Mr.Hamburger

44 1 3
                                    

Mr.Hamburger vás požádal o přátelství. Co to?? Kdo to k sakru je??
Mr.Hamburger: Ahoj Seleno
Já: Kdo k čertu si??
Mr.Hamburger: Neres to
Já: Proč ne??
Já: Vymazu te z přátel.
Mr.Hamburger: To se ti nepodaří!!!
Cože?? To není možné on nejde na FB vyhledat. Odběhla jsem od počítače nejdříve jsem se odhlásila.
Na mobilu jsem si psala s třídou. Už budu v klidu. Lehla jsem si na postel a za 1.min usla. Ráno pro mě přijela mamka a Ája(moje sestřenice). Počkat já si nezabalila řekla jsem. Mamka s Ájou se zasmali. Kde je Emma a Angel?? Doma odpověděla mi Ája. Tak si běž zabalit my zatím pojedeme nakoupit odpověděla mi mamka. Jen jsem kývla na souhlas. Zabalila jsem si: Počítač, nabíječky i powerbanku, hodinky, smart watch a aple watch, mobil, tablet i ten kde se kreslí, trička, tílka, šortky, kalhoty, tepláky, legíny, sukně, punčocháče, plavky, deodoranty, zubní higienu, skicák, učení, penály, peníze, sladkosti, knihy. Tak mám zabaleno teď jen zavolám mamce. Mamka a Ája přijely za chvíli z nákupu. Dala jsem věci do kufru a jeli jsme. Asi po 37 minutách cesty jsme se zastavily u benzínky. Když jsme přijely tak jsme šli do bazénu. Pak jsme se osušily a holky mi šly pomoct vybalit. Když jsme vybalily tak jsme šli dělat oběd mamka na nás raději dohlížela. Pak jsem jí ukázala že mi psal Mr.Hamburger. No nevadí řekla mamka a pak k nám přišla Samanta naše nejlepší kamarádka.
Tady bych to ukončila doufám že se líbí napište mi do komentářů jaký je váš názor a Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhoj!

Texting Kde žijí příběhy. Začni objevovat