Benim desteklediğim teorilerden biri Baby ve Crying Child'ın kardeş olması.İşte kanıtı; Ekranda görülen bu özel odaya gelmeniz için 5. gecede Baby'i Parts And Service odasına tamir edilmesi için yolladıktan sonra aslında yapmanız gerektiği gibi odanın sol tarafından kepçelenme odasına -hani oyunun sonunda bir kepçe size vuruyor ya o odaya- gitmek yerine odanın sağ tarafına gidebilirsiniz.Bunun için havalandırmadayken W'ye sonra D'ye bastığınızda soldaki odaya geliyorsunuz.Normalde üstteki fotoğrafta da gördüğünüz gibi şu üst üste konulmuş üç monitör hiçbir şey göstermiyor.Ancak Baby'nin posterinin yanındaki şifre girme yerine 1983 yazarsanız FNAF 4 kameraları monitörlerde beliriyor.Biliyorsunuz ki Crying Child' ın Fread Bear tarafından ısırılarak komaya girdiği tarih 83 ısırığı olarak da anılıyor.Ve 1983 yazdığımızda FNAF 4'ün kameralarını görmemizin nedeni de bu.Sadece Crying Child'ın değil, Baby'nin karnından bir kol çıkarak Lizzie adlı bir kızı içine çekmesi de aynı tarihte yaşanıyor.SL'daki Baby Minigame'inin sonunda kızın Baby'nin içine girdiğini görebilirsiniz. FNAF 4'ün bir Minigame'inde tıpkı Baby gibi görünen bir kızla konuşuyoruz. Animatroniklerin gece canlandıklarını ve ölürsen bedenini sakladıklarını bilen bir kız.Saçları tıpkı Baby'ninki gibi iki yandan bağlı ve kırmızı, Baby'ninki gibi yeşil gözlü ve Baby'ninki gibi bir etek giyiyor. SL'daki oda konumlarının haritasını incelediğimizde Gözlem 1 ve Gözlem 2 adlı iki oda olduğunu görüyoruz. FNAF 4 kameralarını inceleyebildiğimiz odalar.Ayrıca her bir geceyi bitirdiğimizde evde patlamış mısır yiyerek pembe dizi izlediğimiz odada FNAF 4'teki sol koridordaki lambanın televizyonun yanında olduğunu görebilirsiniz. SL, FNAF 4 evinin altında olduğu için FNAF 4 kameralarını inceleyebiliyoruz.Oyunu William Afton, nam-ı diğer Purple Guy olarak oynuyoruz.William Afton'ın Purple Guy olduğunu, Scott Catwhon'ın bizzat kendisi yazdığı 'FNAF Silver Eyes' adlı romandan anlayabilirsinz.Ek olarak SL'nin sonunda aynaya baktığımızda bir çift mor göz görüyoruz.
Sonuç olarak, Baby ve Crying Child kardeş.Sister Location'ın adından da anlaşıldığı gibi bu mekan bir kardeşin mekanı.Crying Child'ın kardeşinin.Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF SL Teorisi Ve Bilinmeyener
Mystery / ThrillerBu yazıda sizlere FNAF SL ile ilgili katıldığım teorileri ve Easter Egg'leri paylaşacağım.Şaşıracaksınız.