Secret dezvăluit

17 1 0
                                    

Încă două zile au rămas până la plecarea Vasiliței in Seoul.
Ladna.... Nouă zi. Vasilița se scoală speriată din pat și cade pe podea. Mama ei se urcă ca o scăpată la ea în cameră.
-Și s-o întâmplat?! O venit un urs??? S-a auzit de la baie! Și-i cu tini, fa?
-Eiii nicâ... Tăt normal.
-Bun... Apropo prietena ta Nina te așteaptă în fața casei.
-Ura.....
Vasilița nervoasă se duce sa se spele, ia un chipăruș de calitate moldovenească(ca mic dejun) si fuge ca o bolnavă de cap la Nina.
Acestea se întâlnesc in fața școlii, și pe cine îl vede Vasilița? Pe Jimin împreună cu Nina, și sincer Jimin nu era prea fericit să o vadă.
-Hey,Vasilița!!! Ce mai faci demult nu te-am văzut! o salută fericită Nina.
-Du-te de aici! Hi, Jimin!
-Yea,Hi! Vasilita, I'm sorry but we don't talk anymore, îi spune întristat Jimin.
-What do you mean?
- I mean that I want to end the relationship with you because you lied me.
-I can explain!
-I don't need other lies! Goodbye, Vasilita! îi spune întristat Jimin Vasiliței și pleacă.
Nina îi dă biletele Vasiliței.
-Parcă ți-am zis, fa oaio că-i spun când voi pleca! Tu ești handicapată? Și de ce mi-ai furat biletele?!!!
-Ups, Ups, Ups!! Defapt eu știam că nu-i vei spune, iar dacă îi vei spune atunci mă vei învinui, deși era ideea ta. Vasilița, eu nu sunt proastă, eu știu totul despre tine.
Vasilița începe sa  râdă ca o scapată după vorbele Ninei.
-Asta e la tine mă cunoști? Mdeaa... Moldovan blin. Tupaia valcearka.
Vasilița o plesnește si fuge la Jimin.
Jimin statea si se uita la priveliștea frumoasă a parcului din Centrul orașului(Găinaț, gunoaie pe jos, debili care urlaă si nu înțeleg ce asta e romantism și băbuțe care fac morale la fiecare pas)Loc perfect.
Vasilița bes palevna trece pe lângă Jimin, dar se întoarce înapoi la dânsu.
-Jimin? May I talk with you about that.
Jimin își sterge lacrimile(deobicei Jimin foarte rar devine sensibil) și iși ridică ochii la Vasilița. Acesta devine serios.
- I said that I don't want to talk with you.
-But I can explain!
-I said that I DON'T WANT TO TALK WITH YOU! țipa enervat Jimin la Vasilița.
Aceasta iși lasă capul jos.
-I want to say I'm sorry but it's your decision. Ok. Goodbye.
Jimin nu o ia în seamă și pleacă de la ea.
Vasilița începe sa plângă și fuge la ea acasă. Intră în camera își pune capul pe pernă și plânge.



To be continued....

Aventurile sarmalelor din CostiujăniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum