KAZA

1.2K 31 289
                                    

Babam bana tam o pervaneleri
gösterecekken babam bir demir parçasina takilip yere düşmesi o pervanelerin benim gözume girmesiype bir oldu.

Ben: AAAAAAAAH AAAAAA ACIYOOO ÇOK ACIYOOO AAAAA!!!!!!

Babam:dayan seni hemen hastaneye götüreceğim!!!

Ve babam beni hastaneye götürür.

Doktor: malesef kızınızın gözünden o pervaneleri çıkaramayiz artık onlarla yaşamak zorunda ama bir de iyi haber yinede kör degil gene oldugu gibi görebiliyor.

Angel: baba iyilesecek miyim???

Babam: merak etme kızım iyi olacaksin.

Ve eve gideriz...

Babam bana bir tane sargı bezine benzer bir şey yapar ve onu benim gözume takar ( arkadaşlarimın yaninda kötu gözükmeyeyim diye) ama ben o sargi bezinden görebiliyorumdur...

Babam bir kac hafta sonra üzüntüden kalp krizi geçirip ölmüştü. Ben o gunden sonra güclerinin oldugunu fark ettim *daha yeni * ._. Sonra elime birden kocaman bir baltalı çekiç ilisti ve bende...

Angel: woowww!!!!

Ve o baltali çekicle cok eğlendim ve neredeyse babamin öldüğünü unutmuştum ve gidip anneme söyledim annem
Bana çok sinirlendi!!!

Annem: BABAN BURDA ÖLMÜŞ SEN HALA SAÇMALIK PEŞINDESIN CEZALISIN ODANA GIT!!!!! Ve ben annemle biraz tartiştiktan sonra odama gittim.....

Ben anneme çok ama çok sinirlenmiştim ve sinirden elime tekrar şu garip balta gelmişti ben daha cok sinirlenmiştim ve balta yanmaya başladi ama bu normal bir ateş değil bu bir mavi alevdi !! (BEN ŞOOK) ben daha çok sinirlendigimde o ates gittikce ardiyordu en sonunda gözumden mavi alevler çıkmaya basladi ve saclarımda ayni şekilde...

Sinirle annemin yanina gittim ve

Angel : BENIMLE KAVGA ETMEMELIYDIN DIYEREK ANNEMI YARALAMIŞTIM!!!!

Ben ne yaptim böyle  😱😱😱  hemen evden kaçıp ormana gittim...

EVET ARKADAŞLAR WATTPAD'DE YENIYIM INŞALLAH HIKAYEMI BEGENIRSINIZ 😊😊😊

Propeller.angel(√ᏴİᎢᎢİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin