Remélem nem bánjátok, hogy ilyen hamar hozom a részeket ☺
Eljött a szombat délután, és kezdtem készülődni, mert két óra múlva kezdődik a koncert, és sietnem kell készülni, mert nem akarok elkésni róla. Hajamat lazán kontyba fogtam, felvettem a kedvenc ruhámat és magassarkúmat. Feldobtam a szettemet egy szolid sminkkel és készen is álltam az indulásra.
Taxit hívtam és már úton is voltam. Hét óra volt, mire odaértem. A koncert csak nyolckor kezdődik, de már most tele volt a nagy csarnok a rajongókkal.
Elindultam befelé, mire Miyavi hirtelen ott termett a bejáratnál, karon fogott, és hátra vitt a backstage-be. Szerencsére ügyesen megoldotta a helyzetet és a rajongók nem vették őt észre. Majd elkezdtünk beszélgetni.
- Úgy örülök, hogy végre itt vagy Lizzy, már nagyon vártalak. - majd megcsókolt.
- Én is örülök, hogy itt lehetek a fellépéseden, drágám. Egy kicsit beszélgettünk majd szólt, hogy itt az idő, kezdődik.
- Most mennem kell, mert hamarosan kezdek. Te is foglalj helyet a nézőtéren. - majd búcsúzóul egy puszit nyomott az arcomra.Már késő volt, mire véget ért a koncert, de az utolsó dal után Miyavi még szót kért.
- Kedves rajongók, szeretnék két nagyon fontos bejelentést tenni. Az egyik az, hogy mint tudjátok, ez volt a búcsúkoncertem. Szeretném nektek megköszönni, hogy mindig mellettem voltatok és támogattatok. A másik pedig az, hogy megtaláltam életem szerelmét, aki ma itt van a koncerten. Elizabeth, kérlek, gyere fel a színpadra. - mondta.
Na, erre nem számítottam. Amíg én elindultam, ő egy pillanatra hátralépett, letette a gitárját, de már ott is volt. Egy kisebb beszéd után arra lettem figyelmes, hogy Miyavi előttem térdelt.
- Lizzy, már nagyon régóta ismerjük és szeretjük egymást, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül?Mondanom sem kell, nagyon zavarba jöttem. Végre teljesült az álmom. Miyavi Ishihara megkérte a kezem. Eddig azt hittem, hogy csak álmodom, de most végre rájöttem, hogy ez a valóság.
- Igen, hozzád megyek. - feleltem. - Szeretlek. Majd átölelt és megcsókolt. A rajongók örömükben sikítottak és tapsoltak.
ESTÁS LEYENDO
Váratlan szerelem //BEF.//
Historia CortaEgy anya egyedül neveli gyermekét, ám egy váratlan fordulat következtével megtalálja újra az igaz szerelmet egy olyan személyben, akit nagyon tisztel, de nem gondolná, hogy ő a titkos imádó, aki csak hosszas titkolózás után fedi fel kilétét.