9🌹

459 46 2
                                    

Λυδίας POV

Πήγαμε στην κουζίνα και μετά από πολλές βαρετές συζητήσεις ήρθε η ώρα να φύγουν... Αφού με χαιρέτισε ο Μάριος ήρθε η σειρά του Πάρη. Με πήρε αγκαλιά με φίλησε στο μάγουλο και μου είπε τα λέμε στο σχολείο. Του είπα καληνύχτα και πήγα στην κουζίνα να βοηθήσω την μαμά μου. Όταν τελειώσαμε πήγα στο δωμάτιο μου και μπήκα λίγο στο Facebook πριν κοιμηθώ. Ειδα ένα check-in του Άλεξ και τον θυμήθηκα. Έχουμε να μιλήσουμε σχεδόν δύο μέρες και μου λείπει... Δεν ξερω γιατί αλλά ενδιαφέρομαι γι'αυτόν. Στο σχολείο έλειπε και για κάποιο λόγο ένοιωθα απροστάτευτη. Καλύτερα ας κοιμηθώ.
Έκλεισα το κινητό μου και ξάπλωσα. Ο υπνος δεν άργησε να με πάρει , ήμουν πολύ κουρασμένη.

Το πρωί το ξυπνητήρι χτύπαγε αλλά για κάποιο λόγο δεν είχα δυνάμεις να σηκωθώ από το κρεβάτι. Έρχεται η μαμά μου στο δωμάτιο τσιρίζοντας για να σηκωθώ . Όταν κατάλαβε οτι δεν αντιδράω ήρθε στο κρεβάτι μου
'Κοριτσάκι μου τι έχεις? ' με ρώτησε.
'Μαμά νιώθω πολύ κουρασμένη' της είπα με δυσκολία.
'Αμάν ! Καλέ εσύ καις στον πυρετό!Μην σηκώνεσαι καθόλου θα σου φτιάξω εγώ ενα τσάι και θα σου φέρω αντιπυρετικό!' Μου λεει γρήγορα και τρέχει προς στην κουζίνα. Μετά από λίγα λεπτά ήρθε πάλι στο δωμάτιο μου με ενα τσάι,φρυγανιές με μέλι και ενα χάπι... Αν ήμουν καλά θα τις καταβρόχθιζα. Αλλά δεν έχω όρεξη να φάω...
'Λοιπόν βάλε θερμόμετρο φάε αυτα που σου έφερα γιατί εγώ πρέπει να φύγω για την δουλειά ήδη εχω αργήσει! 'Μου είπε και με φίλησε.. 'Αα και το βραδυ θα αργήσω μην με περιμένεις. . Συγνώμη κοριτσάκι μου ' μου είπε και της είπα ενα ξερό ' Οκ! ' και έφυγε...

Αφού έφαγα το μισό από αυτό που μου έφερε , πήρα μία κουβέρτα και πήγα να ξαπλώσω στον καναπέ. Άνοιξα την τηλεόραση και έβαλα να δω μία τυχαία ταινία...

Μετά από πολύ ώρα αυτή η βαρετή ταινία τελείωσε και κοίταξα την ώρα. Ήταν έντεκα... Άκουσα το κινητό μου να χτυπάει σηκώθηκα γρήγορα από τον καναπέ και έτρεξα στο δωμάτιο .Έπεσα με φορά στο κρεβάτι και άρχισα να το ψάχνω στα σκεπάσματα . Όταν το βρήκα είδα ένα άγνωστο νούμερο να με καλεί.
Λ:'Παρακαλώ? '
?:'Εεμμ ..Γειά..' είπε μία αγορίστικη φωνή κάτι μου θυμίζε...
Λ:'Άλεξ?'είπα , αλλά το έλεγα περισσότερο στον εαυτό μου..
Α:'Ναι εγώ είμαι... γιατί δεν ήρθες σήμερα σχολείο? ' ενδιαφέρεται για εμενα?? Μπα από περιέργεια με πήρε τηλέφωνο. . Αα και που βρήκε τον αριθμό μου ?
Α:'Είσαι εκεί ?'
Λ:'Εε ναι σόρρυ αφαιρέθηκα.. που βρήκες τον αριθμό μου ?'
Α:'Οποίος ενδιαφέρεται μαθαίνει!' μου είπε με παιχνιδιάρικο τρόπο.
Λ:'Δηλαδή εσύ νοιάζεσαι για εμένα ?'
Α:'Κάτι τέτοιο... Λοιπόν στα δικά μας τώρα. . Γιατί δεν ήρθες σήμερα ?'
Λ:'Είμαι λίγο άρρωστη...'
Α:'Περαστικά σου...'μου είπε γλυκά.
Λ:'Ευχαριστώ πολύ!' Του απάντησα ενώ έβηξα.
Α:'Να σε αφήσω να ξεκουραστείς...Καλη ανάρρωση .
Τα λέμε κούκλα!'μου είπε και τερμάτισε την κλήση. Με είπε ΚΟΥΚΛΑ! ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ!

Το κινητό μου χτυπάει και βλέπω μία ειδοποίηση στο Facebook. Την ανοίγω και βλέπω πως o Άλεξ μου είχε κανει like σε δύο φώτο μου... και η μία ήταν shirtless με μαγιό...Λες να νιώθει κάτι για εμένα? Ή ενδιαφέρετε απλά σαν φίλος.. Ελπίζω το πρώτο... Σκέφτηκα και πήρα το κινητό αγκαλιά για να ξαπλώσω... Σκέψεις γύριζαν στο κεφάλι μου μεχρι που με πήρε ο ύπνος...

Χευυ τι κάνετε ? Τι θέλετε να γίνει στην συνέχεια? Πείτε αλλιώς η Λυδία θα κάνει κάτι με τον Πάρη!!!

Πως φαντάζεστε τον Πάρη?♥

#Votes&comments ♥

Λυδία (Readint2017 )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora