα αποκλιεται.....
Αρχισε σιγα σιγα να κλεινει τα ματια της κι να με πλησιαζει ...
Χαμογελασα...κι εφυγα...την αφησα ετσι ...χεχε....καλα εκανε ε ;;;* σκεψεις Αλεξανδρας *
Τι ηταν αυτο ;; για ποιον λογο ;;; μπορει να μου πει?!?!?!
Με κανει κατι τετοια πραγματα κοκκινιζω τρελενομαι και και... Αααααααα ,μην σχολιασω τον μαγευτηκο τροπο που με κοιτουσε που δεν μπορουσες να μην κολλησεις....αααααα τι στο διαολο επαθα ;;; τπτα τπτα ...κρυωμα... Αρρωστεια....ασθενεια ;;;; θα περασει...θα ...θα...θα περιμενω την 6ημερη...τελος....
Αλλα δεν θα το αφησω ετσι το πουλακι μου θα τον κανω να ...να...γκαβλοσει...να ..να..θεκει πολυ να με φιλησει...θα το πληρωσει πολυ ακρυβα......
Ειχα ηρεμησει..κι σκεφτομουν πως θα επερνα εκδηκησει...ειχα βρει την καταλληλη...χεχε...θα τον αφησω με το πουλι στο χερι...Τωρα κυριολεκτηκα θα ειναι ;; Μεταφορηκα θα ειναι ;;; δεν ξερω...θα δω πως θα εξελιχθει..Ετσι περνουσαν η μερες μεχρι που ηρθε η μερα για την εκδρομη ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~
RomanceΜε λενε Αλεξανδρα κι ειμαι 16 χρονων ,εχω μια κολλητη την Νινα ειναι κι αυτη 16 χρονων .. Δεν εχω αδερφια ..αλλα επειδη δεν εχω δεν σημενει οτι οι γονεις μου με κακομαθενουν ..Τον μπαμπα μου τον λενε Γιωργο ,εχει χωρισει με την μαμα μου εδω κι 2 χρο...