Anna Clark:
Vos pasibaigus chemijos pamokai, buvau pakviesta pas mokytoja. Užsimečiau kuprinę ant dešinio peties ir patraukiau link mokytojo.
- Panele Clark?- sužiuro jis į mane.
- Taip...- numykiau ir pavarčiau akis.
- Ar jūs visada tokia įžūli?- vyro antakiai pakilo.
- Ne, tik šiandien.- prikandau lūpą.
- Už tokį elgiasi turėčiau palikti tave po pamokų.- atsiduso jis.
- Aš atsiprašau...- numykiau.
- Už ką?- nusijuokė jis.
- Na už tai, kaip aš išsireiškiau.- tariau.
- Kad pasakei jog esu karštas ir tavo klasiokės norėtu su manimi permiegoti?- sukluso.
- Na taip...- nuleidau akis iš nejaukaus momento.
- O tu norėtum?- jo veide atsirado šypsena.
- Um... Man reiktu eiti.- sutrikau.
- Bet neatsakei į mano klausimą.- jis patempė lūpą.
- Manau mums apie tai nereiktu kalbėtis.- tariau ir greitai palikau klasė.
Tai buvo be galo keista...
<...>
Pabeldžiau į Zayn namus ir po kelių sekundžių jis išlindo pro duris, be marškinių.
- Um...- numykiau ir mėginau nenukreipti žvilgsnio į jo apnuogintus raumenys.
- Smagu, kad atėjai.- jis nusišypsojo.
- Mh, man atrodo aš suknistai prisirijau tavo nešvankių hormonų.- tariau ir pavarčiau akis.
- Tai neįmano, nes mes naudojom prezervatyvą.- nusijuokė jis.
- Nejuokinga, mano galvoje sukasi mintis vien apie seksą.- sučiaupiau lūpas.
- Dažniausiai, kai apturi pirmą kartą sustiprėja tavo seksualinė pusė.- paaiškino jis.
- Ar gali apsimauti marškinius, nes jei to nepadarysi nujaučiu, kad ir vėl gailėsiuosi, dėl savo veiksmų.- sukryžiavau rankas ties krūtine.
- Tavo klaida man būtų maloni.- jis nusišypsojo seksualia šypseną ir prikando lūpą.
Aš neiškentus pribėgau prie jo ir apsivijusio kaklą rankomis, pradėjau jį bučiuoti.
Staiga jis nuvilko mano striuke ir kažkur pametė. Vos ne taip užlipome laiptais ir įkritome į Zayn kambarį.
Stumte įstūmiau jį į lovą ir apsižergiau jį per liemenį. Jo rankos palindo po mano marškiniais ir nusegė liemenėlę. Jo lūpos slydo kaklu iki krūtinės.
Netrukus jis mane apsivertė ir atsidūrė virš manęs. Jis nuvilko mano marškinius ir privertė truputi susigėsti, kadangi viršutinė mano kūno dalis buvo visiškai nuoga.
Nuo krūtinės jo lūpos slydo link mano apačios.
Mano rankose stipriai glamžėsi paklodė, o lūpos negalėjo užsičiaupti, dėl iš jų sklandančių dejonių atsimerkus apsižvalgiau, kad pas Zayn kambaryje nebėra prezervatyvų sloviko.
- Kur tavo prezervatyvai?- suklusau.
- Išmečiau po to, kai atsidavei man.- tarė jis.
- Kodėl?- suklusau.
- Nes suvokiau, kad man užteks tavęs vienos. Man jų tiesiog nebereikėjo.- tarė jis.
Ir tą sekundė, kai jo ranka atsidūrė po mano kelnaitėm, per namus nuskambėjo durų trenksmas.
Abu išsigandę pašokom iš lovos.
- Mama aš namie!- išgirdome Joe balsą.
- Maniau, kad jis čia nebegyvena.- sušnabždėjau.
- Taip ir buvo iki tol kol nesusitaikė su tavimi.- tyliai tarė jis.
- Šūdas.- sumurmėjau ir greit užsivilkau liemenėlė ir marškinius.
- Kas buvo?- sukluso jis.
- Aš nieko jam nesakiau apie mus, nenoriu jo skaudinti.- tariau ir prikandau lūpą.
- Tada slėpkis spintoje.- sušnabždėjo jis.
- Ne, aš ne kokia kekšė ar meilužė.- subambėjau.
- Anna, jei jis pamatys mus kartu... Jis užmuš mane, o tu sudaužysi jam širdį.- pavartė akis jis.
Palinksėjau ir ketinau lįsti į spintą, kai supratau, kad su manimi ne visi mano daiktai.
- Šūdas...- numykiau ir susiėmiau už galvos.
- Kas dabar?- sukluso jis.
- Mano striukė apačioje.- supanikavus tariau.
- Ką nors sugalvosiu.- tarė jis.
Netrukus įlindau į spintą ir stipriai susimerkiau. Prikandau lūpą, kai išgirdau Joe balsą.
- Jau maniau, kad būsi su savo kekšėmis.- tarė Joe.
- Mergina su kuria pastaruoju metu bendrauju, nėra kekšė.- tarė Zayn.
- Kaip pasakysi, kur mama?- sukluso Joe.
- Nežinau, darbe gal.- atsakė Zayn.
- Kodėl apačioje yra mano merginos striukė?- sugriežtėjo Joe balsas.
- Ji paliko striuke, kai darėm projektinį.- tarė Zayn.
- Gerai, nunešiu jai. Seniau mačiau.- tarė Joe.
Šūdas.
- Jau paliksi mano kambarį?- piktai sukluso Zayn.
Po kelių sekundžių prasivėrė spintos duris.
- Ką man daryti?- suklusau ir panikavau.
- Nusiramink, lipk per langą.- tarė jis.
Jis netrukus pravėrė langą, kad lipčiau.
- Palauk.- tariau ir priėjau prie jo.
Apsivijau jo kaklą rankomis ir sujungiau mano lūpas. Jis pagilino bučinį, o kai pritrūko oro, mes atsitraukėme vienas nuo kito.
Nusišypsojus greitai išlindau pro langą ir užlipus ant medžio, svėriausi link savo kambario lango ir meldžiausi, kad jis nebūtų užrakintas. Mano laimei jis buvo atrakintas ir aš pro jį įlindau į savo kambarį.
Greitai nulėkusi prie veidrodžio apsižiūrėjau ar atrodau normaliai. Truputi prasišukavus savo banguotus plaukus, nusileidau laiptais žemyn.
Tai ne aš. Anna tai visiškai ne tu...
Net negaliu pasakyti kodėl taip elgiuosi... Niekada taip nesielgdavau. Niekada neskaudindavau žmonių. Visada mylėjau Joe, tačiau to dabar nebejaučiu. Nebejaučiu tikrosios savęs ir tai mane kraupiai gasdina.
KAMU SEDANG MEMBACA
Purvinas Žaidimas
Fiksi Penggemar"... Nes tik tokia beprotė kaip aš, galėjau įsimylėti tokį bejausmį kaip jis."