2 история...

64 5 0
                                    

Днес е малко гаден ден в училище. Нямам и с кого да споделя, защото BTS дойдоха в България и най - добрата ми приятелка Мария е с любимия си Jin. Всъщност и аз трябва да съм с Тае, но той и останалите имат важна репетиция. Само Jin и Jungkook са свободни, а Kookie не знам дали ще му се слушат проблемите ми. По някое време ще излезем двамата, защото ни е скучно и няма какво да правим. Мислехме да излезем с Мария и Джин, но тях не можеш да ги откриеш... Излязат ли сами, не мога да ги намеря.

След няколко часа...

Kookie ме чакаше в морската градина и се разхождахме. Той забеляза, че ми има нещо, но аз казах, че са глупости. Той се притесни и ме накара да му разкажа. Казах му, че днес в училище е било ужасно, а той се заинтересува и продължи да ме разпитва. Впуснах се в разкази какво е станало... накратко много изпитвания, караници с приятелки и учителки в ужасно настроение... Той се усмихна и каза, че си е помислил, че е станало нещо лошо. Аз му казах, че винаги съм така дори за най - малкото нещо и винаги съм споделя с брат си за това, но сега той не живее при мен и не сме се виждали от почти година. Той се учуди и ми разказа, че и той е правил така със сестра си. Обичал е да разказва на нея какво е станало и защо е тъжен. Тогава и двамата в един и същ момент решихме, че дори моя брат и неговата сестра да не са до нас можем ние двамата да сме си като брат и сестра. Така вече си имам още един батко, който е адски мил и добър, колкото истинския ми брат. Kookie ми разказа за сестра му и ми показа нейни снимки... много е красива. Аз му показах пък моя брат... щяха да си допаднат, защото много си приличат по характер. Винаги съм искала да споделям с някой, а сега си имам Kookie. Дано Тае да не ревнува, че не знам какво ще стане.

След един час и половина...

Тае свърши репетиция и дойде при мен и Kookie. Разпита ни за какво сме си говорили и аз му разказах всичко. В началото се цупеше, защото ревнуваше и мислеше, че може да харесам Kookie така, но ние го уверихме, че просто с него ще сме си като брат и сестра, а той си ми остава съкровищети ми. Тае се съгласи и се разхождахме тримата по плажа. След няколко минути видяхме Мария и Джин, които се бяха хванали ръка за ръка и се разхождаха по залез на брега... беше толкова романтично. Тае каза да ги оставим и да не ходим и да им разваляме разходката. Отидохме там, където са отседнали всички от групата и си направихме малко парти за това, че те дойдоха както обещаха в България за лятото. По едно време се звънна на вратата и това бяха нашите две влюбени гълъбчета, Мими и Jin. Наядохме се и си говорихме дълго време. J - hope разказа за негова сестра, която е невероятно мил човек и се надявам да се запознаем с нея. Той е страшно забавно и мило момче. Страхотен приятел е. Rap Monster пък разказа за приятелката си, с която е от една година. Казва се Лу и е много красива. Надявам се да са винаги заедно и така щастливи. Suga не му се говореше много, защото както винаги гледаше да се скътае и да отиде да спи, но той сподели за едно момиче, с което преди е излизал и много е обичал, но уви сега дори не иска да я вижда, защото тя е постъпила ужасно с него. И последният човек, който остана е... Jimin. Jimin е невероятно добър и мил човек. Толкова е загрижен за другите и толкова ги обича. Това е истински приятел... възхищавам му се. Той си няма приятелка или сестра, но сподели с нас за семейството си... толкова обича семейството си, че дори ме трогна. Ето това е то момче на място. Та след като всеки сподели нещо за себе си беше ред на Jin и Tae, защото Kookie вече разказа за сестра си. Така Jin сподели, че няма сестра, но пък има едно невероятно момиче, което много обича и е готов на всичко за нея... това е приятелката ми Мария естествено. И сега идва големият момент... ред е на Тае. Той разказа, че има две момичета в живота му и едното е сестра му. Тя е много сладичка точно като него... не се очудвам. Второ момиче каза, че ние не го познаваме, при което всички погледнахме странно. Аз се натъжих и наведох глава, защото ми стана много гадно, че това не съм аз. Той се усмихна и каза, че това е едно красиво, мило и нежно момиче, което много обича и е готов на всичко за него. В този момент за малко да се разплача, а Kookie да скочи да се кара с него, че така ме наранява. Тогава Тае стана, дойде при мен и седна. Повдигна главата ми и каза, че момчетата не познават това момиче, защото само той я познава толкова добре. Погледна ме в очите и ми каза, че другото момиче съм аз и никога няма да се промени това нещо. При което той видя, че са ми текнали сълзи и се разтрой, че ме е натъжил. Тогава той ме прегърна силно и ми прошепна на ухото, че аз съм единствена за него и любовта му не може да се измери в думи или стихове. Двамата сме адски щастливи заедно и се надявам винаги да сме така!

My love Taehyung ❤❤❤ (Временно спряна)Where stories live. Discover now