Kapitel 11

539 19 0
                                    

(Min synsvinkel)

Jeg vågnede ved at en sms tikkede ind på min mobil. Det var fra Jason. Hvad vil han?

Jason: Hejsa hvad skal du så lave i dag?

Jeg gned øjne og læste beskeden om og om. Jeg svarede ham hurtigt.

Mig: ikke rigtigt noget.

Jason: fedt skal vi så ikke lave noget sammen :)

Mig: det kan vi da godt. Hvad har du lyst til? :)

Jason: måske en tur i biffen? ;)

Mig: hvorfor ikke?

Jason: fedt så kommer jeg over og henter dig om lidt ;)

Mig: okay ses :)

Jeg sparkede dynen af og skyndte mig at få noget tøj på. Jeg børstede mit hår og mine tænder, tog deo og parfume på så jeg var klar når han kom. Da jeg endelig var klar hørte jeg en bil dytte udenfor. Jeg tog min mobil og en pung som jeg hurtigt puttede i lommen og styrtede så ud af døren.

"Hejsa" sagde Jason da jeg satte min ind på forsædet ved siden af ham. "Hejsa hvad skal vi se ind og se?". "Vil du med ind og se catching fire?". "Ja da" sagde jeg og spændte sikkerhedsselen. "Fedt". "Hvad så hvordan går det?". "Fint og hvad med dig?" Spurgte han og satte farten lidt op. "Også fint her. Kommer dig og Kate sammen?". Han lo højt. "Mig og Kate?" Grinte han. "Ja jeg troede I havde noget sammen". Han holdte hurtigt op med at grine da han fandt ud af at jeg mente det. "Nej ikke rigtigt hun kunne bedre lide Harry". "Hvad?" Udbrød jeg ret højt. "Ja". "Og det er du ligeglad med?". "Ja da for jeg kan bedre lide dig babe" smilede han.

(Harry's synsvinkel)

"Jeg havde bare brug for en undskyldning for at se dig" smilede hun. "Jeg troede da dig og Jason havde noget kørende". "Nej han var vild med D/N men det er jeg ligeglad for jeg vil hellere have dig". "Kate jeg har D/N". "Ikke ret meget længere. Hun er i biffen med Jason". "Kate jeg tror ikke på dig" sagde jeg bestemt og rejste mig hurtigt op. "Så se her" sagde hun og viste mig sine beskeder med Jason.

Kate: Hey hvad så?

Jason: jeg hænger ud med D/N i biffen dig?

Kate: er sammen med Harry

Jason: held og lykke ;)

Kate: tak og l lige måde ;)

"Jeg tror stadig ikke på det" sagde jeg og rystede på hovedet. "Okay så lad os tag over til D/N og se om hun er hjemme". "Fint" sagde jeg og tog mine jakke og sko på. Jeg var ikke bange for noget for jeg viste jeg kunne stole på D/N. Vi satte også ud i bilen og kørte over til D/N. "Blev her" sagde jeg og steg ud af bilen. Jeg bankede på men ingen åbnede. Jeg fiskede min mobil op af lommen og ringede til hende.

D/N: "Bip....bip...Hej"

Mig: "Hejsa smukke hvor er du?"

D/N: "i biffen hvorfor?"

Mig: "med hvem?"

D/N: "bare en ven"

Mig: "indrøm det nu bare det er Jason ikke?"

D/N: "okay det er Jason men...."

Mig: "glem det"
Afbrød jeg og lagde på.

Jeg så ned mod bilen hvor Kate stadig sad. Jeg var sur og bange for at miste D/N. Jeg gik med hurtige skridt ned mod bil.

"Hvad så?" Spurgte Kate da jeg satte mig ind bag rattet. "Vi skal i biffen" sagde jeg bestemt og startede bilen. "Hvad skal vi ind og se?". "Hvad ser de?". "Jeg spørger lige Jason". Jeg satte farten lidt op. "De ser catching fire". "Godt så er det den vi skal ind og se". Jeg parkerede bilen gik med Kate ind og købte billetter. Vi havde lige fået lov at komme ind slev om vi kom 5 minutter forsent.

Jeg skulle lige til at slukke min mobil da jeg så 13 ubesvaret opkald fra D/N. "Glem det" hviskede jeg og slukkede min mobil.

"Kom". Jeg tog Kate i hånden og vi listede ind for at sætte os. Jeg kigger overalt efter D/N og Jason til sidst fandt jeg dem dog fire rækker foran os. D/N puttede sig ind til Jason mens han holdte om hende.

"Fint hvis det sådan du leger så skal du for dig en hård modstander" hviskede jeg.

Jeg flettede min fingre ind i Kates.

Kærester eller fjender?Where stories live. Discover now