İlk görüşte aşka inanır mısınız? Ben bu soruyu hep kendime sordum. Ama hiç cevap alamadım. Madem cevap alamıyorum, o zaman ilk görüşte aşk diye bir şey yok. Eminim ki hepiniz böyle düşünüyorsunuzdur. Buna bende dahildim. Ta ki yaz tatilinde onu görünceye tek.
Bu yaz Küçükkuyuya gitmiştim. Denize girilebilen bir cafe vardı. Annem, teyzem ve annemin arkadaşı ile oraya gitmeye karar verdik. Oraya doğru yürümeye başladık. Yürürken slow müzik dinliyodum.Oraya girmek için merdivenlerden aşağı inmek gerekiyordu. Merdivenlerden inerken slow müzikle eşliğinde denizden uzun saçlarını savurarak çıktı. Ona baktıkça kalbim yerinden çıkacak gibi olduğumu hissediyodum. Midemde ki o kelebekler sanki kelebeklikten çıkmışta, güvercin olmuştu. Kendimi ona bakmaktan alı koyamıyodum. Ta ki teyzem beni fark edene kadar. Teyzem bana arkadan sinsice yaklaşıp, "bence de yakışıklı çocuk Erinç" dedi. Ben bi ara Şoku atlatamadım. Aradan 3-4 dakika geçtikten sonra teyzeme dönüp, "E-e-rinç mi? O da kim?" diye sordum teyzeme. Teyzem iki saattir kesintisiz izlediğim çocuğu işaret ederek, "senin iki saattir kestiğin çocuk. Adı Erinç hatırlamadın mı?" Diye sordu teyzem. Ben tekrardan şoka girdim. Kendi kendime "ne yani ben bu çocuğu tanıyo muyum?" "Acaba gidip merhaba desem mi" "yok ya o gelsin meraba desin" "hem her zaman il adımı er..." Diye söylenirken. teyzem bana " bundan 7 yıl önce birlikte yine buraya gelmiştik unuttun mu?" Dedi. Ben kala kaldım. Madem ben onu tanıyorum niye uzun zamandır konuşmuyoruz. Yani şunun şurasında 7 yıldan bahsediyoruz. Tam ben bunları düşünüyordum ki, annemin yanına biri geldi. Konuşmaya başladılar. Baya da samimi gözüküyorlardı. O sırada konuşmalarına kulak misafiri oldum. Annemin konuştuğu bayan "şu Mirayla yaşıt, şu da Çağanla yaşıt." dedi. Tam o sırada da Erinç'i işaret etti. Ve masadan kalkıp annemlerle denize girdiler. Aradan bir kaç saat geçti. Annem yanıma geldi. Bende fırsat bu fırsat deyip "anne burda benimle yaşıt biri yok mu" diye sordum. Annem "Erinç var ya" dedi. Annem bunu söylediğinde tekrardan bi Erinç'e baktım. Çocuğun boyu 1.77, saçları uzun, yakışıklı ve benimle yaşıt öyle mi? Bu fırsat kaçmaz dedim ve anneme dönerek, "anne bizi tanıştırır mısın?" Diye sordum. Annem " tamam kızım yarın tanıştırırız" dedi ve denize açıldı.