Απλα μεινε κοντα μου❤❤

5 1 0
                                    

Καποτε ηταν ενα κοριτσι και ενα αγορι το αγορι το ελεγαν Γιαννη και το κοριτσι Βασιλικη. Τα δυο αυτα παιδια ειχαν σχεση 1 χρονο και σε 2 μηνες θα εκλειναν 2 χρονια μαζι. Ενα βραδυ ειχαν παει μια βολτα ο Γιαννης κοιταξε στα ματια την Βασιλικη και την ρωτησε "τι συμβενει??" η Βασιλικη δεν απαντησε απλα τον πειρε μια συφχτικη αγκαλια και εκλαιγε πανω του... Ο Γιαννης δεν ηξερε τον λογο τον οποιο η Βασιλικη εκλαιγε και ηθελε πολυ να μαθει γιατι ανησιχουσε πολυ. Αφου η Βασιλικη ηρεμησε  εξηγησε στον Γιαννη τι ειχε και γιατι εκλαιγε με λιγμους. Η Βασιλικη ειπε " Γιαννη μου φοβαμαι μην σε χασω, φοβαμαι μην φυγω αδικα απο την ζωη και με χασεις κι εσυ" και ο Γιαννης απαντησε "Βασιλικη μου τι ειναι αυτα που λες;; Γιατι να φυγεις αδικα απο αυτη την ζωη;;" Η βασιλικη ειπε "Γιαννη καθε μερα πεθαινει κοσμος ειτε απο καποια αρρωστια που πασχει ή απο καποιο ατυχημα". Ετσι ο Γιαννης ειπε " αγαπη μου γλυκια εσυ δεν πασχεις απο καποια αρρωστια και εισαι πολυ προσεχτικη παντα". "Ισως και να μην πασχω απο καποια αρρωστια και ισως και να ειμαι προσεχτικη ομως εγω φοβαμαι πολυ, πρεπει να φυγω να παω σπιτι μου θα αργησω" ειπε η Βασιλικη και εφυγε. Ο Γιαννης απεναντιας καθησε και σκευτοταν πως θα ηταν η ζωη του χωρις εκεινη.

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ο Γιαννης πηγε νωρις στο σχολειο και ρωτησε τον κολλητο του πετρο αν ειδε την Βασιλικη και εκεινος απαντησε

Πετρος: οχι φιλε δεν την ειδα πουθενα

Ο Γιαννης ανησιχησε γιατι ηξερε πως ποτέ δεν αργουσε στο σχολειο και ηταν παντα στην ωρα της. Εντομεταξει η Βασιλικη ειχε καρκινο και ειχε μονο 2 μηνες ζωης δεν το ειχε πει στον Γιαννη ομως για να μην τον στεναχωρησει. Αφου σχολασε ο Γιαννης απο το σχολειο πηγε αμεσως στο σπιτι του για να παρει τηλεφωνο την Βασιλικη και μα μαθει τον λογο τον οποιο δεν οηγε σχολειο.

ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Γ: Γεια, γιατι δεν ηρθες σημερα στο σχολειο;;
Β: Ειχα κατι εξετασεις να κανω και δεν ηρθα
Γ: Εισαι καλα; Σε ακουω καπως
Β: Ναι καλα ειμαι, πρεπει να κλεισω με φωναζει η μαμα μου
Γ: οκ, σε αγαπω
Β: Κι εγω

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Απλα μεινε κοντα μου❤❤Where stories live. Discover now