O Hayat Benim

784 14 4
                                    

Serena 14 yaşında ve kimse tarafından farkedilmeyen bir kızdı.İlk başta bunu sevmişti hep gece yarısı gelirdi eve ve kimse neredeydin diye sormazdı.Özgürdü istediği herşeyi yapıyor ve kimse karışmıyor.Ama artık bu durumdan sıkıldı ve onun okulunda okuyan popüler bir kız,adı Clara.Serena birkaç aydır onu takip ediyor ve gerçekten çok kıskanıyordu.Clara popüler ailesinin durumu iyi ve herhafta arkadaşlarıyla alışverişe giderler,manikür yaptırırlardı.Clara gerçekten çok ateşli bir kız ve kendine bakıyor Serena kendini onunla kıyasladığında çok kötü hissediyor.Clara'nın hergün bakımı yapılan siyah saçları vardı,gözleri yeşildi,dudaklarında hiç çatlak yoktu.kimse yüzünde bir tane sivilce bile göremezdi ve bütün erkekler Clara ile çıkabilmek için can atarlardı.Öte yandan Serena'nın naylon gibi saçları var ve çok bakımsız ve tarzı da son derece demode bir  tarz.Bunu  haliyle kimse beğenmiyor ve tıpkı görünmez gibi onu kimse farketmiyordu.Ama Clara ve arkadaşları bı tarz kızlar ile alay etmeyi seven tiplerdi.Clara'nın arkadaşları Teddy,Britney'di arada bir Sarah'da onlara katılırdı ve Serena yalnızca clara'nın dikkatini çekmişti.Hatta diğer kızların onu daha önce hiç görmediğine yemin edebilirdi.Clara her öğle yemeğinde Serena ile dalga geçiyordu ama Serena buna pek de alınmıyordu hatta hoşuna gittiğini bile söyleyebilirdi.Çünkü;bir çok kişi onu farketmezken Clara onu farkediyordu ve okulun en popüler kızının onu farketmesi onun için iyi birşeydi.Ama dediğim gibi Serena Clara'yı hep kıskanır ve onun yerinde olmayı onun hayatını yaşamayı istiyordu.Her akşam yatmadan önce onu düşünüyor keşke bir mucize olsada onun yerinde ben olabilseydim diyordu.Fakat o da bunun asla olmayacağını biliyordu.Çünkü;gerçek hayatta asla böyle birşey olmazdı.Ertesi gün Serena'nın tarih dersinden okuma ödevi vardı.Fakat o yapmadı ve bunun içinde hiç endişelenmedi nasıl olsa kimse onu farketmeyecekti ve aynı dediği gibi oldu kimse onu farketmedi bile en arka sırada öylece oyalanıyordu birşeyler karalayıp durmuştu ve bu hayat onun için gerçekten çok sıkıcı bi hal aldı.Arkadaş edinmek ve onlarla hergün gezmek eğlenmek istiyordu.Eve giderken omuzları aşağıda kambur bir şekilde ayaklarını yere vura vura gidiyordu.Eve gittiğinde kimse aç olup olmadığını bile sormadı hemen odasına gidip yatağına gömüldü.Ağlamaklı bir şekilde hayatını düşünüyor ve yine Clara gibi olmayı istiyordu.Hayal kurarak uyudu.Sabah olduğunda Serena biraz garip hissetti sanki evinde değilmiş gibi çünkü yatağı oldukça yumuşak yastığı da kuş tüyüydü.Odasının camından içerigüneş ışığı seziyordu.Ama Serena'nın odası böyle değildi.Oldukça karanlıktı ve yatağı da çok sertti.gözlerini açtığında .hala uykuda olduğunu düşündü yataktan fırladı ve aynaya baktı.Gördüğü şeye inanamadı.Çünkü aynanın karşısında ki Serena'nın görüntüsü değil Clara'nın görüntüsüydü.Serena oldukça heyecanlandı.Ne yapacağını bilemedi yatağına oturup bunu nasıl düzeltebilirim diye düşünürken birden odanın kapısı çaldı Serena-Clara oldukça ürkek bir ses tonuyla el dedi.Annesi onu kahvaltıya çağırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O Hayat BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin