Prolog

2.9K 83 22
                                    

Caitlyn's P.O.V.

-Darcy, nu mai alerga , poate iti murdaresti rochita , a zis Harry .

-Dar ,tati , mi-ai promis o rochita mai draguta.Am 6 ani acum , sunt mai mare si pot sa am grija de lucrurile mele , nu sunt o indemanatica,  si toate prietenele mele au rochite noi de la tatii lor . 

-Darcy , am inceput , stii ce ti-a zis tatal tau, vrei sa iti reamintesc? 

-Mnu , spunea ea dulce lungind ''u'' - ul . 

-Kate , lasa-ma o secunda sa vorbesc cu ea . 

-Sigur , am zis si am sarutat-o pe obrajor .

-Darcy , stii ca nu trebuie sa faci totul exact cum le fac prietenele tale . Poti sa fi originala , si sa iei deciziile de una singura. Ce vrei sa faci . Eu si mama ta te invatam de bine , sa fi  o persoana responsabila si sa ii respecti pe cei din jurul tau . Sa fii o persoana draguta .

-Dar tati , eu sunt draguta cu cei din jur . Ei bine , sa stii ca ieri am facut o fapta buna! A zis ea cu mare bucurie . 

-Ce anume? A intrebat Harry zambind si a luat-o pe Darcy in brate .

-Ieri in clasa la scoala , unui coleg  i-i s-a facut foame si nu avea de mancare , deci i-am dat pachetelul meu .

Harry a inceput sa rada ,iar Darcy a ramas serioasa. 

-Tati, de ce razi? Am facut o fapta buna .

-Vrei sa zici ca nu ti-ai mancat mancarica ? Pe care ti-a pregatit-o mamica ta cu drag ? A zis Harry ironic.

-Tati, cand are nevoie cineva de ceva, trebuie sa il ajutam asa cum stim noi, nu-i asa ? 

-Desigur , scumpa mea , asa te-am crescut eu si mama ta,dar intr-un final ar fi trebuit sa iei si tu masa , nu-i asa ?

-Darcy?  Am intrebat .

-Da,mami?

-Nu e ora de culcare ? Zisem zambind .

-Ba da , ma duc acum .

M-am asigurat ca Darcy e la ea in pat si sta cuminte . M-am intors la Harry si m-am asezat in poala lui . Am inceput sa il sarut de parca era pentru prima data . El m-a cuprins imprejur si a inceput sa isi miste mana de sus in jos pe spatele meu .

-Harry ? Am intrebat in sarut .

-Mmm, taci.

Am zambit amandoi si ne-am intins pe spate ,el ajuns deja peste mine . Sarutul lui era placut si cald , de parca el ar detine controlul . Limba lui umeda imi invadeaza ''teritoriul '' si  isi incepe treaba asa cum stia el mai  bine, ca pe vremurile bune . 

-Kate ? A intrebat Harry  ranjind . 

-Da,Harry .

-Te iubesc , si pe tine,dar si pe micuta Darcy .

-Aww , si eu o iubesc pe Darcy ! Am zis sarcastic doar ca sa il enervez.

Harry a inceput sa ma gadile peste tot . Radeam cu pofta de parca eram inca adolescenti . 

-Ti-am mai zis vreodata ca te iubesc?Am intrebat. 

-Numai de mii de ori .

-Ei bine ti-o mai zic inca o data  , te iubesc...

sequel of bad boy-Styles vs Styles•selena gomez•harry styles☼Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum