Днес както винаги съм на училище. Не отричам, че ме мързи дори да стана, но какво да се прави... Трябва да се учи... Днес почти цял ден съм с класната, така че сигурно ще решаваме някакви задачи и ще си почиваме. Естествено ще ги решим набързо с най - добрата ми приятелка и после ще си говорим.....
Днес е много скучно... Класната каза, че ще има някаква екскурзия, която много ще ни хареса на мен и бффто ми. Чудно ми е до къде ще бъде....
Божеееее мойййй, екскурзията е до Корея! Аз и приятелката ми сме луди по Корея и там са BTS, които обужавамеее! Казаха ни, че ще бъдем на фен среща с някаква група от там и вечерта на концерт, но не знаят коя е. Надявам се да знам тази група, ако не няма да ходим, а ще разглеждаме из Корея. Ще бъдем там една седмица.След няколко месеца...
И така вече сме на летището. Заминаваме много късно вечерта, за да може да сме сутринта в Корея. Полетът е около 13 часа. Ще си поспим с ндпто ми.
След толкова часове най - накрая сме в Корея! Мечтата ми се сбъдна, остава само да видя BTS и ще съм на седмото небе. Сега ще се настаним в хотела и ще си починем малко. След което ще започнем да се разхождаме и да обикаляме.
След известно време...
Сега чакаме да ни кажат групата, която ще има фен среща и концерт. Дано да я знаем. Мина половин час и класната дойде. Попита ни дали знаем някаква група на име Bangtan Boys или така наречена BTS. Аз се втрещих и не казах нищо. Приятелката ми каза, че това е любимата ни група и класната каза, че сме късметлийки, защото ще сме с тях цял ден на фен сбирката и концерта. Боже, сънувам ли или полудявам!?! Имам само два часа да се оправя...
След два часа...
Вече всички сме в помещението, в което ще е сбирката и не знам дали няма да припадна като видя моите момчета да идват... Божеее, ето гиии! Толкова са красиви и яки не знам какво да правя. Помооооощ!... Те разбраха, че има две момичета, които не са от Корея, а от друг континент и искаха да излязат отпред при тях... Това сме аз и моята приятелка... Аз ще умра ако застана пред тях, не не мога, не, неее!... Е, наложи се да излезем... Те ни видяха и ни огледаха много добре и се усмихнаха. Как да го тълкуваме, не знам. Това не съм си го представяла и в най - смелите ми мечти!!! Тае дойде при нас и започна да ни разпитва, когато дойде въпроса... Кои са вашите любимци от групата?... Първа беше приятелката ми, която обича Jin, Jimin и Suga. Тя си каза любимците и сега бях аз... Тае седеше и ме гледаше и се чудеше какво ще кажа. Аз започнах да изброявам... Моите любимци са Jungkookie, Jimin и... Тае... Той се зарадва, когато чу името си, а аз потънах в земята от срам... Тогава всички тръгнаха да излизат. Помислих си, че вече е свършила фен срещата, когато Тае ме хвана за ръката и каза, че цял ден аз и приятелката ми ще сме с групата и ще ни разведат из Сеул, докато си говорим и опознават своите фенки...
YOU ARE READING
My love Taehyung ❤❤❤ (Временно спряна)
FanfictionВ първата глава е обобщен живота ми с Тае. Във всяка следваща ще има различни случки от живота ни заедно, които няма да са в хронологичен ред, а просто историйки, които които съм решила да споделя с вас. Ще има истории както с романтика, така и с др...