1თავი

58 2 2
                                    

უf ვფიქრობდი ჩემთვის როგორც ყოველთვის, იმდენ რამეზე ვფიქრობდი ერთდროულად, რომ... ამდროს ქვემოდან ხმა ისმის დედაჩემის , ,,მოგაკითხა" დიდად არ ვიყავი ხასიათზე ამიტომ ცოტავალოდნინე, ჩანთას ხელი მოვკიდე და ჩავედი. (ჩენიოლი ჩემი მეგობარია)
ჩენიოლი-გამარჯობა
მე-გაგიმარჯოს
ჩენიოლი-წავიდეთ?
მე-კარგი წავიდეთ
      დედას დავემშვიდობე და ჩანს გავყევი, მინდოდა დღეს სერიოზულად დავლაპარაკებოდი, მაგრამ მეშინოდა მისი რეაქხიის. მან მკითხა იქ მივსულიყავით თუარა, ვერაფერი გავიგე ამდენ ფიქრში, ამიტომ კიდევ მკითხა და ჩემაჯანჯღარა ,,კითქო" და ჩვენს საიდუმლო ადგილას წავედით. ცოტახანს ჩუმად ვიყავით და მერე დავიწყე.
მე-ჩენიოლ არმინდა გული გატკინო, მაგრამ მაინც უნდა გითხრა, გთხოვ ჩუმად იყავი და მომისმინე კაი?
ჩენიოლი-კაი
მე-არაფერს არ მივედ- მოვედები და პირდაპირ გეტყვი, ჩვენ დიდიხანია ერთად ვართ და ჩვენს შორიას არაფერი მომხდარა, ამაში იმას ვგულისხმობ, რომ შეყვარებულების კი არა ვართ, ვერ დავაახლოვდით, იცი რამოდენიმე დღეა ერთ ბიჭსვხედავ გავიცანი კიდეც და...
ჩენიოლი-wow
   ჩენიოლი მილოცავდა და დებილივით იცინოდა მიკვირდა მისგან ასეთი რეაქციის დანახვა .
მე-ჩენიოლ, კარგად ხაარ? არ ბრაზობ?
ჩენიოლი-არა იდიოტო, რა სისულელეა, შენ ჩემი შეყვარებული როგორ იქნები შენ ერთხხელაც კი არავისთვის გიკოცნია, შენთან საქმეს როგორ დავიჭერ. იდიოტო...
მე-კი მაგრამ
ჩენიოლი-კიმაგრამ კაგრამ იმეორე ახლა იდიოტურად.
მე-შენ ნამდვილი იდიოტი ხარ, მე შენ ნამდვილი მეგობარი მეგონე, არადა სინამდვილეში უff.
   ავდექი და წამოვედი.

პირველი თავი. იმედია კარგია😄❤❤
Vote and comee❤ 

ცხოვრება გრძელდებაWhere stories live. Discover now