Drumul cu mașina

203 15 0
                                    

(Mia povestește)

-Mia e ora 7:30! Îi aud vocea mamei. Puteam să jur că întârzii în prima zi din clasa a 10-a, tipic eu.

-Da, mamă, cobor acum. Îi răspund cu un glas nu tocmai fericit pentru că mă așteaptă încă un an de tocit, ce pot să spun, de parcă nu asta fac de când m-am nascut.

Îmi ridic capul din pernă și arunc plapuma în capătul opus al patului.Deja eram obosită. Poate nu ar fi trebuit să stau trează toata noaptea gandindu-mă la urmatorul an de studiu.

Deși este septembrie, înca este cald, așa că aleg să mă îmbrac într-o pereche de blugi rupți și o cămașă în carouri, ambele negre. Îmi iau telefonul și cobor la masă. Nu îmi era foame, așa că am decis doar să beau un pahar de suc de portocale.

-Ai emotii? întrebaă mama.

-Nu prea. E la fel ca și în primul an, doar că acum nu voi mai fi printre boboci. Sunt aceiași tocilară pe care o ști, doar că mai mare cu un an. Îi răspund mamei.

-Mia, te înțeleg, doar că ești prea timidă. E un an nou. Prietenii noi nu strică!

-Mamă, dar Mia are prieteni, nu ști, tocilarii din grupul de mate.

-Kevin, taci! Strig la nătângul de frate-miu. Înca nu pot sa înțeleg cum a putut intra la același liceu la care sunt eu. Nu știu ce mi-a trecut prin cap sa vin la liceu cu el. Noroc că sunt mai mica decat el cu doi ani.

-Kevin, cere-ți scuze acum! I-a spus mama fratelui meu.

-Maria, îmi cer scuze că nu ai prieteni!

Oh, urasc cand îmi spune Maria și știe asta, în plus care este problema lui că sunt puțin antisocială? E treaba mea. Nu îl suport. Pe langă faptul că este popular pentru că face parte din "Gașca baieților răi", populari în liceu atât pentru faptul ca sunt răi, ci și ca sunt frumoși, mai e sși fratele meu. Nu multă lume știe că suntem frați, mai puțin Scott, cel mai bun prieten al lui și Tina, prietena mea de la gradiniță. Nu am mai văzut-o din mai, deoarece dupa ziua mea de naștere a plecat in Danemarca cu familia ei. S-au mutat acolo deoarece ai ei au fost nevoiți să plece cu serviciul. Îmi lipșeste. Nu vorbim foarte des de cand a plecat, pentru ca costurile pentru telefon sunt destul de mari, iar eu nu stau pe facebook, messenger sau altele. Probabil o voi suna după școală.

-Kevin, scuteste-ma!

-Copii, nu va mai certati! Spuse mama. Acum Kevin, te rog sa o iei pe Mia la scoala cu tine!

-Dar mama...

-Nici un dar.

-Bine. Misca-te in masina. Nu stau toata ziua dupa tine! Se rasteste la mine Kevin.

-Hah, ce, te asteapta iubitica? Ii spun in sec.

-Maria taci! Se ratoie la mine fratele meu mai mare.

-Ok, ok. Vin acum. Ii raspund.

Imi iau geanta de pe scaun si o salut pe mama, apoi ies pe usa din spate pentru a ajunge mai repede la masina lui Kevin. Blondul asta cu ochii verzi ma exaspereaza. Nici macar nu semanam. Eu sunt bruneta cu ochii albastrii. Seaman pe tata, in schimb el pe mama.

Intru in masina. Motorul era pornit deja. Spre surprinderea mea, Kevin mi-a adresat o intrebare care m-a socat putin pe moment.

-Maria?

-Ce vrei, Kevin?

-Uite, e ultimul meu an la liceu cu tine. La anul plec la facultate in New York si nu voi mai sta aici cu voi.

-Un motiv in plus sa ma bucur de mai mult spatiu pentru mine. Ii raspund in batjocora.

- Vorbesc serios, Maria.

-Bine, te ascult.

-Ok. Vreau sa spun ca de cand te cunosc, tu nu ai avut niciun prieten, mai putin Tina.

-Vrei sa ma faci sa plang sau ce? Comentez si ma las cu capul pe fereasta uitandu-ma la drum.

-Lasa-ma sa termin! Imi spune cu un ton ridicat.

-Bine, bine, te las!

- Deci, ce incercam sa iti spun este daca ai vrea sa faci cunostinta cu gasca mea, sa iti faci prieteni noi, nu toti sunt in a 12-a, doar eu si Scot, iar cu el te intelegi, restul baietiilor sunt intr-a 11-a si a 10-a.

-Nu stiu, Kevin. M-ai socat. Tu iti bati joc de mine din cinci in cinci munute, iar acum vrei sa ies cu tine, Scot si restul? Il inteb putin furioasa.

-Da, de ce nu? Ma intreaba socat.

-Kevin, dar e scoala si bursa si clubul de mate.

-Lasa-l dracu de club! Serios Mia, ai 17 ani, iesi si tu in lume! Fa-ti prieteni! Fa-ti un iubit!

-Iar te-ai apucat de fumat sau de cand esti asa de dragut cu mine?

-Sti ce, fa ce vrei, dar sa nu vi la mine cand ai 60 de ani si sa-mi spui ca nu ai avut viata sociala! Se ratoie la mine.

-Sti ce, ma bag! Vin cu tine, dar daca nu imi place treaba cu gasca plec, ai inteles?

-Bine, bruneto! Se uita la mine si ranzeste pervers. Stiu ca ascunde ceva, dar nu stiu inca ce, insa voi afla cat de curand.

Asul Din Mânecă (Vol. 1) FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum